Wednesday, June 12, 2013

WW....

Assalamualaikum


50 comments:

  1. rendang itik ye acik?sedap nyer tuh

    ReplyDelete
  2. wah sedap nih..ayam ke itik acik??

    ReplyDelete
  3. yum..yum..yum..
    dap nye...nak cikit boleh? =)

    ReplyDelete
  4. Ayam masak apa ni...nampak sedap je..

    ReplyDelete
  5. wahhhhhhhhhhhhhhhh

    slurppppppppppp !

    ReplyDelete
  6. Aciiikkk!!... kalau macam ini pekerja di Kenny Roger pun tak menahan tengok.

    ReplyDelete
  7. groooooooolllllllllllllll (bunyik perut sy) ;-)

    ReplyDelete
  8. Salam Akak..
    itik ke ayam ni..tapi nampak macam itik aja...nampak sedap pulak bila masak rendang tu..:)

    ReplyDelete
  9. salam kenal..
    adui sedap nyer...

    ReplyDelete
  10. saja tau tunjuk gambar makanan yang sedap gitu....

    ReplyDelete
  11. ayam ke itik? yg pasti rendang tu sodap!

    ReplyDelete
  12. achik masak ape tu? makan dgn roti sedap je rasanya..

    ReplyDelete
  13. alaaaa sedapnya... nak juga .... HEhehe

    ReplyDelete
  14. dah macam ayam turki pulak..tergolek sekor...

    ReplyDelete
  15. itik ke tu Acik...kalau itik PM tak makan...hehe

    ReplyDelete
  16. Sodap e ghondang tuuuu. Itik ko ayam pencen tu acik? Kok itik botambah laiie sodap e.

    ReplyDelete
  17. tengok rupanya cam itik masak rendang je acik... izan tak pernah mkn itik...

    ReplyDelete
  18. Ayam panggang dan rendang ayam ke atau itik?

    ReplyDelete
  19. dimulakan dengan bismillah..diakhiri dengan alhamdulillah, yum yum ...

    ReplyDelete
  20. tu dia..wat org terliur acik ni tau..hiihi

    ReplyDelete
  21. Sedapnya rendang tu. kalau ada lemang lagi best ni.

    ReplyDelete
  22. sedappp nya Kak...laparrr nengoknya...
    anak ayam panggang...:)

    ReplyDelete
  23. Fulamak!!, bestnya Acik, nak tumpang ratah boleh?, hikhik!

    ps; Acik, address sama lagi ke? Ummi nak pos souvenir, insyaAllah.

    ReplyDelete
  24. Alamak, berbunyi2 perut saya tengok tu..

    ReplyDelete
  25. sebelum & selepas = rendang itik =)

    ReplyDelete
  26. rendang itik ye kak.dapnyer :)

    ReplyDelete
  27. nyummmyyyyyyyyyyyyyyy...nk jugakkkkkkkkkk..hehe

    ReplyDelete
  28. Sah sahlah sodap ni... sampai tak do kato-kato dan catatan tontang ea ke n3 ni. he..he..he.

    ReplyDelete
  29. Makaiihhh.. togolek ayam tu akak kojo kan.. hehehe..

    ReplyDelete
  30. slurrrrrrppppppppppp..sedakkkkkkkknyer!

    ReplyDelete
  31. Itik rendaaaaaaangggg... nak sikit!

    ReplyDelete
  32. assalam semua..terima kasih sudi meninggalkan jejjak diblog acik ni
    .memang itik salai dan rendang itik ni

    ReplyDelete