Wednesday, June 26, 2013

MACAM KEPALA ULAR

Assalamualaikum




Apa kata/pandangan kawan.
macam ni rupa batang paip dalam bangunan/rumah
kalau la dirumah sendiri dah tentu tak mau bayar ni kan 

62 comments:

  1. kt mana nih acik? umah acik or kt opis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat opis la dana..santa tidak puas hati he he

      Delete
  2. Dia tak mahu pecah tile tu yg buat macam cara zaman dulu-dulu di kampung acik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakzakie..boleh buat macam tu..tapi buat cantik2 dan bagi kemas kan kakzakie..baru sedap mata memandang

      Delete
  3. terus jadi xcantek bilik air tue...huhu
    iyela...sperti ular melakat di dinding tandas..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la masni..bila masuk terasa masuk dalam gua

      Delete
  4. betul tu dia tak nak pecah tile. rugi tile pulak nanti kene buat baru. tapi tu la, tak cantik pulak nampaknya kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu leya..cuma buat la cantik2 kan..kalau tak pandai jangan la buat..bagi pada yang mahir

      Delete
  5. yang penting boleh guna, tapi memang tak cantik kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tihara..kalau tengok betul2 tak elok sangat..nampak sangat tak pandai pasang

      Delete
  6. Assalam kak, kalo kat umah sendiri atau kita buat sndiri ok je kak, tapi kalo upah org mmg tak puas hati la heheh, ok tu berseni kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. upah la ni liza..tu yang rasa tak puas hati he he

      Delete
  7. Dah tak cantik dah rupanya... dan tak kemas. Kenapa buat mcm tu acik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sweetie memnag tak cantik..bila acik tegur..eh..marah pulak dia..tu yang acik kongsika disini ..boleh lega sikit

      Delete
  8. aduhai tak sedap mata memandang kan..
    kalau js mesti byk kira ni iyelah dh byr mahal2 camni je jadinye...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. JS..tu la..kalau dirumah memang acik suruh bukak semula..ni diopis..bila tegur tak boleh terima lak tu..

      Delete
  9. ha'a la acik dah mcm kepala ular..kalau 1st time msk mst terkejut..uhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. terkejut sangat ratu..nampak sangat yang buat tak de kemahiran..nak untung lebih pun ye

      Delete
  10. Yelah Acik, macam ular melingkar kat dinding pula kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ummi..acik rasa macam dah sempit toilet tu he he

      Delete
  11. haha... siapa punya kerja ni? malas ke dia tak cukup bahan? ke tak reti? macam macam ada ye....

    ReplyDelete
    Replies
    1. AN..acik rasa ni kes tak reti ni..tapi ada hajat nak ambik konrak memasang saluran paip ni

      Delete
  12. hehehe..bilik air kat rumah azwa pun macam ni, sebab cik abe tak suka paip kat dalam, kalau bocor payah nak betulkan kata dia. Tak aper janji pasangnya kemas dan tak mcm ulau melingkau atas pagau, betul tak kak hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betultu azwa..kat rumah pun paip kat luar..tapi tak de la melengaku macam ni..pandai je orang yang pasang tu..kemas je

      Delete
  13. pasal lain benar rupanyer tu hehehe

    ReplyDelete
  14. Kalau buat lepas siap rumah gini laa jadinyaa.. tapi tak kisah laa..janji okey..dan boleh pakai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rinna kalau buat kemas dan cantik tak pe kan

      Delete
  15. Apo banyak nak sambungan tu acik. Buek macam tu...tak kocik ko air yang klua kek paip tu nanti. Panjang na jalan e.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aidah..molengka..bopusing pusing jakan e..he he

      Delete
  16. janji bahagia....agaknya itu prinsip hidup mereka, kan acik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul la tu Q..bila diduruh betulkan..marah yang peliknya tu

      Delete
  17. Allah, sedih betoi tengok hasil kerja macam ni..nak nanges pun ada..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ciku..geram pun iye..dah jadi macam masuk dalam gua

      Delete
  18. Salam Acik..gara gara duit lah tu..nak untung lebih keleje cenang!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nek ciik..yes..tu la dia..nak untung lebih..bak kata dianya..orang tamak selalu untung.

      Delete
  19. apa yang teruk sangat sambungan paip tu..xde seni langsung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la eita..acik yang tengok tiap hari tak puas hati..bila ditegur marah pulak tu

      Delete
  20. Adoiiii...memang sakit mata yg memandang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la MP..buat la betul2kan..ini tak kemas langsung

      Delete
  21. mungkin sebab tuan punya bangunan tuh takmo dindingnya dipecah kot Acik...


    * nak minta jasa baik Acik remove dan masukkan balik link URL blog PM dalam bloglist Acik tuh yer...tq...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo ok pm..ada masaalah ye..patut acik tak dapat tengok kalau ada post baru

      Delete
  22. kenapa jadi macam tu...memang sakit mata jer memandangnyer

    ReplyDelete
  23. Hehe...yelah AE...memang menyeramkan....

    ReplyDelete
  24. tak kemas + mesti kontraktor dah silap buat.. kalau tak paip tu mesti kat dalam bukan kat luar macam tu.. :(

    ReplyDelete
  25. kalau itu yang selesa...
    kepala ular, kepala ular la...

    ReplyDelete
  26. kalau saya mmg rasa semak mata, kalau warna paip biasa tu bolehla tahan lagi. bila hitam kontra warna dinding jadi buruk beno.

    ReplyDelete
  27. aah lah acik .. kalau saya seram gak mula2 nak masuk ekke ;)

    ReplyDelete
  28. bagai ular kena palu..hehe. kalau tak nak pecahkan jubin sekalipun..boleh lagi dipasang dengan kemas..

    ReplyDelete
  29. Kalau kat bilik air sendiri memang nampak mencacatkan.

    ReplyDelete
  30. Mmg x kemas..sakit mata kak..he heee

    ReplyDelete
  31. dah fesyennya kot. betullah seram jer kalau malam2 ni, macam benda tu/

    ReplyDelete