Monday, October 3, 2011

SELAMAT BERJAYA ANAK2 SEMUA

Assalamualaikum..


Esok 4hbOktober,2011 ..mulanya peperiksaan PMR..Acik harap anak acik dan anak2 kawan2 semua yang sama sama akan menghadapi peperiksaan ini akan berjaya melaluinya.
Semoga anak anak akan dapat dapat menjawab dengan tenang.

Anak anak tabah dan tenang..dan harapan acik ibu ibu jugak begitu.Sama sama kita iringi anak2 kita dengan doa.

Tapikan..dapat ke acik ni bertenang..acik tak beri tekanan langsung buat hero bongsu acik ni.
tapi macam mana dia boleh gelabah ni..risau nya acik..
tadi acik cuma tanya..adik dah sedia..sudah katanya.

Tapi kejap tadikan.
dia datang ke bilik maknya sambil gelak
acik tanya..kenapa dik...Dia jawab..macam mana boleh jadi macam ni mak katanya.
jadi apa..acik tanya balik..
tadi emi ambik wuduk..katanya..tah macam mana  boleh tersasul..
"sahaja aku ambik PMR kerana Allah Taala.
Nasib baik emi tersedar..cepat katanya..

Alahai anak omak..kan mak dah kata..relax..emi dah berusaha..
kemudian bertawakkal..tenangkan hati.
Elok2 mak nya relax..dah ikut gelabah pulak.

saja acik share disini..nak hilangkan kerisauan acik pulak.
bermula esok acik jugak akan bercuti..
nak hantar makan tengahari dia kesekolah..

ok..jumpa lagi..Insyaallah.

90 comments:

  1. kakngah doakan emi dpt jawap dgn tenang... insyaallah.. cukup bekalannya, semua akan berjalan dgn lancar..

    ReplyDelete
  2. Aminnnn... moga beroleh kejayaan.

    ReplyDelete
  3. kak ngah.terima kasih..harapnya macam tu la kak ngah kan..dio dah berusaha..

    ReplyDelete
  4. Amie pun doakan anak Acik akan menduduki PMR esok dengan hati yang tenang serta penuh yakin.... insya-Allah.

    ReplyDelete
  5. Amie..insyaallah..terima kasih amie..

    ReplyDelete
  6. Salam Erna

    InsyaAllah anak2 kita akan dapat menghadapinya dengan tenang dan dipermudahkan.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Kak Erna,
    sama2lah kita mendokan yg terbaik buat anak2 kita..semoga mereka di berikan ketenangan sepanjang menduduki peperiksaan PMR dan berjaya dngn cemerlang..samalah anak yatie pun ambil PMR juga..

    ReplyDelete
  8. Sallam Kak Cik,

    Saya doakan emi dan semua calun PMR dapat menjawab soalan dengan tenang, tidak terburu2, dan berusaha untuk memahami apa kehendak soalan.

    Semuga berjaya..

    ReplyDelete
  9. kak erna...... moga emi dapat menjawab dengan tenang dan beroleh kejayaan yang cemerlang

    ReplyDelete
  10. assalam kak Erna, didoakan semoga anak akak tenang dan dipermudahkan utk menjawab semua soalan nanti yer.:)

    ReplyDelete
  11. moga Eni dapat menjawab dengan tenang dan menperoleh kejayaan yg cemerlang


    insyaAllah... emi boleh tu

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum...

    Moga Allah permudahkan dan anugerahkan kejayaan buat mereka semua..amin

    ReplyDelete
  13. moga dipermudahkan segala urursan...emi dah beusaha..tentu boleh kannn...

    ReplyDelete
  14. Kak ...semoga hero bongsu akak tu akan dpt menjawab soalan dgn tenang dan beroleh kejayaan cemerlang...ameen

    ReplyDelete
  15. good luck tu emi yek!! sudah berusaha ..now masanye utk tawakkal pada Allah..tapikan nak pecah perut mokwo gelakk..hihi..

