Wednesday, February 13, 2013

WW?..

Assalamualaikum
dah lama cuti..
jom kerja

28 comments:

  1. sawi hijau ker ni acik? ker sawi jepun?
    hehe sawi pun tak kenal...

    ReplyDelete
  2. saya nak dpt khidmat perundingan dari Acik Erna la pasal tanam sayur..hihihih..Terima kasih beri penjelasan pada Fiza dulu pasal tanaman hidroponik tu...dah tak tanam lagi dah...ikikiki

    ReplyDelete
  3. segar jer tengok sayur sayuran tuh...;)

    ReplyDelete
  4. segar bugar tgk sayur tu, kat mana ni ?

    ReplyDelete
  5. Waalaikummussalam...

    Rasa nak bercuti lagi je. :)

    ReplyDelete
  6. sayur2 tu nampak segar & fresh lah !

    ReplyDelete
  7. cuti lagi la kak ... esok baru kerja semula

    hari ni kerja di rumah saja

    ReplyDelete
  8. kerja.. kerja.. akakni sengaja singah2 blog kawanjer ni...

    ReplyDelete
  9. tolong bungkus dua tigo kilo sawi tu hehe

    ReplyDelete
  10. nk sekilo sawi tu..sedap ni wat goreng kicap...hehe

    ReplyDelete
  11. Kalo fresh Gina masak apa pun sedap...

    ReplyDelete
  12. Kat mana tanam sayur tu Acik, nampak segar dan subur pokoknya tu..

    ReplyDelete
  13. jom gi keje..

    besar nyer daun sawi

    ReplyDelete
  14. salam AE..melawat kawasan arini?..

    ReplyDelete
  15. CiM coti lagi, next monday baru masuk office. mak3hero kerja bercucuk tanam ke? bestnya klau dpt makan hasil tangan sndiri

    ReplyDelete
  16. salam acik.. 1st time dtg cni, ketuk pintu umah.. heheh.. bercucuk tanam ke tu.. ijo je daunnye :)

    ReplyDelete
  17. Tempat keja akak ke ni?..nampak segar sayurnya.....

    ReplyDelete
  18. Masih mood cuti acik. Yang sobona e, badan tak brapo sihat. Tu yang laptop pun tak on.

    ReplyDelete