Saturday, February 23, 2013

" Contest Kaca Mata PapaMifz.com "...

Assalamualaikum.

Acik pun nak bagi sokongan pada PapaMifz.com
sebab acik berkacamata
acik akan menuliskan berpandukan 
apa yang PM tuliskan diblog dia
 Kacamata acik sekarang ada dua
yang ini dah lama tapi masih guna lagi
bingkai jenama Bonia

sebab yang bingkai bonia tu cerminnya 
dah tak jelas pandangan
acik buat lagi satu guna plastik.
jenama givenchy.
bermula lah kisah pahit acik berkaca mata
Kaca mata ni acik buat di Focus Point Terminal One.
kaca mata yang acik guna 
Multifocal katanya jenis zeiss(betul ke ejaanya PM)

kisah pahit yang acik kata tadi..nak cuba guna 
bingkai plastik
rupanya tak tahan acik
asik pening kepala..sebab plastik bila berpeluh
 melorot ke bawah
acik tukar bingkai..minta staff disitu carikan yang sesuai
dia dapat kan pulak bingkai jenis loewe ni
dah tak kisah ikut sesuai dengan muka ke tidak
rasa nak nangis acik..bingkai ni pun mahal.
terpaksa juga bayar.
tak tau dimana silapnya..mungkin sebab dah 
tak sama bingkai
tak selesa pemandangan acik masih juga pening
sudahnya yang lama juga acik pakai
sayang..dah la nak tukar bukan senang kan..
harga kacamata..4 angka jugakla..abis bonus acik. 
nak kata menyesal..tak baik pulak kan..tapi sabo aje la..
kerana mulanya nak mencuba plastik..
konon nak tahan lama
bila dah tak boleh..tukar lagi
menjadikan duit habis..kacamata tak selesa dipakai

Ok..itu je kisah acik dan cermin mata
pada kawan yang ingin menyertai
boleh la..ke blog www.papamifz.com

jumpa lagi,Insyaallah



10 comments:

  1. assalam acik..
    saja singgah cni sbb lama dah x dtg melawat...
    selamat bersegmen..:D

    ReplyDelete
  2. assalam AE..gud luck 4D contest..amin..

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya dalam contest tu, Acik! Chayok!

    ReplyDelete
  4. Acik, terima kasih sebab sudi join contest PM yer...

    semoga berjaya yo...:)

    ReplyDelete
  5. Mahalnya cermin mata Acik yek..M punya setengah harga ja dari Acik punya.. Anyway gud luck

    ReplyDelete
  6. tak apa.. kalau tak rasa, tak tahu mana yang baik untuk diri

    ReplyDelete