    ReplyDelete
  16. hehe.. semangat!!

    all the best to emi.

    akak, betul tu.. dah usaha, sekarang tibalah masanya untuk berjuang.bertawakal. yg penting tenang mendudukinya..

    good luck again tp emi.

    ReplyDelete
  17. cian hero bungsu..tak sengaja..

    moga sibungsu cemerlang dalam peperiksaan tersebut..Ameen..

    ReplyDelete
  18. InsyaAllah...

    kami semua doakan hero acik dan adik2 yang lain berjaya dalam PMR tahun ini...aminn

    ReplyDelete
  19. Teringat pulak masa anak2 saya ambik PMR dulu kan?....smoga berjaya pd semua yg ambil PMR ye......

    ReplyDelete
  20. selamat maju jaya untuk anak acik dan adik-adik yang lain....

    ReplyDelete
  21. gud luck buat semua student yang bakal menduduki exam ini. buat yang terbaik

    ReplyDelete
  22. Azieazah..amin..insyaallah mudah2an..

    ReplyDelete
  23. Zaitun wkmsallam..sama2 lah kita mendoakan anak2 kita..

    ReplyDelete
  24. Wkmsallam yatie..semoga doa2 kita untuk anak2 diperkenankan yang esa..

    ReplyDelete
  25. Lipislady..terima kasih..turut sama mendoakan anak2 yang menduduki pepriksaan PMR..insyaallah..

    ReplyDelete
  26. Ibu guru..terima kasih..insyaallah.

    ReplyDelete
  27. nieza.wkmsallam..insyaallah..terima kasih nieza

    ReplyDelete
  28. Ibuintan..terima kasih..insyaallah..dengan usaha..dan doa..

    ReplyDelete
  29. semoga berjaya dgn cemerlang buat anak akak dan rakan2nya..Amin..

    ReplyDelete
  30. hehehhe...
    macam omak ea gak tu panik :)

    moga success anak akak...

    ReplyDelete
  31. insya Allah..makbul doa seorang ibu

    ReplyDelete
  32. alhamdulillah, bagaimana ye kertas pertama??

    ReplyDelete
  33. insyaallah semoga beroleh kejayaan..amin


    p/s : salam kenal singgah dan follow sini.. happy blogging.

    ReplyDelete
  34. insyaAllah..
    kalau memang dah niat kerana Allah Taala tu, pasti cemerlang
    (walaupun tersyasyul.. hehe)

    ReplyDelete
  35. semoga emi dapat menjawab soalan dengan tenang...:)

    ReplyDelete
  36. saya doakan yg terbaik untuk anak2 acik ;)

    ReplyDelete
  37. Insyallah anak2 tabah dan kita doakan yg tbaik utk mereka...:)

    ReplyDelete
  38. Salam Kak Erna..
    Semoga anak2 kita akan menghadapinya dengan tenang....

    ReplyDelete
  39. saya turut mendoakan agar anak anda berjaya, dapat menjawab dengan tenang dan tepat...salam kenal :)

    ReplyDelete
  40. heheh...klaka lak masa amek wuduk niat mcm tu...hehe...


    semoga anak akak dan calon2 lain berjaya...amin..

    ReplyDelete
  41. amin...semoga anak kak erna
    dan semuanya akan perolehi
    keputasan yg cemerlang :)

    ReplyDelete
  42. "selamat berjuang utk ank2 kita kak..insyaallah.."

    ReplyDelete
  43. semoga mereka berjaya kan acik .. debar lak rasa nie :)

    ReplyDelete
  44. salam acik,

    gudluck emy!!
    Mudahan kali ini emy perbetulkan niat dan mara dengn gagahnya sebagai wira dalm medan pertempuran..selamat mnjawap peperiksaan PMR..Mudah berjaya cemerlang gemilang dan terbilang

    omaknya..doakan anak yee!!

    ReplyDelete
  45. waahhh ... camane saya blh termiss acik erna ada anak amik pmr ni ...
    hepi sangat jika blog saya membantu serba sedikit! Alhamdulillah, semoga dia terus berjaya jawab dgn baik!

