Followers

Tuesday, February 21, 2012

SEMOGA CEPAT SEMBUH

Assalamualaikum

Malam tadi dapat panggilan dari abang yang tinggal diPucong.cucunya sekarang ni ada
 diwad kecemasan katanya
terkejut acik.
Pukul 2 pagi nanti doktor nak buat 
pembedahan nak masukkan sekeru disiku
katanya lagi.
Ya Allah..teruk sangat ke jatuhnya
sampai patah tangan macam tu.
sian ika,mesti meraung kesakitan
baru berumur 3 tahun.
Doakan Ika cepat sembuh ye
terima kasih dari acik

Tengahari ni acik nak pi melawat Ika
 di Hospital Serdang.

29 comments:

  1. Assalamualaikum my dear sis:)

    InsyaAllah..adik Ika cepat sembuh nanti..:)

    ReplyDelete
  2. salam
    acik...saya dgr nak kena masukkan skru tu pun dah terasa sakitnya,ngilu...

    ReplyDelete
  3. Semoga segalanya berjalan dengan lancar dan sempurna. Semoga juga sikecil itu segera pulih dari kesakitan. Amin.

    ReplyDelete
  4. jatuh eh kak??
    semoga ika cepat sembuh yer...

    ReplyDelete
  5. budak2 mmg lasak.

    moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  6. kita yang dewaso ni pu kok jatuh sikit pun dah mengaduh sakit,ni kan budak baru umor 3thn...
    alahiaiii..sian ea...


    cecopek somboh yooooo

    ReplyDelete
  7. Salam Acik

    Didoakan Ika cepat sembuh.

    ReplyDelete
  8. Ya Allah..
    kesian nya budak umo 3 tahun nak masuk skru.. moga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  9. semoga ika cepat sembuh. risaunye kalau dengar masuk hospital

    ReplyDelete
  10. alaa....kesian dia...

    *

    tulang lembut sangat lagi kot...

    ReplyDelete
  11. semoga ika cepat sembuh..risau dgn anak2 kecil ni..

    ReplyDelete
  12. Mudah-mudahan Ika copek sihat... Moga Allah lenyapkan kesakitan yang dia alami.. Amin..

    ReplyDelete
  13. Salam Erna,

    Lama tak menjenguk ke sini... uik, teruk dgrnye tu... 3 tahun masih lembut lg tulangnya...kesian... Tp insya'Allah budak2 cepat sembuh sb masih membesar, klau kite yg tua ni jatuh, ambil masa utk sembuh... Semoga semuanya selamat... :))

    ReplyDelete
  14. alahai...ciannya....budak2 memang lasak...moga cepat sembuh....

    ReplyDelete
  15. ya Allah, 3 tahun baya safiyyah je. semoga ika cepat sembuh..ameen.

    ReplyDelete
  16. Kesiannya Ika. Baya Adam tu kalau 3 tahun.

    Semoga dia cepat sembuh.

    ReplyDelete
  17. ngeri & kesiannya..kecik sgt.

    moga si kecik cpt sembuh & kuat lalui prosedur tu.

    ReplyDelete
  18. semuga dia cepat sembuh kak..kami di sini tolong doakan..Insya Allah

    ReplyDelete
  19. innalillahiwainnailaihirojiunn..

    kasihannye.. mesti sakit sgt tu..

    lady doakan supaya cpt sembuh.. ameeennn..

    ReplyDelete
  20. Ya Allah... Org yg baca ni pon terasa sakitnya...

    Mg Dia lekas baik...

    ReplyDelete
  21. Assalam kak semoga ika cepat sembuh ya, kesiannya dia, takut lak saya dgr.

    ReplyDelete
  22. masuk skru?? cngihnya perubatan skrg..moga ika cepat baik ..

    ReplyDelete
  23. dengar skru tu dah seriau...
    harap2 takde apa2 lah ye...

    ReplyDelete
  24. moga Ika cepat sembuh... sampai masuk skru? teruk ke kak?

    ReplyDelete