Tuesday, September 4, 2012

SEDAAAAPNYA...

Assalamualaikum



Amboi..bukan main menikmati kuih raya
tahun pertama merasai nikmat kuih raya
sampai pejam2 mata.

72 comments:

  1. Replies
    1. Kasih. Betul tu.cucu sendiri belum ada.cucu sedara pun seronok bila dia bAlik

      Delete
  2. kuih apa yang sedap sampai mata terpejam ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieda tart blueberry.kuih tu kan lembut dan ada masam2 sikit

      Delete
  3. mmg layan habis nih.. huhu..=P

    jemput baca en3 baru..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/09/inilah-insan-yang-wajib-kita-cintai.html

    ReplyDelete
  4. memang terpancar kenikmatan kuih raya itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak sam..baru pandai makan la katakan

      Delete
  5. wah sukanya dia makan kuih raya.. :) comil !!

    ReplyDelete
  6. kak.. bulek eh mato... ko.. bulat eh mato..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak ngah jangan la momandai tukar an ko bulek pulak he he

      Delete
  7. Replies
    1. Farid..anak sedara punya anak..cucu sedara la ni

      Delete
  8. Replies
    1. MP..tima kasih..Mp tak teringin ke nak datang raya mah acik

      Delete
  9. Hahaha... Mujur dah ada gigi.. Kalau takde gigi, susah gak nak hayati kesedapan kuih raya tu.. hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik azz..ado dah tigo batang gigi e..tu yang sodap bona tu

      Delete
  10. Sampai terbayang saya kesedapan kuih tu tengok dia makan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dinas..kot dapat makan sama best kan he he

      Delete
  11. Uwaaaaa....sedap sangat la tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. rahel..memang sungguh he he..tapi beli je..kalau rahel buiat sendiri mesti lagi sedap

      Delete
  12. Amboi asyiknya dia melayan kuih raya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. siMatatajam..memang asyik sungguh dia

      Delete
  13. hehehhe.... aiyan pun baru thn ni merasa kuih raya... kadang sampai terpejam2 mata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Norhidna..seronok kan bila tengok budak2 suka makan

      Delete
  14. Replies
    1. mam aaryan..budak baru jumpa kuih raya he he

      Delete
  15. Salam rindu akak....baru sempat nak jalan-jalan kat sini....


    sapa tu akak?..cucu saudara ke..?..nampak sedap sangat dia makan kuih raya tu..he..he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsallam azie..tak sabar menunggu bulan november ni..nak jumpa azie

      Delete
  16. Hihihi. Sodap e sampai lolap2 mato. Biskut apo namo e tu, achik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aidah..biskut tart bluberry yang diulang2 e makan tu..goma bona deh..

      Delete
  17. terlalu sedap samapi pejam mata hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. SHAHZEE,,betul tu..sedap sangat la tu

      Delete
  18. Dah pandai menikmati tu Acik. Punyalah nikmat sampai pejam mata:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakzakie..memang sepenuh perasaan menikmatinya tu

      Delete
  19. mesti sedap tu smpai nak pejam mata tu makan hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesuma Angsana..tu la..baru pertama kali jumpa kuih raya

      Delete
  20. So cute...sampai terpejam mata menikmatinya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jun Aina..he he..menikmat penuh perasaan tu

      Delete
  21. cutenya....

    mak budak yg ni makan kuih raya pon sampai terkelip2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulan he he...sedap sangat ye..setahn sekali je kan

      Delete
  22. haah la kak sedap sgt tu kut..hehe cute :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tihara..cucu sedara yang sorang ni memang suka makan..

      Delete
  23. Waalaikumsalam wbt.....sodap kuih rayo wan yo dik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibu hani..tu yang sampai lolap2 dek sodap e tu he he

      Delete
  24. Assalamualaikum Acik,
    yalah sampai pejam-pejam mata, kuyu dan khayal!
    Ohhh pertama kali rasa kuih raya, patutlah!
    Selamat Hari Raya Yong!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkmsallah yong..memang sungguh dia menikmatainya..sedap sangat kot he he

      Delete
  25. salam ziarah.. dan salam persahabatan dari saya..

    ReplyDelete
  26. Amboiiiiii.... sedap sungguh tu kuih raya yang Acik Erna buat, feeling sampai pejam mata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tima kasih.baru merasa makan kuih raya camtu la dia he he

      Delete
  27. hehe..ni baru betui2 menghayati..

    ReplyDelete
  28. Amboi comelnyaaaa...sedap mkn kuih raya ya?

    ReplyDelete
  29. amboi...menghayti sungguh2 tu

    ReplyDelete
  30. sampai mata 'stim' tuh! memang sedap sangat gamak nyer...

    ReplyDelete
  31. he hehee mesti sedap sgt sampai pejam2 mata:)

    ReplyDelete
  32. As salam Acik,

    Lewat jenguk ke sini... Comelnya cucu saudara Acik ye... stim je mata menikmati kuih raya! Dah besar nnt mesti lawa! :))

    ReplyDelete
  33. Sedap sangatlah tu sampai pejam2 mata dibuatnya. Sayang cucu sedara macam cucu sendiri.

    ReplyDelete
  34. hamboiii feeling makan kuih raya ...

    ReplyDelete
  35. salam acik..tu dia, comelnya..geram tengok..budak2 suka la mkn kuih raya..sepahkan kuih raya pun diorang la jugak ye..

    ReplyDelete
  36. ahahahah aah sampai pejam2 mata
    comel tul !
    memang sedang menikmati tuu
    1st time kann ;)

    ReplyDelete
  37. heheheh...kiut sungguh aksi si comel nih.

    ReplyDelete
  38. bukan main sedap sampai lentok2 mata..:)

    ReplyDelete