Thursday, July 4, 2013

SEMOGA KITA DIBERI KESIHATAN DAN KEKUATAN

Assalamualaikum
 5 hari je lagi kita semua
akan mula berpuasa di bulan Ramadhan,
In syaa Allah
sekarang ni..ramai yang demam..
acik mula risau..dah rasa lain macam..
macam tak nak demam
sama sama la kita berdoa supaya
 dikurniakan kesihatan dan kekuatan
untuk menjalani ibadah di bulan Ramadhan ini
acik kerap juga demam dibulan puasa ni
dalam keadaan berpuasa..
demam panas memang rasa nak meletup kepala
Jumpa lagi,in syaa allah

18 comments:

  1. Apalah yg diharap oleh kita acik selain diberi kesihatan terbaik dan mampu berpuasa lagi tahun ini. Makan banyak tak mampu tapi bila siang laparlah pulak kan... dah berusia kita ni acik..

    ReplyDelete
  2. semoga Acik tak demam yer...amin...;)

    ReplyDelete
  3. harap2 kita semua diberi kesihatan..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah, bertemu lagi ramadhan kali ni...

    ReplyDelete
  5. Kita sama2 la doa ya kak...insya allah.
    Tapi kalau jatuh sakit gak...tetap ada hikmahnya.

    ReplyDelete
  6. Sama2 kita berdoa agar kita semua diberi kesihatan yang baik, agar dapat beramal ibadat dibulan Ramadhan yang mulia.
    Moga Acik diberi kesihatan yang baik, take care ye..

    ReplyDelete
  7. Sayu pulak baca entri Acik ni. Baca komen Kak Zakie tu pun, sayu je...

    ReplyDelete
  8. Mudah-mudahan Allah bagi kita kesihatan yang baik, kan.. Amin..

    ReplyDelete
  9. Semoga Acik dikurniakan kesihatan yg baik olehNya, amin :)

    ReplyDelete
  10. mudah mudahan sihat la kak nak sambut ramadhan nie....insyallah....

    ReplyDelete
  11. tak lama lagi nak puasa, minta2 diberi sihat walafiat

    ReplyDelete
  12. selamat menyambut ramadhan kak =)

    ReplyDelete
  13. aminnnnn..moga kita dianugerahkan kesihatan..dan dpt jalani ibadah puasa dgn sempurna, dan diterima oleh NYA, Insya Allah

    ReplyDelete
  14. amin ... begitulah yg kita semua harapkan kak


    nikmat sihat untuk melakukan ibadah dengan baik

    ReplyDelete
  15. Saya baru je elok demam. Sekarang ni batuk pulak. Sampai sakit dado dibuat eh. Dah tuo2 ni bilo domam makin tak tahan lak ghaso kan acik.

    ReplyDelete
  16. Banyakkan minum air masak AE....moga dijauhkan sakit untuk kita menjalankan ibadat puasakan

    ReplyDelete