Wednesday, July 31, 2013

PENYEJUK MATA..GERAMNYA TENGOK

Assalamualaikum.






32 comments:

  1. Gambar siapa ni acik? Memang geram tengok dia... Tembam dan comellllll

    ReplyDelete
  2. Subhanallah... comey nyer.... bambam sgt...

    ReplyDelete
  3. tembamnya pipi...mcm nak cubittttttttttt ja

    ReplyDelete
  4. Comelnya...memang gerammm tengok..

    ReplyDelete
  5. waaa.........tembamnya baby.anak sapa ni acik?

    ReplyDelete
  6. Alololo tembam nye anak sapa nie acik..?

    ReplyDelete
  7. Tembamnya....nak cubit pipih dia...

    ReplyDelete
  8. Ya Allah acik... geraaaammmnya:)
    Puas kalau nak cium pipi gebus macam ni.

    ReplyDelete
  9. amboii...mata bulat, muka bulat...memang geram nak cium dia

    ReplyDelete
  10. siapalah yang tak geram Acik...
    semangatnya...

    ReplyDelete
  11. Ini bukan mata je sejuk acik hati pun sejukkk, nyaman.

    ReplyDelete
  12. Comeynya.....kalau dpt kat saya, mesti nagis baby tu saya 'gomoi"..he..he...

    ReplyDelete
  13. isyh geramnyer tengok pipi diatu.. kalau dekat memang lah auntie picit2...

    ReplyDelete
  14. alahai..comel sesangat!!! gerammm

    ReplyDelete
  15. Suka tengok baby jugak. :)

    ReplyDelete
  16. nak kena tambah 2-3 lagik kat umah camni makkk.ahhKs

    ReplyDelete
  17. alahai.. geram!! tengok pipi dia..

    ReplyDelete
  18. MasyaAllah comelnya budak ni acik. Rasa nak peluk2 je. Anak sape ni acik?

    ReplyDelete
  19. alolo... kemain bulat baby ni acik... comel betul!

    ReplyDelete
  20. waduh!@ tembamnya...sure sakit pingang nak dukung budak kecik ni...

    ReplyDelete
  21. matanya, arwah nenek dulu katanya
    'mata dr syurga yang bercahaya sebab takde dosa'

    ReplyDelete
  22. alahai montel nyer..geram tengok..

    ReplyDelete