Wednesday, September 12, 2012

KALAU LA DAPAT MACAM NI..

Assalamualaikum
 
best nya kalau dapat lena macam ni
umi ajaa..pinjam gambar ajaa ye

Mengantuk bebeno ni
dah beberapa kali buat kerja asek tak lepas
asek error
mengantuk pun datang.

oklah nak cuba lagi..
jumpa lagi,Insyaallah.
 

36 comments:

  1. hehehehe...dapat selelap pun dah tak apa kan?

    ReplyDelete
  2. kalo tengah penat memang lah best dapat lena camni..

    ReplyDelete
  3. rehat time lunch karang, cuba tido..ekekeke

    ReplyDelete
  4. dapat tido...
    bangun baru cergas walau sekejap.......

    ReplyDelete
  5. letih sgt kot acik..x pe time lunch nnt lelap lah sekejap

    ReplyDelete
  6. salam kak erna..:)

    kena ambil masa tidur puas-puas tu..dah puas ti esti laju jer buat keje..:)

    ReplyDelete
  7. kak,sini ujan..baru lopeh makan ha,ngatuk lak gahso ea,solat zohor lom laie ni...huhuhu~!

    ReplyDelete
  8. Budak senang tidur Acik sebab tak fikir banyak. Kenyang-letih terus zzz....

    ReplyDelete
  9. mak teh dulu mmg susah tidor, maklumla dah meno....., tapi kan sejak amalkan mkn collagen, tidur mlm zzzzzzz..jesedar2 dah subuh.

    ReplyDelete
  10. kalaula dapat camni,,,, sy pun nak jugak!!! hehe

    ReplyDelete
  11. Mmg baik Punya lentok ni..sedapnya tidoq...

    ReplyDelete
  12. Assallamualaikum cik erna..

    Akak di Seremban ye..

    Kak, Naz pun kalau dapat lena cam org kat gambar atas tu, syok betul tp mana la nak sempat tido di siang hari.. Banyak betul kerta tak sudah2 ..hehehe...

    ReplyDelete
  13. dapat tidur mcm budak tuh time hujan2 pergh mmg terbaik lah...hehe

    ReplyDelete
  14. baik punya lenggok tu acik...

    acik takleh tido?
    meh sini tolong saya kopek bawang, kopek kentang, gunting cili, sental periuk kuali...

    saya lonely ni...

    ReplyDelete
  15. ooo akak ngantuk..saya kalo ngantuk mesti cari buah pelam or minum air twister..hehe :)

    ReplyDelete
  16. ita plok kalau ngantuk suka makan asam buah hitam...

    ReplyDelete
  17. Amboi sedap sungguh tengok dia lena tu haa. Nyenyaknya :)

    ReplyDelete
  18. zila pun sama klu dh mgntok sgt dpt lena kejap jadilah kan:)

    ReplyDelete
  19. betul acik..alngkah nikmatnya dpt tido mcmni..da lma xrasa.. =)

    ReplyDelete
  20. Kalau mengantuk...memang tak boleh nak buat apa akak..kena juga pejam mata seminit dua...baru ok...:)

    ReplyDelete
  21. Tdo AE.. Tdo... Dah bangun nanti pasti no error, error.. Hehe

    ReplyDelete
  22. salam wbt acik..rindu nak baca acik punya cerita. sihat ke cik? memang bestkan kalau dapat tido macam tu..takyah fikir pasal benda lain..hehe

    ReplyDelete
  23. La ni malam2 macam susah nak tido.. bila siang ngantok..

    macam lagu nenek2 sibongkok tiga pulak jadinya..

    ReplyDelete
  24. kt sini cuaca redup hujan 3 hari...memang asikkk nak tdo jerr rasa...

    ReplyDelete
  25. bila dah ngantuk tu tak payah la nak buat kerja .. tak apa apa jadi nya kang... ubat dia satu je... tau kan ? hehe

    ReplyDelete
  26. Mengantuk ni, kalu tak dilayan, boleh sakit kepala tau...

    Selamat beradu..

    ReplyDelete
  27. mama pun sering `zzz` je kebelakangan ni.. & asyik rasa letih & penat je..macamlah mama buat kerja berat sangat kan..

    ReplyDelete
  28. Nur dah puas tido.. ni dah berjaga.. kerja banyak tak siap lagi..

    ReplyDelete
  29. Bestnyer lena dibuai mimpi indah.

    ReplyDelete
  30. bestnyer kalau kite boleh tido lena macam tu... :)

    ReplyDelete
  31. kalau ujan lg best zzzz acik..mmg x igt ape dah nyaman je hehehe

    ReplyDelete
  32. Sronok jd budak kecik kn....sonang tdo!

    ReplyDelete