Sunday, June 2, 2013

LAYAN GAMBAR JE

Assalamualaikum
Hari sabtu 1hb,jun 2013
BBQ Gathering Blogger bertempat di ME
Layan gambar je..
Terima kasih tuan rumah Dato' dan Datin
Terima kasih dato'
CD cenderahati dari tuan rumah
maaf juga pada semua
sebab dapat singgah tunjuk muka
 hanya sebentar cuma.
Terima kasih pada semua orang kuat 
yang menjayakan perjumpaan ini
tak tulis nama pun semua dah tau kan.













18 comments:

  1. seronoknya dapat berkumpul ramai ramai..tentu banyak benda yg dibualkan..

    ReplyDelete
  2. Perjumpaan sempena apa ni? Meriah nampaknya berjumpa ramai...

    ReplyDelete
  3. jumpa siapa ni Acik... kita ni ketinggalan bas kot...

    ReplyDelete
  4. Saya tak pernah jumpa kwn2 blogger.. Syoknya jumpa kawan2 yg dok sembang dlm blog ja..

    ReplyDelete
  5. saya nampak handbag kuning yg cantik tu jer hehehe...

    ReplyDelete
  6. sesekali majjlis mengeratkan silaturrahim memang seronok kan

    ReplyDelete
  7. Pertemuan yg cantik dan cun...heeee

    ReplyDelete
  8. Rezeki dapat jugak juma Acik.

    ReplyDelete
  9. sekali pun saya tak pernah jumpa kawan2 bloger..sweetnya kak :)

    ReplyDelete
  10. pic makanan takde ke acik hihi

    ReplyDelete
  11. kalu x krn seminar da lama sy dtg..waaaaa

    ReplyDelete
  12. Kakak yg salue sangat Dato' LF dan datin sangat humble orgnya. Betul kakak teringin dan jumpa beliau tapi entah bilalah Acik.

    Seronoknya kakak tengok ajelah:)

    ReplyDelete
  13. bestnya...mst byk cerita nak dikongsikan.. :D

    ReplyDelete
  14. Acik, sayo solalu donga pasal gathering ni. Sronok gak kan kumpul ghamai2.

    ReplyDelete
  15. Bestnya.... kalau ada yg nak conduct macam ni!

    ReplyDelete
  16. seronoknya dapat berkumpul cam ni kan acik erna.... :)

    ReplyDelete