Wednesday, August 8, 2012

REZEKI ....

Assalamualaikum

Alhamdulillah rezeki
 Strawberry boleh buat smoothie
 Lettuce..buat makan dengan oblong daging Ramly burger
 
goreng je balik nanti

Alhamdulillah..semoga yang memberi bertambah 
murah rezeki

34 comments:

  1. Sedapnyaa tgk straberi tuh.. :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..sedap tu acik buat stoberi smoothies..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah,rezeki x leh ditolak..:)

    ReplyDelete
  4. Rezekikan acik..takkan nk tolak....

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, rezeki! Ok terbayang stoberi smoothie sudah..Takpa, dah dekat waktu berbuka dah :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah
    strawberry tu mahal tu kak

    ReplyDelete
  7. rezeki ramadhan..syukur alhamdulillah..

    ReplyDelete
  8. kobis pepel tuh kalu bt salad biasalah tp tak penah lak nk msk... kaler dia turun tak kak?

    ReplyDelete
  9. nak sikit strawberry smoothie tu boleh?

    ReplyDelete
  10. kalau mkn segar2 mesti rs sgt lazat kan kak..

    ReplyDelete
  11. Rezeki tang mano tu, achik? Tang cameron highland ko? Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  12. teringat saya masa kerja kat mardi serdang dulu kak..bese org dari stesen cameron akan bawak sayur2 n buah dari cameron mcm ni..byk kenangan manis di sana..terutama bersama dgn arwah lieynanilaz... :)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah..rezki..
    sayur2nya nampak fresh..

    ReplyDelete
  14. banyaknya sayur...memang murah rezeki..

    ReplyDelete
  15. Buah dan sayur dari Cameron ya...alhamdulillah.

    ReplyDelete
  16. Ni mesti oleh oleh Cameron kan? :)

    Buat smoothie strawberry..bukak puasa..best tu Acik

    ReplyDelete
  17. sapalah yg baru balik dr CH ni?

    ReplyDelete
  18. Ada yg br blk dr CH lh tu ye......alhamdulillah! Rejekitu!

    ReplyDelete
  19. best tu...
    atar lah sini sikit

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah
    murah rejeki org yg memberi kan akk ;)

    ReplyDelete
  21. stoberiiiiiiiii...alhamdulillah rezeki murah utk acik...

    ReplyDelete