Monday, June 3, 2013

SEMOGA BERKEKALAN DAN BAHAGIA SELAMANYA

Assalamualaikum
sebelum keBangi..kami kesini dulu
meraikan majlis perkahwenan
cucu sedara pada 1hb.jun,2013
majlis diadakan ke kelang 



 Selamat Pengantin baru
Noorfatihah dan suami,Syed Muhammad Azri
semoga berkekalan selamanya



 Kenduri memang di Klang..tapi sebab
dah asal mak dan uwan Fatihah dari negori
Diimport la..kumpulan cak lempong ni
dari Port Dickson
Dan kumpulan dikir ni dari Astana Raja Rembau
nak cuba upload video dikir..tapi tak menjadi pulak
oklah..jumpa lagi,Insyaallah

31 comments:

  1. salam K.Erna..wah!bestnya majlis diserikan dgn kumpulan cak lempong ngan dikir...meriah gitu :)
    Semoga pasangan mempelai bahgia hingga ke akhir hayat.Aamiin

    ReplyDelete
  2. Bestnya ada dikir..mesti meriah..
    Semoga pasangan pengantin kekal bahagia selamanya.. Amin

    ReplyDelete
  3. amboiiii acik, sampai trsenget2 posing ngan pengantin hehehe..

    ok la nak sambung jemur baju dulu...

    ReplyDelete
  4. wahh siap ada kump cak lempong .. adehhh saya x pandai bab2 hiburan asli nie .. pernah tgk je ..

    meriah !

    selamat pengantin baru buat cucu sedara acik ;)

    ReplyDelete
  5. meriah nyer majlis acik oi... siap ada main cak lempong bagai...
    selamat pengantin baru utk pantin tuh... semoga kekal bahagia

    ReplyDelete
  6. salam
    selamat pagi
    singgah pagi
    tahniah

    ReplyDelete
  7. menyerlah warna merah putih tu.. cantik..

    selamat pengantin baru..~

    ReplyDelete
  8. cantik kaler temanya...
    selamat pengantin baru...

    ReplyDelete
  9. insha Allah moga diberkati Allah selalu :)

    ReplyDelete
  10. Meriahnya! Selamat pengantin baru pada cucu sedara Acik, semoga berbahagia hingga ke syurga hendaknya, amin :)

    ReplyDelete
  11. Assalam acik..
    Time cuti sekolah ni, byk benor keje kawen..kadang2 smpai tak dapat nk memenuhi semua jemputan, kalau jaraknya jauh.Kalau dekat2 boleh la pi tunjuk muka jap hehe..
    Selamat Pengantin Baru buat cucu menakan acik ni smoga bahagia hingga hujung nyawa.

    RE: Ketupat tu sy makan ngan DAGING SEKILO BAWANG SEKILO. Resepi kak Salami

    ReplyDelete
  12. Bukan pengantin je yang berseri... acik pun berseri...

    ReplyDelete
  13. Tahniah buat pengantin. Moga kekal hingga ke akhir hayat.. Amin

    ReplyDelete
  14. fullamakkkk..siap import caklempong...cayalah...

    dah besar cucu sedara Acik ya...hihihih

    ReplyDelete
  15. Cantik pengantin nya Acik..moga kekal hingga ke syurga.. musim kenduri skrg ni, sana sini ada jemputan:)

    ReplyDelete

  16. Hai..sy ada menerima tempahan kraf felt pada harga yg sangat murah..

    http://azcreations11.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/pages/AZ-Craft-Creations/109353639269048

    Thanks.. =)

    ReplyDelete
  17. Assalammualikum wbt
    Meriah sungguh :)

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum acik. Kumpulan caklempong ni mmg femes kat PD. Selalu ada kat kenduri kawen.

    ReplyDelete
  19. cucu saudara yang kawin yer acik..taklama lagi dapat cicit saudara ler pulak..wah muda lagi dah nak dpt cicit..

    semoga pasangan pengantin berbahagia selamanya..

    ReplyDelete
  20. slamat pengantin bru buat mempelai..moga kekal hingga ke JANNAH..amin

    ReplyDelete
  21. meriahnya...
    selamat pngntin baru utk cucu sedara acik....

    ReplyDelete
  22. tok sedara dgn cucu sedara sama comei..sama vouge..:)

    ReplyDelete
  23. Nampak meriahkan AE...siap bercak lempung.... sekarang ni dah jadi trend jugak panggil org menyanyi ke semua tuan AE...
    Hehe... amboi.... nampaknya nenek sedara ikut tema!

    ReplyDelete
  24. Masa kenduri inilah ada peluang nak tunjuk tradisi. Kalau di Johor ni Acik biasa mereka berzapin. Tapi tak semua org buat...

    ReplyDelete
  25. hamboi ada cak lempong lg... ^_^

    ReplyDelete
  26. meriah acik erna...pengantin sama cantik...
    semoga kekal hingga akhir hayat dan bahagia selama-lamanya...

    ReplyDelete