Thursday, February 28, 2013

SEMOGA CEPAT SEMBUH..

Assalamualaikum

 Semalam hero bungsu pagi pagi dah telefon
"mak pagi ni boleh datang tak
aimi demam"

Sebelum pukul lapa acik dan ayahnya dah sampai
dia pun dah tunggu di pondok jaga
cari klinik 24 jam..Alhamdulillah ada
doktor bagi la rehat 2 hari
kena la juga ayahnya mengadap guru besar 
minta izin bawak balik
Guru besar mood baik pulak pagi semalam
"Aimi ni budak baik..pandai pulak tu
tak pe la boleh la bawak balik rehat"
Alhamdulillah ..amiin..mudah2 an betul kata GB tu.

petang ni nak hantar balik asrama semula
tak mau dia lama2
ada perubahan tahun lepas dengan tahun ni
ye la kan dah nak SPM
tak boleh lama2 cuti katanya..nanti ketinggalan

hati mak tetap risau
semoga hero bungsu acik sembuh sepenuhnya..

oklah jumpa lagi,Insyaallah

41 comments:

  1. Semoga dia cpt sihat ya kak.
    Insya Allah berkat doa emaknya.

    ReplyDelete
  2. semoga cpt sembuh ye..sama la ngan ank sulong saya hr ni x sekolah..demam

    ReplyDelete
  3. SEJUK ATI DGR GURU BESAR CKP MCM TU
    HARAP HERO WANIE PUN CMTU JUGAK

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah... acik lia doakan Aimi cpt2 sehat yer...

    ReplyDelete
  5. semoga dah sembuh ye usu
    tahun ni periksa harap berjaya

    ReplyDelete
  6. sebbaik dokek kan kak..
    copek somboh yo..

    ReplyDelete
  7. Semoga cepat sembuh...
    Makan ubat dan rehat ye...

    ReplyDelete
  8. doa banyak2 kak erna, doa ibu mustajab insha Allah..kami pun doakan dia sihat selalu dan berjaya dgn cemerlang.. :)

    ReplyDelete
  9. Adik sebaya dgn anak sulung kakak. SPM tahun ini tapi kita yg rasa tak senang hati kan Acik. Moga adik terus sembuh...

    ReplyDelete
  10. semoga hero bungsu Acik cepat sembuh.
    Belajar rajin2 ye..

    ReplyDelete
  11. Syafakallah.. hero bungsu acik erna... budak baik in sha Allah cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  12. kat rumah aiman anak sulung baru baik demam...
    cuaca tak menentu sekarang...
    cepat sembuh adik...

    ReplyDelete
  13. semuga bongsu cepat sembuh..amin..gud luck 4D SPM..

    ReplyDelete
  14. saya doakan Aimi cepat sembuh..dan berjaya cemerlang dlm SPM :)

    ReplyDelete
  15. Semoga Hero Bongsu akak cepat sembuh ya!

    ReplyDelete
  16. Semoga Aimi cepat sembuh yea dik..

    ReplyDelete
  17. Assalam,

    Doa mama moga anakanda Acik Erna cepat sembuh dan sukses dlm study..

    ReplyDelete
  18. Salam Erna...semoga hero bongsu cepat sembuh.

    ReplyDelete
  19. Assalam,

    harap2 hero Acik cepat sembuh..

    ReplyDelete
  20. pasti anak manja kan anak bongsu acik tuh...:)

    ReplyDelete
  21. Anak bongsu nak manja..ngan acik tuh..

    ReplyDelete
  22. Salam Acik...demam nak manja tu..insyaAllah..dapt tengok wajah bunda sembuh segala

    ReplyDelete
  23. Get well soon, son.
    Demam berubah bulan tuuu...

    ReplyDelete
  24. Semoga sudah sembuh sepenuhnya anak Acik Erna. :)

    ReplyDelete
  25. semoga cepat sembuh. sekoalh teknik pun nanti dpt diploma lps SPM.

    ReplyDelete
  26. makan ubat ye adik...nanti cepat sembuh.....
    selamat menghadapi SPM..Moga suksess...

    ReplyDelete
  27. demam nak jumpa mak je tu... moga dah sembuh sepenuhnya


    mula bimbang nak SPM dah ye, moga lulus nanti dgn cemerlangnya

    ReplyDelete
  28. Dah sihat lum hero tu... Hero mana boleh mc lama-lama... 'kucar-kacir' nanti... rasanya dia nak manja2 ngan mak dia tu... InsyaAllah dah jumpa ngan mak dia, belai2 dan timang2 sikit - ala bucuk2... sihatlah tu.

    Saya turut doakan, moga sentiasa sihat... takda rindu2... seronok sepanjang persekolahan dan yang paling BESAR sekali saya doakan si hero acik tu akan memperolehi kejayaan yg cemerlang dalam SPM nanti... Aminnn!

    ReplyDelete
  29. aduh demam .. hati mana x risau kan kak
    kak .. saya dah balas email akak .. nanti tgk ye ;)

    ReplyDelete
  30. Siannya .... sekolah tak bawak klinik ke AE?....Sekolah mana dia ni AE?

    ReplyDelete