Wednesday, June 19, 2013

WW..

Assalamualaikum


update
ok acik bagi tau bunga rockmelon ni


31 comments:

  1. Bunga labu ke ni acik? Sy ni main taram je....

    ReplyDelete
  2. bunga labu kan nih acik? ke bunga timun heheheh

    ReplyDelete
  3. setuju..cantik bunga labu ni..

    ReplyDelete
  4. bunga jantan nak kena ditemukan dgn bunga betina ke? hehe...

    ReplyDelete
  5. macam bunga timun tapi ramai teka labu..
    gambar nya cantik terang molek :)

    ReplyDelete
  6. proses pendebungaan ke ni Acik? kalau pokok labu, daunnya buat masak lemak best kan Acik.

    ReplyDelete
  7. Cantik bunga pokok labu tu...saya cukup suka makan pengat labu..campur santan dan susu cair..memang sedappp..:)

    ReplyDelete
  8. Mesti ada sebab dibuat begitu pada bunga itu ye Acik. Nak bagi buah lebih besar ke?

    ReplyDelete
  9. xpernah tgk bunga labu..cantik! :D

    ReplyDelete
  10. Cantik bunganya...

    Dulu arwah mak hubby selalu buat gulai daun labu...sedap.

    ReplyDelete
  11. Tak lama lagi kita tengok hasilnya pulak ya Acik.

    ReplyDelete
  12. proses pendebungaan bunga labu ke kak erna heheh

    ReplyDelete
  13. Oooo baru saya tahu ini bunga labu... ehehehe

    ReplyDelete
  14. Sukanya AC tengok gambar ni...ingat arwah mak saya suka masak pucuk labu lemak putih

    ReplyDelete
  15. Pucuk labu ni sodap buek masak tempoyak daun tu. Pergghhh...ngancam.

    ReplyDelete
  16. pucuk labu masak lemak best juga tu

    ReplyDelete
  17. Wah tak lama lagi berbuahlah labu tu ye acik erna ;)

    ReplyDelete
  18. pucuk labu yeee ..
    saya x pernah tgk huhuh

    ReplyDelete
  19. dh berbunga tak lg dh blh dpt hasilnya kan..

    ReplyDelete
  20. tunggu buahnya besar.. nnt achik upload lagi ya..

    ReplyDelete
  21. kalu betul ini bunga labu, baru saya tahu...

    ReplyDelete
  22. 1st time dengar nama bunga tuh...hehe

    ReplyDelete