JellyPages.com

Friday, August 31, 2012

25 TAHUN SUDAH..ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum,

Alhamdulillah..25 Tahun dulu
selepas 5 tahun menanti lahirlah hero sulung acik.
Alhamdulillah syukur padamu Ya Allah.
Alhamdulillah masih bersama sehingga kini
walaupun banyak masaalah kesihatan ketika kecil
kerana terlewat di bedah untuk melahirkannya.
acik masih ingat sehingga kini..3..4 kali
disorong kebilik bedah dan dibawak ke wad
alasan yang diberi
bilik bedah penuh..doktor oncall tak ramai
malam 31 ogos masa tu..xcident banyak dan doktor kata
orang nak bersalin boleh tunggu tapi yang xcident tak boleh tunggu kena diselamatkan dulu.
 Hali lahir yang ke 3

Semoga Abang menjadi anak yang soleh
dan Allah sentiasa melindungi Abang.
semoga abang pandai menjaga diri dan berdikari
walaupun mak dah tiada didunia ni nanti.

Semoga abang dibawah lindungan yang Maha Esa 
didunia dan akhirat.

35 comments:

  1. Assalamualaikum my lovely achik Erna:-)

    Selamat ulangtahun kelahiran buat hero sulung. ..
    Semoga diberi keberkatan usia dan mjadi ank yg soleh..
    Moga mjadi kebanggaan kedua ibubapa..Amin...

    :-)

    ReplyDelete
  2. abang muda sikit dari anak ke 3 saya .. semoga abang akan terus membahagiakan ibubapa abang. tahniah abang dan juga emak kepada abang.

    ReplyDelete
  3. hepi besday...wah dh ada ank bujang ekkk...

    ReplyDelete
  4. Selamat ulangtahun yang ke 25...muga menjadi anak kebanggaan ayahbonda...aminnn

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..alhamdulillah...dah ada anak teruna bujang dah rupanya....dah 25 tahun sudah....syukurlah...mg dia akan berbakti pada ibu bapanya nanti....selamat hr jadi ya....

    ReplyDelete
  6. selamat menyambut ulangtahun kelahiran buat anak acik...waaa...seluruh M'sia meraikan b'day boy.selamat hari raya acik

    ReplyDelete
  7. As salam Acik,

    Dah besar dah rupanya anak acik yg sulung... 25 tahun... Selamat Ulangtahun Kelahiran abang! Semoga diberkati umur & rezeki.. Ameen...

    Saya kalau tgk gambar Iman masa kecik2 terus rasa mcm eh, cepatnya besar anak aku! Ya ALLAH... makin besar terasa makin jauh pula, sb dah taknak sgt dipeluk2 dan digomol2..huhuu

    Terharu dgn pesanan buat abang tu...

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir untuk anak acik dan salam merdeka :)

    ReplyDelete
  9. selamat ulang tahun kelahiran yg ke25 buat along..sekejap je masa berlalu..wah along lahir pada hari kemerdekaan negara..senang nak ingat bezday along.. :)

    ReplyDelete
  10. Anak achik ni comel dari kocik sampai bosa. Sonang dah achik, anak ramai yang dah bosa. Happy birthday pada abang. Achik, ado oghang interview tak maso lopeh bosalin...maklum anak modeka. Botuah ni.

    ReplyDelete
  11. Hepi besday buat anak teruna Acik..semoga dia jadi anak yg soleh...

    ReplyDelete
  12. selamat hari lahir utk hero sulung Acik dan selamat mnymbut kemerdekaan...

    ReplyDelete
  13. wah anak merdeka la ni yer..selamat hari jadi along..semoga sentiasa menjadi anak yg baik..:)

    ReplyDelete
  14. Selamat Hari Lahir Along...semoga sentiasa menjadai anak yang sayangkan Ibu Bapa...

    ReplyDelete
  15. selamat hari lahir utk anak akak..semuga happy selalu :)

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah... sihat hendaknya, selamat hari lahir selamat menyambut hari merdeka juga

    ReplyDelete
  17. Sallam Acik,

    Kakmah ucapkan Selamat Hari Lahir buat Abang,
    semuga jadi orang beriman dan berguna kepada bangsa dan agama. Amin.

    ReplyDelete
  18. Selamat hari lahir buat hero sulung akk, semoga berjaya dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  19. Selamat ulang tahun yang ke 25 buat abang semoga menjadi anak kebanggaan ibu dan bapa.

    ReplyDelete
  20. Salam K.Erna.Selamat ulangtahun Abang.Semoga doa ibumu dimakbulkn oleh ALLAH.
    Aminnnnn

    ReplyDelete
  21. Besar panjang dah hero sulung...dah dewasa rupanya! Selamat ulang tahun anak merdeka...

    ReplyDelete
  22. Selamat Hari lahir buat Abang.. anak merdeka ye.. Semoga menjadi anak yg soleh dan menjadi kebanggaan kedua2 ibu bapa. :)

    ReplyDelete
  23. Alhamdulillah..moga abang sentiasa sihat sejahtera serta dalam perlindungannya..selamat hari jadi..

    ReplyDelete
  24. 31 Ogos acik? sama dgn sayalah birthdaynya.

    ReplyDelete
  25. Cantiknya tarikh lahir, 31 Ogos. Besar dah yek anak sulong kak Erna. :)

    ReplyDelete
  26. Amin......smoga diberkati Allah SWT dunia akhirat!

    ReplyDelete
  27. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Bersabarlah dalam bertindak agar membuahkan hasil yang manis.,.
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    ReplyDelete
  28. bosar dah anak omak... tak lamo laei bermenantulah akak ya... hehehehe.. selamat harijadi utk abang..

    ReplyDelete
  29. lebih kurg umur saya la acik..saya 17 ssept ni genap 26 thn..nak juga promote besday..ekeke

    ReplyDelete
  30. oh sebaya ngan adik lelaki saya yg bujang tu la rupanya ;)
    selamat hari jadi bang long

    ReplyDelete