Sunday, July 14, 2013

MAAF TENGOK GAMBAR AJE YE

Assalamualaikum


Alhamdulillah bekalan hero bongsu 
bawak balik semalam.
kata hero acik
kalau diasrama..hadap satu pinggan je mak
dirumah satu meja.
acik kata..kalau adik tak de..mak beli je sikit
adik ada dirumah baru mak masak.
nanti diasrama tak de la dia bayangkan
 apa yang mak dia masak kan he he.
bulan puasa pun tak sempat dia nak telefon maknya
jam 7 cik gu dah arah kekelas untuk tadarus selama
50 minit..7.00 pagi sampai 7.50
kemudian baru kelas bermula.
Alhamdulillah acik suka
sehari dapat satu juzuk je mak..katanya.
oklah..jumpa lagi,In syaa allah.

25 comments:

  1. hero saya jugak bkn main pulun makan...lps form 5,dah tak berpeluang berpuasa,berbuka bersama keluarga..
    skrg kebetulan cuti semester 3 bulan,kena pulak bulan posa..bkn main seronok lagi..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah ada jugak bekalan hero tu..
    1 juzuk 1hari dah mmg dah kira bagus..:)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah , untung hero akak ;)

    ReplyDelete
  4. Pandai acik jawab agar bila berbuka adik tak terbayang banyak makanan di meja makan di rumah sendiri.

    Sekolah asrama memang biasa digalakkan mereka bertadarus. Bagus kan acik. Kakak suka.

    ReplyDelete
  5. Sedap nampak gulai ayam tu Acik, tentu berselera hero Acik berbuka

    ReplyDelete
  6. Sekolah asrama, itulah yang bagusnya. Kalau duduk rumah ni liat betul nak mengaji. Acik, mintak mahap sebab tak selalu dapat bertandang ke blog acik. Ada masa saya datang lagi ya.

    ReplyDelete
  7. Amboi, gigih acik masak seme ni? Rs mcm nak tumpang sekaki je. Heheheh~

    ReplyDelete
  8. itu kebaikan sek asrama... membina jd hamba Allah yg lebih baik, InsyaAllah...

    ReplyDelete
  9. salam ptg acik..singgah sini..dapnye tgk..hari ni taktau nk masak ape..

    ReplyDelete
  10. uii..da petang2 ni singgah2 belog kawan2 semua ada makanan.. huhuhuhu... perut ku.. bertabahla... ;p

    ReplyDelete
  11. hehe.. sian aimi kalau dia mmbygkan meja penuh makanan bila dia takde,dia x tahu mak berbuka mampu minum air suam je sbb rindu kat dia

    ReplyDelete
  12. sekali sekala air tangan mak, sure la sedap..

    kalau tinggal kat asrama mesti bertadarus di bulan puasa. best tadarus ramai ramai. rindu la saat saat bertadarus dodulu.

    sekarang tadarus sengsorang nak dapat satu juzuk pun kebas kaki kaki ni.

    ReplyDelete
  13. nampak pon dah sedap. inikan pula rasanya acik hehhe :)

    ReplyDelete
  14. Apapun, masakan mak jugak yg dicarinya. Dok kat asrama, ngadap tray jalah, hehe.

    ReplyDelete
  15. makin berkeroncong perut PM di buatnya...huhu

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah....air tangan mak mmg berkat..mmg sedap...

    ReplyDelete
  17. kak cantiknya basmati akak..mesti adik rindui masakan akak selalu..maklumlah lauk asrama ni...teringat dr kecik sampai habis belajaar duk asrama...

    ReplyDelete
  18. salam ramadhan...selamat bersahur..

    ReplyDelete
  19. Wp simple tetap sedap kan acik..
    Selamat berpuasa

    ReplyDelete
  20. AE...sedap dah tu ....hari tu bagi sambal udang je kat anak tuk bawak balik hehe

    ReplyDelete