Friday, August 31, 2012

25 TAHUN SUDAH..ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum,

Alhamdulillah..25 Tahun dulu
selepas 5 tahun menanti lahirlah hero sulung acik.
Alhamdulillah syukur padamu Ya Allah.
Alhamdulillah masih bersama sehingga kini
walaupun banyak masaalah kesihatan ketika kecil
kerana terlewat di bedah untuk melahirkannya.
acik masih ingat sehingga kini..3..4 kali
disorong kebilik bedah dan dibawak ke wad
alasan yang diberi
bilik bedah penuh..doktor oncall tak ramai
malam 31 ogos masa tu..xcident banyak dan doktor kata
orang nak bersalin boleh tunggu tapi yang xcident tak boleh tunggu kena diselamatkan dulu.
 Hali lahir yang ke 3

Semoga Abang menjadi anak yang soleh
dan Allah sentiasa melindungi Abang.
semoga abang pandai menjaga diri dan berdikari
walaupun mak dah tiada didunia ni nanti.

Semoga abang dibawah lindungan yang Maha Esa 
didunia dan akhirat.

35 comments:

Pn Kartini said...

Assalamualaikum my lovely achik Erna:-)

Selamat ulangtahun kelahiran buat hero sulung. ..
Semoga diberi keberkatan usia dan mjadi ank yg soleh..
Moga mjadi kebanggaan kedua ibubapa..Amin...

:-)

Kamariah Awang said...

Amiiiin ...

al-lavendari said...

abang muda sikit dari anak ke 3 saya .. semoga abang akan terus membahagiakan ibubapa abang. tahniah abang dan juga emak kepada abang.

jemarisuri said...

hepi besday...wah dh ada ank bujang ekkk...

Farid said...

Selamat ulangtahun yang ke 25...muga menjadi anak kebanggaan ayahbonda...aminnn

kakngah said...

dah ado calon menantu lun?

izan mama mia said...

Assalamualaikum..alhamdulillah...dah ada anak teruna bujang dah rupanya....dah 25 tahun sudah....syukurlah...mg dia akan berbakti pada ibu bapanya nanti....selamat hr jadi ya....

MAK TEH said...

selamat menyambut ulangtahun kelahiran buat anak acik...waaa...seluruh M'sia meraikan b'day boy.selamat hari raya acik

Marya Yusof said...

As salam Acik,

Dah besar dah rupanya anak acik yg sulung... 25 tahun... Selamat Ulangtahun Kelahiran abang! Semoga diberkati umur & rezeki.. Ameen...

Saya kalau tgk gambar Iman masa kecik2 terus rasa mcm eh, cepatnya besar anak aku! Ya ALLAH... makin besar terasa makin jauh pula, sb dah taknak sgt dipeluk2 dan digomol2..huhuu

Terharu dgn pesanan buat abang tu...

Cikgu Ma said...

selamat hari lahir untuk anak acik dan salam merdeka :)

mama aini said...

selamat ulang tahun kelahiran yg ke25 buat along..sekejap je masa berlalu..wah along lahir pada hari kemerdekaan negara..senang nak ingat bezday along.. :)

Anamarza Sue said...

Dah besar hero sulung achik ya...

Aidah Othman said...

Anak achik ni comel dari kocik sampai bosa. Sonang dah achik, anak ramai yang dah bosa. Happy birthday pada abang. Achik, ado oghang interview tak maso lopeh bosalin...maklum anak modeka. Botuah ni.

Si Matatajam said...

Hepi besday buat anak teruna Acik..semoga dia jadi anak yg soleh...

MulutPayau said...

selamat hari lahir utk hero sulung Acik dan selamat mnymbut kemerdekaan...

izz iizza said...

wah anak merdeka la ni yer..selamat hari jadi along..semoga sentiasa menjadi anak yg baik..:)

Angah said...

Selamat Hari Lahir Along...semoga sentiasa menjadai anak yang sayangkan Ibu Bapa...

Tihara said...

selamat hari lahir utk anak akak..semuga happy selalu :)

MystoryPic said...

Alhamdulillah... sihat hendaknya, selamat hari lahir selamat menyambut hari merdeka juga

LIPISLADY said...

Sallam Acik,

Kakmah ucapkan Selamat Hari Lahir buat Abang,
semuga jadi orang beriman dan berguna kepada bangsa dan agama. Amin.

EmbunRosaliza said...

Selamat hari lahir buat hero sulung akk, semoga berjaya dunia dan akhirat

Maiyah said...

Amin.. slmt hr lahir

Zaitun said...

Selamat ulang tahun yang ke 25 buat abang semoga menjadi anak kebanggaan ibu dan bapa.

kasihredha said...

Amin....
Ababg anak 31 ogos ye

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam K.Erna.Selamat ulangtahun Abang.Semoga doa ibumu dimakbulkn oleh ALLAH.
Aminnnnn

Amie said...

Besar panjang dah hero sulung...dah dewasa rupanya! Selamat ulang tahun anak merdeka...

Nur-nba said...

Selamat Hari lahir buat Abang.. anak merdeka ye.. Semoga menjadi anak yg soleh dan menjadi kebanggaan kedua2 ibu bapa. :)

sal said...

Alhamdulillah..moga abang sentiasa sihat sejahtera serta dalam perlindungannya..selamat hari jadi..

Nieda said...

31 Ogos acik? sama dgn sayalah birthdaynya.

Puteri Nurhayati said...

Cantiknya tarikh lahir, 31 Ogos. Besar dah yek anak sulong kak Erna. :)

Ibuhani said...

Amin......smoga diberkati Allah SWT dunia akhirat!

Leadership Developmant Training said...

salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
Bersabarlah dalam bertindak agar membuahkan hasil yang manis.,.
ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

secangkir madu merah said...

bosar dah anak omak... tak lamo laei bermenantulah akak ya... hehehehe.. selamat harijadi utk abang..

YATZAKIE said...

lebih kurg umur saya la acik..saya 17 ssept ni genap 26 thn..nak juga promote besday..ekeke

Irfa said...

oh sebaya ngan adik lelaki saya yg bujang tu la rupanya ;)
selamat hari jadi bang long