    ReplyDelete
  46. anie..terima kasih anie..amin..semoga doa kawan2 semua dimakbulkan yang esa..

    ReplyDelete
  47. Assalam kak moga emi berjaya dlm PMRnya

    ReplyDelete
  48. mokwo..amin..insyaallah mudah2an berkat doa kawan2 semua..
    akak pun macam tu mokwo..puas jugak nak kontrol depan dia..

    ReplyDelete
  49. Fatin mraz..terima kasih..usaha dan tawakkal..

    ReplyDelete
  50. Assalam sal..tu la dia..dah kepala asek fikir PMR je..
    terima kasih sal..turut mendoakan..

    ReplyDelete
  51. Yus..terima kasih yus..insyaallah.

    ReplyDelete
  52. Ibuhani..terima kasih..insyaallah semoga semua anak2 yang menduduki PMR akan berjaya..

    ReplyDelete
  53. Maya Mayana..amin..Insyaallah..terima kasih maya.

    ReplyDelete
  54. Ms.lilies..he he yo lah..terima kasih mimi..insyaallah..

    ReplyDelete
  55. Happyirfa..insyaallah dik..terima kasih.

    ReplyDelete
  56. IMANSHAH.alhamdulillah..hari pertama ni..balik dengan senyuman..dan terus peluk mak..dia..he he

    ReplyDelete
  57. Amy ..terima ksih amy..insyaallah..

    ReplyDelete
  58. h4ni3..insyaallah..terima kasih doc.

    ReplyDelete
  59. lieynanilaz..terima kasih..insyaallah.

    ReplyDelete
  60. Tihara..terima kasih bayak..insyaallah..berkat doa semua..

    ReplyDelete
  61. CT..betul tu..kita boleh bantu dengan doa..

    ReplyDelete
  62. wkmsallam azi..insyaallah anak2 kiat akan dapat menghadapinya dengan tenang..

    ReplyDelete
  63. Roha..terima kasih turut mendoakan..insyaallah.
    salam kenal jugak buat roha.

    ReplyDelete
  64. pia..selamat berjuang dan semoga berjaya..amin..

    ReplyDelete
  65. ieda..terima kasih..memang berdebar..

    ReplyDelete
  66. wkmsallam ainhany..terima kasih..insyaallah
    acik sentiasa mendoakan anak2,

    ReplyDelete
  67. Alhamdulillah acik..terima kasih sekali lagi..walaupun dua hari terakhir baru acik jumpa..tapi banyak jugak membantu anak..

    ReplyDelete
  68. Assalam rosaliza.semoga anak2 kita sama2 berjaya..

    ReplyDelete
  69. salam kak .

    Amin.. mudah2an , Allah mempurmudahkan urusan :)

    ReplyDelete
  70. situlip wkmsallam..
    amin..insyaallah..terima kasih ye

    ReplyDelete
  71. acik erna, biasalah tu kekadang mak yg lebih risau dr anak kan..moga adik tenang dlm menjawab soalan ye

    ReplyDelete
  72. Semoga anak kak Erna berjaya..
    Doa2 aje ngan lapang dada..
    Insyaallah dipermudahkan
    segalanya.. :)

    ReplyDelete
  73. anitare..betul tu mak yang lebih risau..terima kasih anita.

    ReplyDelete
  74. missgee..insyaallah..terima kasih

    ReplyDelete
  75. Ibundo..salam dan selamat pagi..

    ReplyDelete
  76. Rajin nya kak Erna. Sebab Emi tak balik tengahari ya. Semoga anak kak Erna dapat jawap periksa dengan tenang. :)

    ReplyDelete
  77. Yatie..betul tu yatie..tengahari tak bali..sebab mula pukul 2 dah nak masuk dewan semuala..terima kasih yati..insyaallah

    ReplyDelete
  78. Assalam..


    rajin tu.. macam2 yang dibuat.

    ReplyDelete
  79. Yan..wkmsallam..tak selalu pun acik rajin..he he

    ReplyDelete