Thursday, June 20, 2013

TERIMA KASIH

Assalamualaikum
Terima kasih pada kawan kawan yang sudi memberi
yang ingatkan acik..
acik simpan semuanya sebagai kenangan
Irfa,Cik Viva,Jemarisuri,Tihara,Dinas dan Ummiros











23 comments:

  1. acik tak guna ekk....
    wah byk jugak kenangan sbg blogger kan acik...

    ReplyDelete
  2. Salam k.Erna...best sgt bila dpt tanda ingatan dr kengkawankn?murah rezeki k.erna...

    ReplyDelete
  3. Salam Acik Erna,

    Seronokkan kalau kita dapat sesuatu pemberian dari sahabat2 kita. Terasa diri dari kejauhan ada orang ingat kat kita.

    ReplyDelete
  4. memang seronok kalau dapat cenderahati kan.. moga murah rezeki acik sentiasa..

    ReplyDelete
  5. samo-samo.. hehehe...

    Padahal saya tak bagi apo pun.... huhu...

    ReplyDelete
  6. Assalam acik..semuanya sangat berharga..tanda ingatan seorang sahabat..
    Betul tu..kad pun sayang nk buang kan

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, sampai juga ke tangan akak...
    harap akak suka :)

    ReplyDelete
  8. Banyaknyee...murah rezeki akak!

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..selamat sampai. Moga Acik suka, moga ukhwah berpanjangan.

    ReplyDelete
  10. malu saya nak letak komen kat sini sebab saya takder kasi acik apa2.....

    ReplyDelete
  11. wahh banyaknya..baguslah pemberian sebegini akan mengeratkan silaturahim..

    ReplyDelete
  12. banyaknya..saya pun dapat dari irfa kak..

    ReplyDelete
  13. Best kan acik. Saya pun merasa jugak dapat serba sedikit cenderahati ni walaupun suam2 kuku je tahap retisnya. Cheewah....nak jugak pangkat retis. Hahaha.

    ReplyDelete
  14. Bergolek-golek rezeki dtgn kepangkuan Acik. Alhamdulillah moga si pemberi pun dimurahkan rezekinya..

    ReplyDelete
  15. banyak koleksi achik.. cantik²..

    ReplyDelete
  16. Murah rezki acik....ingatan yg mahal,kn

    ReplyDelete
  17. walau pun kecil pemberian kawan2 kita dah besar hati menerimanya

    ReplyDelete
  18. bnyaknya koleksi Acik...
    Seronokkan dapat hadiah dari kawan2....

    ReplyDelete
  19. Dah rezekikan AE...terima ajelah hehe

    ReplyDelete