JellyPages.com

Tuesday, September 25, 2012

DEMAM LAGI..

Assalamualaikum


Petang pukul dua..acik dan suami nak ke Rembau
baru melepasi Sungai Gadut
telefon acik berbunyi
Hero bungsu yang telefon...mak..aimi demam,batuk,selesema dah 2 hari
tapi hari ni dah mula sesak nafas katanya
cemas acik sekejap
minta En.suami pusing
lambat jugak acik sampai..dah setengah jam
 tunggu di pondok jaga katanya.
terus bawak pi klinik..
doktor bagi cuti untuk rehat 2 hari..
Sekarang ni dia sedang tidur selepas 
makan ubat..lega hati acik
dah jumpa Pengetua tadi...mintak izin kesekolah dari rumah selepas habis cuti sakit nanti.
Doakan sama semoga hero acik cepat sembuh ye
Rasanya tahun depan biar susah sikit pun tak pe 
tak mau dah dia dok asrama..biar dari rumah je
kerap sangat demam dalam tahun ni..buat risau je kan

oklah jumpa lagi,Insyaallah

45 comments:

  1. ada emaknya Insya allah cptla sembuhnya tu..^_^

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh ye utk hero acik.. =)

    ReplyDelete
  3. assalam AE..semuga bongsu cepat sembuh semula..insyaallah..amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsallam MA..amin..insyaallah terimak aksih ye MA

      Delete
  4. Smoga hero bongsu k.erna cpt sembuh......musim dmm ni ye jgk tu.

    ReplyDelete
  5. Semoga hero acik sembuh kembali...bykkan minum air masak. Minum air halwa kundur untuk sejukkan badan:)

    ReplyDelete
  6. demam sebab jauh dari maknye kot acik... :)

    ReplyDelete
  7. demam rindu masakan akak le tu, tambahan pulak dia yg bungsu

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum AE...

    Rasanya dah kerap adik demam..kalau sekolah tak jauh Dari rumah, baik adik duduk rumah je AE.. Bagus juga tu..

    ReplyDelete
  9. semoga cepat sembuh ya aimi. agaknya dia rindu kat akk kut heheh. seronok la dia tahun depan dpt dok umah ulang alik

    ReplyDelete
  10. moga cepat sembuh ye aimi
    insyaallah...

    ReplyDelete
  11. semoga cepat sembuh hendaknya.. ridau juga kalau selalu tak sihat bila tak duduk dgn kita sekali kan acik..

    ReplyDelete
  12. demam rindu kot.semoga aimi cepat baik

    ReplyDelete
  13. Semoga hero bongsu cepat sembuh.
    Kadang2 kita terpaksa membuat keputusan demi masa depan anak2.

    ReplyDelete
  14. assalam acik...dah lama tak tinggal jejak kat sini...harap2 hero bongsu tu cepat sembuh la

    ReplyDelete
  15. moga cepat sembuh ya.. hero achik..

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum achik. Ya Allah..risau jugak sey dongar. Memang sapo yang domam lopeh ghayo ni lain macamlah achik. Sey dulu pun toghuk gak. Memang moncungap2, tak cukup napeh.
    Ya Allah berilah kesembuhan pada anak achik ni. Amin.
    Tak po lah achik. Tak yah lah duduk asrama laii. Tak ghasi agak e.

    ReplyDelete
  17. moga aimi cepat sembuh ye acik..

    terkilan gak tak dapat jumpa gathering lepas..takpe, anak kena didahulukan..

    next gathering kita jumpa2an ehh..

    ReplyDelete
  18. haah, duk lah kat rumah..sekolah tak jauh kan kak..moga cepat sembuh ye aimi

    ReplyDelete
  19. semoga cepat sembuh...
    insyaallah takde apa2 tu..

    ReplyDelete
  20. ita pun demam jugak....
    asik kena hujan je balik keje...

    harap kak acik cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  21. insyaallah.. sihat lah tu nanti..

    ReplyDelete
  22. Salam Acik Erna,

    Kak ani doakan semoga hero bongsu Acik tu cepat semboh dan dikurniakan Allah kesihatan yang baik.

    Memang susah hati kita bila anak sakitkan. Apa lagi bila tak berada depan mata.

    ReplyDelete
  23. Salam acik...
    Semoga hero akak cepat sembuh....

    ReplyDelete
  24. Moga anak acik cepat sembuh. Duduk di asrama kadang2 terdedah dgn masalah penyebaran penyakit berjangkit.

    ReplyDelete
  25. salam K.Erna.Atie doakn semoga hero bongsu cepat sembuh.Mmg risau sungguh hati kita klu anak xsihatkn.
    tahun depan xder dok asrama la ya.....agaknya rindu dgn mamanya kot,tu yg dmm jer (^_^)

    ReplyDelete
  26. Mungkin musim orang demam.....semoga hero cepat sembuh ya....acik...

    ReplyDelete
  27. Tak sesuai kat asrama kut.
    moga cepat sembuh hero acik tu.

    ReplyDelete
  28. Salam kak Erna, lamanya saya tak berkunjung kemari... hehehe.. mudah2an sibongsu akak tu segera sembuh dan dapat pergi sekolah spt biasa..

    ReplyDelete
  29. Kalau dekat boleh aje acik. Kalau sekolah anak kakak dekat kakak lebih suka anak kakak duduk dgn kakak...

    Moga adik dah sembuh hari ini..

    ReplyDelete
  30. teringat masa dok asrama dulu
    mmg di biarkan saja kita bila demam ni

    baik juga akak bawa keluar dari asrama
    susah senang ..depan mato kito kan :)

    ReplyDelete
  31. semoga hero acik cepat sembuh ye....♥♡♥

    ReplyDelete
  32. Susah jugakan kalau asyik demam jer.... semoga hero Acik cepat sembuh yer

    ReplyDelete
  33. smoga cepat smboh hero acik tu yer..ank klu asik dmam mmg kita risau sgt kan kak.

    ReplyDelete
  34. Sungguh menguji kesabaran ibu dan anak. Semoga segera pulih. Banyak bersabar ACIK..

    ReplyDelete
  35. Semoga Aimi cepat sembuh... risau kan kalau anak2 sakit ni..
    makchaq anak yang besaq pun kalau sakit sampai call kita memang makchaq risau..sebab kalau sikit2 selalunya depa tak habaq

    ReplyDelete
  36. Semoga Aimi cepat sembuh...InsyaAllah segalanya kan dipermudahkan Allah

    ReplyDelete
  37. samada dia cepat demam sebab tak serasi dengan tempat tu atau dia belum dapat suaikan diri lagi atau... macam2 teori ni boleh keluar acik... hahahah... cuba lah solat istikharah

    ReplyDelete
  38. Kalau anak2 sakit dan jauh dari mata, memang risau kan Acik..

    ReplyDelete
  39. alhamdulillah dah sembuh anak bongsu aik ye

    ReplyDelete