Tuesday, February 21, 2012

SEMOGA CEPAT SEMBUH

Assalamualaikum

Malam tadi dapat panggilan dari abang yang tinggal diPucong.cucunya sekarang ni ada
 diwad kecemasan katanya
terkejut acik.
Pukul 2 pagi nanti doktor nak buat 
pembedahan nak masukkan sekeru disiku
katanya lagi.
Ya Allah..teruk sangat ke jatuhnya
sampai patah tangan macam tu.
sian ika,mesti meraung kesakitan
baru berumur 3 tahun.
Doakan Ika cepat sembuh ye
terima kasih dari acik

Tengahari ni acik nak pi melawat Ika
 di Hospital Serdang.

29 comments:

Pn Kartini said...

Assalamualaikum my dear sis:)

InsyaAllah..adik Ika cepat sembuh nanti..:)

Kamsiah said...

salam
acik...saya dgr nak kena masukkan skru tu pun dah terasa sakitnya,ngilu...

kakcik said...

Semoga segalanya berjalan dengan lancar dan sempurna. Semoga juga sikecil itu segera pulih dari kesakitan. Amin.

kakngah said...

jatuh eh kak??
semoga ika cepat sembuh yer...

tasekM said...

budak2 mmg lasak.

moga cepat sembuh.

kaklong said...

kita yang dewaso ni pu kok jatuh sikit pun dah mengaduh sakit,ni kan budak baru umor 3thn...
alahiaiii..sian ea...


cecopek somboh yooooo

Farid said...

Salam Acik

Didoakan Ika cepat sembuh.

AdaM Hawa said...

Ya Allah..
kesian nya budak umo 3 tahun nak masuk skru.. moga cepat sembuh..

♥MAMASYAZA♥ said...

semoga ika cepat sembuh. risaunye kalau dengar masuk hospital

gadisBunga said...

alaa....kesian dia...

*

tulang lembut sangat lagi kot...

Rai said...

semoga ika cepat sembuh..risau dgn anak2 kecil ni..

~ Cik Azz ~ said...

Mudah-mudahan Ika copek sihat... Moga Allah lenyapkan kesakitan yang dia alami.. Amin..

MaryaYusof said...

Salam Erna,

Lama tak menjenguk ke sini... uik, teruk dgrnye tu... 3 tahun masih lembut lg tulangnya...kesian... Tp insya'Allah budak2 cepat sembuh sb masih membesar, klau kite yg tua ni jatuh, ambil masa utk sembuh... Semoga semuanya selamat... :))

Chik Mimi said...

kesiannya kak,mesti sakit

cheqna said...

moga cepat sembuh =)

izan mama mia said...

alahai...ciannya....budak2 memang lasak...moga cepat sembuh....

Nadiah Sidek said...

ya Allah, 3 tahun baya safiyyah je. semoga ika cepat sembuh..ameen.

Yunus Badawi said...

Kesiannya Ika. Baya Adam tu kalau 3 tahun.

Semoga dia cepat sembuh.

Ujie said...

ngeri & kesiannya..kecik sgt.

moga si kecik cpt sembuh & kuat lalui prosedur tu.

lieynanilaz said...

semoga cepat sembuh yerrr...

Tihara said...

semuga dia cepat sembuh kak..kami di sini tolong doakan..Insya Allah

LadyBird said...

innalillahiwainnailaihirojiunn..

kasihannye.. mesti sakit sgt tu..

lady doakan supaya cpt sembuh.. ameeennn..

Melati Qistyna's Mummy said...

Ya Allah... Org yg baca ni pon terasa sakitnya...

Mg Dia lekas baik...

EmbunRosaliza said...

Assalam kak semoga ika cepat sembuh ya, kesiannya dia, takut lak saya dgr.

sal said...

masuk skru?? cngihnya perubatan skrg..moga ika cepat baik ..

MulutPayau said...

semoga ika cepat sembuh...

KhaiRin : anies said...

semoga cpt sembuh aminnnnnnnn

eita said...

dengar skru tu dah seriau...
harap2 takde apa2 lah ye...

ibuintan said...

moga Ika cepat sembuh... sampai masuk skru? teruk ke kak?