Saturday, February 23, 2013

INDAH DIPANDANG MATA..

Assalamualaikum
cantik kan
acik suka sangat
acik ambir gambar ni dari kawan FB
acik dah minta izin dengan dia letak
di background PC
kemudian acik kongsikan pulak disini

 Yang ni..cucu sedara acik le
dah besar dah..dah pandai memilih
kalau lama tak jumpa puas bodek dulu baru nak
oklah jumpa lagi,Insyaallah


26 comments:

  1. lawa gambar2 tu macam taman surga.kat mana kameramen ambil gambar2 tu ?
    tengok pun dah sejuk mata memandang

    ReplyDelete
  2. memang cantik gambar2 tuh...kat mana tuh yer Acik..??

    ReplyDelete
  3. Salam cik erna...gambar 1st tu sgt sgt awesome...gambar budak comel tu...aduh sweet sungguh

    ReplyDelete
  4. Kalau la dapek poie kek tompek camni, ghaso tak nak balik rumah dah.. hehe..

    ReplyDelete
  5. Tenang dan mendamaikan bila melihat gambar pemandangan indah. Subahanallah!

    ReplyDelete
  6. indahnya ciptaan tuhan..
    comilnya cucu sedara AE..

    ReplyDelete
  7. Cantik2 picture bunga tu.. Indah nya ciptaan Tuhan..comell nya cucu sedara Acik..:)

    ReplyDelete
  8. sungguh cntik kedua dua ciptaan Allah nih..

    ReplyDelete
  9. saya memang teringin tangkap gambar bunga di musim bunga....... macam gambar tu

    ReplyDelete
  10. Gambaq pemandangan bunga tu cantik tapi lebih cantik lagi gambaq cucu sedara Acik tu :)

    ReplyDelete
  11. assalam, salam kenal...gambar pemandangan tu mmg cantik..tp baby tu lagi cantik n comey..

    ReplyDelete
  12. gamabr tu acik, tak terkata melihatnya, kan? mcm tak caya ada tempat sebegitu canti, berwarna warni, katner tu acik?

    gambar sicomel tu, kalau dpt dibesarkan, saya pun nak pinjam gak hehehe

    ReplyDelete
  13. cantiknya gambar tu kak..cucu kak erna pun cumel sangat :)

    ReplyDelete
  14. Subhanallah..Cantiknya gambaq bunga tu.. macam tak percaya pulak boleh ada macam2 warna sampai macam tu...

    Comeinya cucu sedara Acik.. mesti rasa nak gomoi2 kan...

    ReplyDelete
  15. memang comel...
    hidup pun rasa ceria je..berwarna warni

    ReplyDelete
  16. Comel cucu sedara acik tu...

    Selallunya negara 4 musim yang ada pemandangan dengan bunga2 mcm tu... Negara kita payahlah sikit nak jumpa... kalau ada dah dimusnahkan...

    ReplyDelete
  17. kalu kt malaysia ada tmn lawa camtu kn best... huhuhui

    ReplyDelete
  18. Cantik....ciptaan tuhan...subhanallah...termasuk dak kecik tu hee

    ReplyDelete
  19. Memang terpesona dengan keindahan bumi Allah ni, apatah lagi ditempat yang kita tak pernah sampai, kadang2 pemandangannya menakjubkan.
    Cutenya cucu sedara acik, manis!

    ReplyDelete
  20. Cantiknya sikecik ibarat bunga yg baru mekar tu!

    ReplyDelete