Tuesday, February 12, 2013

HARI KETIGA..LAYANNN...

Assalamualaikum

cerita makan lagi..tapi bukan acik yang masak kali ni

kesini la kami pergi
anak2 acik suka disini..sambalnya sedap..katanya
banyak juga nasinya
hero bungsu tolong maknya makan separuh lagi
acik tak minta ayam..cuma sotong
tapi tak ada gambar la pulak
Yang tudung hijau tu la adik acik yang belanja makan

oklah jumpa lagi..Insyaallah


23 comments:

  1. Sedapnya akak....nanti nak suruh adik akak belanja jugak...he..he..

    ReplyDelete
  2. kek Melaka ke ni ?

    kek Somban tak ado ko ?

    ReplyDelete
  3. tiga hari tiga aktiviti lain lain ni, bestnya.... arini mkn apa lak?

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum wbt Acik Erna.
    Melayan tekak aje lah Acik cuti-cuti ni yea..hehe. Hari keempat, jalan-jalan cari makan di mana pula Acik?

    ReplyDelete
  5. murah rezeki orang belanja...

    kat kl ni saya tak pernah lagi masuk restoran ayam penyet. Makan ayam penyet masa gi Bandung jer

    ReplyDelete
  6. adik acik yg nak gi Vietnam hari tu ke?

    ReplyDelete
  7. kek mano tu Acik..?? Kek Senawang ke..??

    ReplyDelete
  8. Bestnya ada orang sudi belanja!

    ReplyDelete
  9. wah ayam penyet.. lama x makan.. last makan ayam penyet ni kena yg tk berapa nak sedap.. hurm..

    ReplyDelete
  10. Sedap tu penyet penyet ngap ngap..ngeee

    ReplyDelete
  11. Salam.. mana pergi sotong sampai tak sempat ambik gambar.. dah masuk perut la tu..

    ReplyDelete
  12. Wah...exklusif..
    hari tu pegi restoren ayam penyek..
    reganya boleh tahan..tpi kurang enaks..

    ReplyDelete
  13. Nampak sedap tu Acik, kalau ke MITC, boleh juga ummi mencubanya nanti, insyaAllah.

    ReplyDelete
  14. Cuti-cuti memang kerja makan aje Acik. Kakak langsung tak masak sebab tak tak ada di rumah. Kalau sambal sedap memang menambah selera makan..

    ReplyDelete
  15. Anak sayo si farah cukup suko makan ayam penyet ni. Lagi podeh lagi dio suko.
    Emang e jalan jem acik. Balik Pd haghi tu, ontok2 yo kek ghumah. Nak klua makno e caghik pasa. Jem amek. Monangieh dibuek e.

    ReplyDelete
  16. wow...cuti ni makan-makn je kejenye ye...

    ReplyDelete
  17. makan jangan tak makan.. ayam penyet sekali2 layan oklah gak...

    ReplyDelete
  18. sedap tu !,,, sesekali makan luar apa salahnyer kan

    ReplyDelete
  19. skrg ni tak payah ke Indonesia utk makan ayam penyet..kat malaysia pun dah banyak restoren ayam penyet..ehem sedapnya !!..

    ReplyDelete
  20. betul tu..kat sini pun merata dah ada restoren ayam penyet..

    ReplyDelete