Friday, June 28, 2013

SAMA TAPI TAK SERUPA

Assalamualaikum

tu dia..samaaaa..
nasib baik sedara akak..
peluk peluk je la bila dah berjumpa
kebetulan pakai baju sama.
ok lah jumpa lagi,In syaa Allah

42 comments:

  1. Nampak macam sama lah acir erna... tapi tak serupa ye :)

    ReplyDelete
  2. nasib baik tudung kaler lain acik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu QN..nasib acik memang x pandai pakai tudung jenih tu

      Delete
  3. ye la...ada iras iras Acik ....:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak buat camana doktor..dah sedara mara he he

      Delete
  4. Secara kebetulan beli kain sama atau ada majlis sponsor buat baju sama ni Acik? Kalau pakai tudung sama warna lagi best:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebetulan kakzakie.tu pun tak sengaja berjumpa tengok2 baju sama..gelak je la

      Delete
  5. Acik Erna nampak kurus. :)

    ReplyDelete
  6. camna boleh pakai baju sama corak plak ni acik?... ke... uniform?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan uniform sweetie..kebetulan je jumpa..baru perasan baju sama corak

      Delete
  7. Camne boleh sama tu? Kelaka jugaklah kak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang lucu ujie..gelak je kami tadi

      Delete
  8. Replies
    1. Kebetulan kamsiah..tak sangka he he

      Delete
  9. hehe..ingatkan ada majlis kawin ke apa, pakai naju sama, rupanya secara tak sengaja ye Acik?

    ReplyDelete
  10. Kak, kain tu jenis english cotton ke kak..? Macam baju sey jugak ghoman ehh niiii....

    Kok boto la english cotton, memang sodap makai ehh, kan...sojuk yoo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azz..akak tak tau la apo namo kain e..tapi sedaro akak tu poi vietnam boli dah siap.akak boli ngan kawan yang boli kain ni kek vietnam..tompah kek sini..tak sangko lak samo hari pakai e he he

      Delete
  11. Nasib baik terpakai baju sama dgn orang yang dikenali, kalaulah tak kenal, tersipu le jawabnya, atau buat-buat tak nampak..

    ReplyDelete
  12. ehehehe...pakai kain tgh musim, mmg camtu la jadinya...

    ReplyDelete
  13. Salam Acik Erna,

    Dulu masa kerja pernah beli kain pasang yang serupa dengan seorang kawan, kami sama-sama buat baju kurung. Ada jugak sesekali terkena pakai sama-sama. Gelak jerlah. Nak buat macam mana selera serupa.

    ReplyDelete
  14. memang ada beza ye antara sama tapi tak serupa... tapi biasanya yang serupa itu sama...

    ReplyDelete
  15. sedondon pulak baju tu...betul tu Acik, sama tapi tak serupa..hehe..

    ReplyDelete
  16. haah sama, macam sehati sejiwa.. :)

    ReplyDelete
  17. haha..mmg sama tp x serupa la kak erna oii! pakai baju sama tu nk msk boria ke kak?? hehe!!

    ReplyDelete
  18. Kalau sama dan serupa..banyak masaalah yang timbul Acik...takut tersilap pasangan nanti

    ReplyDelete
  19. Akak..
    dah nama pun bersaudara, mesti citarasa pun samakan..yang pasti, dua-dua nampak cantik...:)

    ReplyDelete
  20. hehe.. kebetulan y sunggoh betul

    ReplyDelete
  21. sma ngan org xpe,kalau sama ngan langsir/ lapik meja lagi haru ;)

    ReplyDelete
  22. Memang bojanji nak pakai baju samo ko acik?

    ReplyDelete