Friday, February 8, 2013

TAHNIAH

Assalamualaikum

acik tayang gambar baby
suka tengok..comel
baby ni lahir pada 25hb.januari,2013
 berumur 2 hari
ni genap 2 minggu
ni la mak baby
ayahnya tak dak pulak..
puas acik cari gambar sanding tak jumpa
gambar maknya masa hari persandingan
 pada 25hb.12.2011
maknya ni sama keje ngan acik.
dia tau sangat acik suka ngan baby
tu yang mms kan gambar anak dia
ok lah..acik ucapkan selamat bercuti pada semua
dan kalau balik kampung..berhati hatilah
dijalan raya..semoga selamat perjalanan pergi dan balik

jumpa lagi,Insyaallah

22 comments:

  1. Samolah acik. Sayo kalau nampak baby ni mesti nak cium kopalo kek ubun2 tu. Wangiii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aidah..bilo nak ado anak kocik..boleh acik tumpang cium he he..acik tak boleh dah..tunggu cucu yo

      Delete
  2. comel,,,,..baby..

    slmt beristirehat acik,,,,acik g mana ct panjang ??

    ReplyDelete
  3. tengok baby org..mulalah kita nak baby...huhu..selamat bercuti kak erna...

    ReplyDelete
  4. aloor comelnyaaa
    dah lama x cium bauu bb ! ;)

    ReplyDelete
  5. selamat bercuti acik..comel bb tu kan..

    ReplyDelete
  6. comel baby tuh Acik...tahniah buat kawan Acik tuh...:)

    ReplyDelete
  7. Sy pon geram tgk baby tapi blm rezeki lagi nampaknya...

    ReplyDelete
  8. Hari tu maso kek Nilai, dapek la jumpo anak buah yang omak ehh tumpah darah hari tu.. Makin debab budak tu.. Teraso somangat badan eh padohal baru yoo lopeh pantang... Budak lolaki, copek bosa ehh, kan...

    Goram tengok pipi budak yang tombam2 ni.. hehe....

    ReplyDelete
  9. suka tengok baby..
    selamat bercuti yee acik..moga semuanya membahagiakan

    ReplyDelete
  10. Comelnya baby....rasa nak cubit2 je pipinya!

    ReplyDelete
  11. Comelnya baby......tak sabar nak tengok cucu akak pulak..:)

    ReplyDelete
  12. anak siapa ni? mmg comel baby ni......

    ReplyDelete
  13. saya pun suka baby..wangi ja baunya,kan..

    ReplyDelete
  14. Comelnya, dah lama tak pegang baby, kalau tengok baby geram je rasa.

    ReplyDelete
  15. seronok tengok baby ni sebab comey.

    Selamat bercuti kepada Acik dan famili. Cuti ni kemana?

    ReplyDelete
  16. Comelnya baby......geram tengok...
    Selamat bercuti Acik....

    ReplyDelete
  17. geramnyer tgk. comey sungguh lah acik

    ReplyDelete
  18. comilnya baby dia..bila ank dah besar ni memang rindu nak cium2 baby..mama cium ank buah je..he2..

    ReplyDelete