Saturday, February 9, 2013

LAYANNNN.....

Assalamualaikum

Cuti empat hari kali ni
acik tak kemana mana pun
dok rumah je layan tekak
perancangan dah ada
nak buka lansir
nak cantas pokok
tapi semua belum menjadi he he.
Bila baca status kat FB
ramai yang kata jalan jem
tu la yang buat kan acik malas nak kemana2 tu
anak sedara balik Kelantan
pukul 7.30 pagi tadi baru sampai Gua Musang
tak sanggup acik.

oklah..jumpa lagi,Insyaallah

11 comments:

  1. Nasib kitorang tak balik Pahang hari ni...memang tak suka kalau jem tersengguk2...emmmm kuih apa tu yek...koci kah lepat kah...he he he...

    ReplyDelete
  2. Ore klate mmg ramai balik kg xkira cuti gapo.. Hehe, klau suami saya tak kena kerja saya pun berebut balik pasir mas juga...
    Marilah kita yg tak balik ni buat apa apa kerja yang sesuai kat sini k.

    ReplyDelete
  3. Sedapnya acik,buat sendiri, terbaik!

    ReplyDelete
  4. Dorang yang balik Kelantan tu dah biaso jammed berjam-jam ni kak.. Kok kono kek sey la, takdo mado an dohh.. Baik sey dok ghumah yoo layan tv... hehe...

    ReplyDelete
  5. Seronok juga lepak2 kat rumah ni. Walau pun banak kerja belum selesai, tapinrasa rileks je.

    ReplyDelete
  6. kuih koci ekk..bunda suka...selamat bercuti...

    ReplyDelete
  7. Saya pun stay rumah je. Mmg mls nak jln memana sbb tau mesti jam sgt2.

    ReplyDelete
  8. assalam AE..bestnya duk kat rumah sambil layan2 tekak..mama ni terbaring je..hu2x..

    ReplyDelete
  9. Aduhhh kak .... kuih kocii kannnn, sedapp nyee kalau dpt makan ujan2 nie, sya sukeeee huhuh

    ReplyDelete