Monday, September 3, 2012

ORDER 2..MAKAN SORANG?ISH3

Assalamualaikum
hero bungsu acik ni,dalam perjalanan balik dari kenduri rumah yang terakhir
dia kata..nak makan cendol.
leman dawi dah tutup
acik bawak pi giant
sampai sana
bukan nak makan cendol pun nak makan mee
diasrama susah nak jumpa mee..katanya
ooo alohai..pandai je dia.
puas hati tu dapat makan mee kegemaran dia

sejak2 dah habis bulan Ramadhan dan puasa sunat syawal
lapo je..tadi masa minum mintak bakso
sementera tunggu bakso
nampak roti canai
mintak roti canai telur satu.
amboi..kalau macam ni punya gaya makan
tak boleh dibayangkan
habislah mengecut semua baju dalam lemari tu.

oklah..dah habis merepek dah,
Jumpa lagi,Insyaallah

42 comments:

  1. Mee apo yang sodap na nampak e tu, achik? Komain boselero hero achik tu monghighup. Hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aidah..dio tu sonang yo..me kicap kato e..asalkam mee kicap..sodap yo manjang..omak e tak suko mee kicap..suko mee lado api yo he he

      Delete
  2. Jadi omak ni cam tu la... Layan yo la kehondak anak2,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyo lah kak cik..macam tu la kita..omak2 ni kan

      Delete
  3. salam acik,
    adehhh sana sini ada sebut bakso..dah le saya pun addict bakso dua tiga hari ni...selamat hari raya aidil fitri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lady acik x pandai buat bakso.kit tak boleh acik masak dan ajak lady datang makan.

      Delete
  4. nape nampak sedap...? saya lapar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. GB masa kapo nemang semua nampak sedap

      Delete
  5. Saya baru ja makan mi semalam, tetiba rasa nak cendol pulak bila dengar hero bongsu nak cendol tapi belum boleh makan ais lagi nih..tungguuuu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dineh acik baru lepas makan cendol ari ni

      Delete
  6. mee ape 2?berseleranya hero ni makan..
    acik erna nampak maintain je xpe makan byk2 pun

    ReplyDelete
  7. bahaya ni kak...kena control makan ti mengembang ti..hehe

    ReplyDelete
  8. amboi...anak acik makan sampai xpndg kiri kanan eh..hihi

    ReplyDelete
  9. Bersemangatnya hero bongsu Acik makan... terbayang sama hero bongsu Amie yang bolat tu!

    ReplyDelete
  10. nom nom nom nampak sodap botul mee yg anak acik erna makan tu, mee apa tu? mee jawa ke mee rebus? teringin lah pulak bila tengok tu

    ReplyDelete
  11. ni makan lepaskan geram ke acik?...takper tengah berselera...layankan je...kat asrama mana dapat benda2 tu sume

    ReplyDelete
  12. owoh lah..bukan main berselera lagi....

    makan pelan2 dik oii...

    ReplyDelete
  13. miahaha..lucu lah akak ni..selera si boy makan..yg penting lepas kempunan blk hostel nt kan kak :)

    ReplyDelete
  14. wah2 bukan main berselera adik ..
    memang dia dah lama tuu x makan mee ekke

    yelah akk .. bukan akk aje ..
    saya naik 200 gram akk beratnyeee huhuhu
    gerun .. walau dlm puasa sunat , makan berbuka x hinggat ! ekkeke ;)

    ReplyDelete
  15. Selero betul anak bujang k.erna makan...... :)))

    ReplyDelete
  16. heheheh... bkn bdn yg mengecut ek acik tp baju ek heheheh....

    dana sejak dh kene gastrik nih, rasa mcm dh hilang dh selera mkn

    ReplyDelete
  17. salam acik. lama tak singgah sini. selamat hari raya !!

    ReplyDelete
  18. baju kecutkan... badan kita maintainjer...
    memang selera makanni payah nak ditahan...

    ReplyDelete
  19. Kalau anak sesekali balik memang kalau boleh Acik dia nak makan macam-macam. Kalau tak tunaikan rasa tak sedap hati kita.

    Tengok adik makan mee buat auntie teringin pulak.

    ReplyDelete
  20. takpela acik baju kecut pon hihi..nnt dh balik asrama x dpt dia mkn sedap-sedap lagi

    ReplyDelete
  21. baju apo yg buleh mongocut tu acik wakaka...

    psst acik, Lady Windsor tu pantang nampak citer makan2, manjang ngidam wahahaha...syian dia lahai...

    ReplyDelete
  22. sedap je nengok anak akak mkn..dah mcm rancangan mkn2 gayanya. ^__^

    ReplyDelete
  23. Kak Erna,
    mak Yati kata, selagi selera makan, makan la. Nanti kalau sakit, susah tak lalu makan. :)

    ReplyDelete
  24. wah berselera nya hero bongsu acik makan mee.. terliur lak rasa.. kekeke..

    ReplyDelete
  25. Amboi berseleranya hero Acik makan.kira tahap balas dendam tak dapat makan best kat hostel kot...

    ReplyDelete
  26. Sesekali apa salahnya kan achik layan selera anak camtu

    ReplyDelete
  27. assalam acik..
    tengah selera tu acik..ieja pun seronok tgk dia makan cam tu..blk asrama nnt x dpt ler dia nak mkn sume tu..layan je la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkmsallam ieja.dia kalau dapat makan mee memang macam tu

      Delete
  28. sama la saya ni.. memuncak2 selera hahaa...

    ReplyDelete
  29. sedapnye hero acik mkn...tak pandang kiri kanan dh ni...kira cover time duk hostel la ni...hihi

    ReplyDelete
  30. Salam K.Erna...mkn menu kat asrama mmg xbape sedap,tu yg bila bercuti ni semua bujang bongsu nk makan.
    Takpe la...mak belanja.hikhik

    ReplyDelete
  31. mesti sedap mee tu..berseleranya sibongsu makan..

    ReplyDelete
  32. acik..akk pun sama.habis posa 6 selera bertambah2..

    ReplyDelete