Saturday, February 2, 2013

YANG HILANG DAH BERGANTI

Assalamualaikum

yang hilang dah berganti.
redho je la kan.
petang semalam dah telefon
mak nanti emi nak gotong royong kat sekolah
 nak pakai apa
katanya..harapnya kali ni  hero acik
pandai simpan..
 oklah jumpa lagi,Insyaallah

19 comments:

  1. Semoga kali ni tak hilang lagi, in syaa Allah. Cantik kasut tu :)

    ReplyDelete
  2. Soh dia jaga elok-elok, tulis nama kat tapak utk mudah kenalpasti.

    ReplyDelete
  3. untung anak bongsu ye..dah berganti yg baru kasutnya..

    ReplyDelete
  4. iyalah jadi rezeki orang lah tu..niatkan aje hadiah munkin dia tak mampu nak beli...insyaallah Allah gantikan yg lbih baik

    ReplyDelete
  5. Yelh suruh dia tulis nm kt dlm kasut ke sbb slalunya duk asrama ni brg2 byk yg sama......

    ReplyDelete
  6. sepanjang ada kasut sukan, kasut cap mydin jerr mampu beli...lgpon x minat sangat nak bersukan...beli sebab keperluan time belajar jerr..

    ReplyDelete
  7. laaaaahai anak omak.............

    ReplyDelete
  8. assalam AE..dah dpt kasut baru lah sibongsu ek?..semuga tak hilang lagi..hu2x..camtulah duduk kat hostel..mcm2 barang yg hilang..ank mama juga pernah mengalaminya..

    ReplyDelete
  9. dpt yg baru...suka dia...moga tk berulang lagi..

    ReplyDelete
  10. Inilah juga yg selalu dialami oleh anak Cikgu Tie.
    Acik...jom la sertai GA slogan untuk Sitisya Butik Online

    ReplyDelete
  11. yeay dapat kasut baru..dok kat asrama memang kena alert sikit achik.bukan boleh letak sebarangan.ada je tangan yang gatal nak amik

    ReplyDelete
  12. harap2 lepas ni tak hilang lagi...

    ReplyDelete
  13. kalau dah hilang2,marah2 pun tak guna...halalkan je la..:)

    ReplyDelete
  14. Semoga kasut adik tak hilang lagi lepas ni....seronoklah hero Bongsu akak dapat kasut barukan...:).

    ReplyDelete
  15. Tongah musim ilang baghang agak e, acik. Tadi baghu Farah tepon, hilang calculator pulak. Aduiiiyaiii...

    ReplyDelete
  16. semoga lepas nih tak hilang lagi lah yer...kena jaga elok2...locker kena selalu dipastikan bermangga...

    ReplyDelete
  17. Sinonim dgn hilang barang kalau duk asrama nikan...AE..

    ReplyDelete
  18. moga lepas ni dah ilang lagi yer.... jaga elok2 tau

    ReplyDelete