Monday, July 1, 2013

64 KE 49...49..KE 64 SEMULA

Assalamualaikum
(boleh ke tajuk tu he he)
Selalu baca ulasan di blog Tihara
bila Tiha baca majalah
kali ni kebetulan acik ada kekedai buku
beli sendiri untuk dibaca
tapi kan..kecewa betul acik
sedang bersemangat baca
dari muka surat  64..terus jadi muka surat 49 semula
tak betul la pulak..ada ulangan muka surat 49 hingga ke 64
malas la pulak acik nak kekedai tu semula..
terus baca yang ni pulak
nasib baik ada beli majalah yang ni
Tapi rasa macam tak puas hati je kan
tapi tak pe..In syaa allah 
kalau ada keluar lagi nanti
acik beli lagi satu ...nak bagi puas hati

jumpa lagi,In syaa allah




21 comments:

  1. Kalau rajin, boleh tukar..tp kalau jauh mmg malaslah.

    Yg al ustaz tu keluaran terbaru, saya baru plan nak beli..sbb tertarik dgn isu yg dibawa.

    ReplyDelete
  2. Hehe.pening tengok tajuk tadi rupanya memang pening ye Acik dengan muka surat berulang tu. Nampak gaya syarikat penerbitan tu kena berhati-hati lagi lain kali..agar tidak berlaku kesilapan yang sama.

    ReplyDelete
  3. hampa rasanya bila banyak halaman tiada...
    sekarang dah jarang ke kedai buku...
    banyak buku baru rupanya...

    ReplyDelete
  4. KY biasa juga baca al-ustaz tu, tapi baca kat libary, biasa beli solusi je

    ReplyDelete
  5. Akak...selain dari majalah yang akak beli tu, majalah solusi pun bagus ..banyak ilmu yang kita boleh dapat .....

    ReplyDelete
  6. Majalah keluaran bulanan memang kadang ada masalah ini. Tapi tak apalah acik majalan ini penuh pengisian. Cuma kadang yg hampa kalau sambungan ms/ tak ada lagi haru kita dibuatnya..

    ReplyDelete
  7. nak beli jugaklah majalah tuh,pasti banyak manfaatnya kan Acik...

    ReplyDelete
  8. salam k.Erna.Tak pernah jumpa majalah camni kat tpt atie ni...

    ReplyDelete
  9. mesti byk ilmu bertambah kan kak...

    ReplyDelete
  10. salam acik..saya ni blog pun kekadang tak sempat nak jenguk inikan plk majalah..apa apa pun semoga mendapat manfaat apa yg terkandung dalam majalah tu ..

    ReplyDelete
  11. Kalau beli buku banyak tak rasa rugi kan...dapat tambah ilmu.

    ReplyDelete
  12. kena gi tukar tu Acik...byk jugak page yg berulang...rugi ilmu2 yg terlepas di situ

    ReplyDelete
  13. Ingatkan novel je ada lompat2 muka surat... Memang malas nak pulangkan balik.. Sey ni ada satu novel tu tulisan kena potong.. Nak kena pos balik kalau nak ganti yang baru.. Maleh boto la..

    ReplyDelete
  14. salah cetak lah tu..

    ita pun selalu jugak kena kalau beli buku

    ReplyDelete
  15. Sayang la Acik, baik bawak resit pi tukaq kat kedai tu semula..

    ReplyDelete
  16. kalau saya, saya pi rujuk kat tuan kedai tu semula, kesilapan boleh berlaku dimana2 dan kepada sesiapa pun jua acik, yg penting tanggung jawab kita dlm usaha membetulkannya (kalau kita tahu), sbb kdgkala mmg ada unsur penipuan, jadi kita takleh diamkan hal2 camni jadi leb ih berleluasa, dlm kes acik ni mungkin terjadi khilaf, maklum buku agama, kan?

    kalau semau org diamkan jer perjara ni, nanti publisher buku tu tak sedar, atau buat2 tak sedar sbb takder org komplen.

    ReplyDelete
  17. majalah macam tu selalu dicari sekarang ni...

    ReplyDelete
  18. dua dua majalah tu tak pernah beli... dah tak kerja AE...malaslah pulak nak guna duit laki beli majalah tu!

    ReplyDelete
  19. Rezeki acik dapat majalah salah print. Ado oghang kato unik tapi kito lak ghaso tokilan. Sayo pun suko baco al ustaz tu sebab kebanyakan ustaz yang jawab soalan tu selalu kluar tv kan.

    ReplyDelete