JellyPages.com

Monday, August 20, 2012

DAH HARI KEDUA..

Assalamualaikum


Alhamdulillah dah hari kedua kita menyambut hari lebaran
ada ke yang dah mula berpuasa hari ni
acik belum mula lagi,
Insyaallah raya ke empat rasanya baru nak mula.

Semalam..seperti biasa selepas solat aidilfitri
acik kerumah abang2..mulanya kerumah abang yang di pinggiran senawang,
kemudian di cuai baru,rumah kakak di kampung dan rumah abang di Astana Raja
bergambar ramai masa dirumah abang 
dikampung Cuai Baru
kebetulan 4 dari 5 abang acik semuanya ada 
bersama keluarga masing masing.
nampaknya gambar acik nampak kening je he he
dok belakang terlindung.

bergambar dengan hero hero acik.
kali ni guna telefon je
gambar pun tak berapa nak terang
kamera lupa nak bawak balik.

selamat berhari raya pada semua
dan hati hati dijalan raya.

jumpa lagi,Insyaallah.

32 comments:

  1. Tema samalah... Hijau...

    Salam lebaran

    ReplyDelete
    Replies
    1. dwaty..salam lebaran..hijau jugak ye

      Delete
  2. Selamat Hari Raya dan selamat berpuasa sunat Syawal

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamawana ..selamat hari raya..alhamdulillah dah mula puasa sunat syawal..

      Delete
  3. salam aidilfitri buat acik erna sekeluarga..unik betul lah nama kampung tu..Cuai Baru namanya...hehehe...dekat2 dgn Seremban ke?

    ReplyDelete
  4. salam wat mak3hero tuuu.. maaf zahir bathin ye makk.. kaler sedondon kanns.. ehheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. en-me..selamat hari raya maaf zahir batin

      Delete
  5. Fulamak hero Acik yg paling kanan tu gaya cool habes, fewit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dinas..yang tu kalau bergaya..bagi la ke dia he he

      Delete
  6. seronok bergambar ramai2 di pagi raya kan akk ..
    hero2 akk besar dah .. comel2 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ieda..ada yang terlebih besar pun he he

      Delete
  7. assalam AE..mama raya ni rasa sunyi..hu2x..berdua je dgn en.hb..ehem kg pun setengah jam je dah sampai..hb mama org johor tapi mak/ayah dah lama takde..tak raya mana2 pun ..duduk rumah mak mama je..hu2x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsalla MA..klau dekat nak je acik pi rumah MA nak bagi suasan meriah..tak de la MA sunyi

      Delete
  8. meriah bergambar ramai2.bermcm warna bju raya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieda..memang macam2 warna baju yang muncul he he

      Delete
  9. Assalamualaikum Acik....Seronoknya tgk pict family Acik yg ramai tu..meriahnya M rasa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusallam M..memang meriah dan riuh rendah..usik mengusik tak sudah2.

      Delete
  10. Selamat hari raya kak! Meriah ramai2 ginikan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya As..memang meriah dan seronok

      Delete
  11. Salam aidil fitri maaf zahir dan batin. Meriahnye kak dapat berkumpul sanak saudara ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. FnF..selamat hari raya aidilfitri..memang meriah kalau dah ramai..seronok..

      Delete
  12. Acik, tema hijau ye this year? Kami tema x sedondon lar... amboi gambo acik dgn hero2 tu kemain lagi ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. harizM..selamat hari raya..
      tu la hariz..hero acik dah beso2 semua

      Delete
  13. Selamat Hari Raya Kak Acik Erna.. Nur takde lagi gambar raya beramai2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nur..selamat hari raya..seronok jugak bila ada gambar2 kenangan ni nur

      Delete
  14. Slamat haghi ghayo, achik. Astano ghajo tu kampung achik ko? Bolah achik ko bolah asben?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aidah..asben acik oghang peghak..
      astano gajo tu rumah abang acik..dokek2 la dongan kampung..rumah arwah mak acik tu..

      Delete
  15. Selamat HAri RAya!
    Meriah nyer ...
    Chenta tak pernah ada gambar raya since semua dah boleh berjalan ...

    ^____^

    ReplyDelete
    Replies
    1. chenta..acik pun baru je 3 tahun dapat bergambar keluarga..sebelum tu..ada je sorang yang kena jadi tukang ambil gambar

      Delete
  16. wah dah besar2 hero2 acik..tah2 sebaya ngan sy hehehe
    *ok dah tau acik yg mana 1 hehehe*

    ReplyDelete
    Replies
    1. SHAHZEE mungkin sebaya..anak acik yang tua 25..kedua 22 dan yang bungsu 16

      Delete