JellyPages.com

Wednesday, February 22, 2012

FROM JAPAN WITH LOVE

Assalamualaikum

Hari  ni tak jadi RTK sebab teruja sangat
dapat  kiriman hadiah "from japan with love"

Terima kasih banyak KAMALIA. dan suami
yang bersusah mengirimkan hadiah ni pada acik.
ini rupanya tikar yang biasa acik tengok ditv.
 Ni pulak botol yang boleh buat roti jala kata lia
roti jala yang jadi cantik tu.
 Buang kulit buah cantik jugak
 Chopstick siap dengan bekasnya cantik sungguh
 Ini pun sama amat berguna  sebab siap ada angka
untuk letak tarikh bila expired
Terima kasih sekali lagi lia.
bila dah balik mesia nanti jangan lupa datang
 kerumah acik ye.

52 comments:

  1. acik, cantiknya copstik tu... saya kan walau tak reti guna copstik tu, tapi suka nak beli buat koleksi... :)

    ReplyDelete
  2. Dah lama cr botol yg Ada 3 corong tu, mmg cantik hasilnya... Kat sini xtau mana nak cr...huhuhu


    Sonoknya dpt kiriman dr jauh... :D

    ReplyDelete
  3. best ea dapek hadiah...


    cantik2 lak tu,berguno pun iyooo....

    ReplyDelete
  4. botol roti jala tu cam bes yo....

    ReplyDelete
  5. bestnya kak dpt hadiah...
    nanti akak boleh le buat sushi dgn tikar tu kak

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum:)

    Pasti berbunga2 di hati kak erna..apatah lagi dapat hadiah cantikkkkk sekali..suka!!:)

    ReplyDelete
  7. Wah acik....bestnya....;)

    murah rezeki yg bg tu...

    ReplyDelete
  8. berderet2 hadiah dapek.. suko la tu...

    ReplyDelete
  9. 1. camner citer icha tu achik?
    jatuh sampai boleh jadik gitu?
    biar betul..

    my14 masih bersimen tgn..patah jatuh beskal tp rasanya tak seteruk icha..
    sangsi plak kisah sebenar icha..kesian dia, moga cpt sembuh...

    2. barang2 tu semua ada kat DAISO...
    tiap satu rm5..tp dpt free lg bagus...

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah best nye kak, saya berkenan kat copstik tu..sebut chopstik teringat beefstik..hehe :)

    ReplyDelete
  11. bestnya dapat hadiah... bootl corong 3 tu idaman kalbu..

    ReplyDelete
  12. banyaknya dapat hadiah. Mesti senyum sampai ke telinga.

    Org Jepun pun tahu buat roti jala jugak ke?

    ReplyDelete
  13. Wah bestnya...alat letak tarikh tu paling menarik

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah...murah rezki acik ye...dpt mcm2...dan yg memberi tu pun murah rezki dia...comel2 brg yg dia beri...

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah rezki...moga yang memberi dan yg menerima dilimpahi rezki yang berpanjangan...amin.

    ReplyDelete
  16. salam
    mmg seronok la kalau dapat pemberian mcm tu....cantik2 pulak,kan...
    tikar tu cantik...botol acuan roti jala tu mmg menghasilkan roti jala yg cantik bentuknya

    ReplyDelete
  17. Sey skang dah pandai makan mee guna chopstick... hehe..

    Tapi kan, omak sey tak suko kalau tengok kitorang guna chopstick tu... Macam cino, kato ehh... huhuhu...

    ReplyDelete
  18. Assalam kak, murah rezeki akk, jauh lak tu dtgnya, semoga yg memberi n menerima bertambah2 lgi rezeki.

    ReplyDelete
  19. salam acik..ehem,terima kasih sudi terima hadiah yang tak seberapa ni..risau jugak takut tak sampai ke tangan acik..
    Insya ALlah, balik nanti kami singgah rumah acik ye. semoga ada rezeki untuk kita berjumpa..

    ReplyDelete
  20. Wah bestnya! Dapat hadiah dari Jepun yang comel2 dan cantik pula tu...

    Murah rezeki acik...

    ReplyDelete
  21. bestnya dpt hadiah yg comel2 dr Jepun....

    ReplyDelete
  22. itu tikar untuk gulung sushi ka?

    ReplyDelete
  23. catering atas permintaan adik2 kt sini acik...e-na tak buka open order pun...hubby tolong sama jadi tak rasa penat sangat...:))

    ReplyDelete
  24. comel2 nye hadiah2 tu kak.. cute2..

    ReplyDelete
  25. nak gak hadiah dari blogger lain


    hu uh uhuhuhuuh


    he
    he
    he

    ReplyDelete
  26. comel2 sume..esp. yg chopstick tu.
    seronoknya acik..

    ReplyDelete
  27. Salm,
    Lepas ni, bolehlah selalu buat roti jala ... jangan lupa jemput kawan2 ni

    ReplyDelete
  28. rezeki dari japan...sokong kata2 uncle luah fikiran...

    ReplyDelete
  29. Banyak dia kirim Acik. Lepas ini mesti roti jala Acik cantik sebab botol dah disediakan...

    ReplyDelete
  30. banyak set hadiahnya....best betul kan..:)

    ReplyDelete
  31. Seronok dapat barang dari Japan,ingat dari ani Nagoya.

    ReplyDelete
  32. wah besstnya...jauh datang tu,naik flihght :)

    ReplyDelete
  33. wah acik jauh dtgnya tuuuu... botol roti jala tu uniklah, bknan juga ni. Lia nak jugakkkkk ;D

    ReplyDelete
  34. teruja ngan botol yg buat roti jala tu.banyaknya dapat hadiah dari kawan.jeles cik ina.

    ReplyDelete
  35. Salam. Apa khabar Kak Achik Erna? Beruntungnya dapat hadiah daripada Kak Kamalia.. Jealousnya... hehe..

    ReplyDelete
  36. Amboi acik dpt hadiah banyak sungguh.

    ReplyDelete
  37. seronoknya kak..dapat hadia..macam2 ada...murah rezeki

    ReplyDelete
  38. Salam kak Erna..hari ini baru boleh masuk ke rumah akak dengan lancarnya..selalunya bila klik nak masuk, tak dapat masuk.. tu yg lama tak dapat singgah ke sini menjenguk cerita2 akak..

    wah bestnya dapat hadiah dari Jepun tu..suka chopstick yg comel tu hehehe

    ReplyDelete
  39. wahhhh....bestnya Acik...comel2 hadiah tu...

    ReplyDelete
  40. bahagia kalau dapat hadiah dari sesiapapun jugakan... sesuatu yang sangat dihargaikan..
    dan kebetulan semau hadiah diberikan itu amat berguna sekali...

    ReplyDelete
  41. seronoknya ya kak dapat cenderahati dari jauh... suka saya tengok..

    ReplyDelete
  42. Iyerlah, acik... Kalau acik tak tolong kesian jugak kan...
    Allah ajelah yang membalasnya...

    ReplyDelete
  43. Mudah2an Ika cepat sembuh... n icha jangan nakal2 tau...

    ReplyDelete
  44. as-salam acik :),


    pes time sy singgah blog acik ni..


    comel cucu acik..


    moga ika cpt sembuh..teruk betul jatuhnya smpi 2 belah tgn..

    ReplyDelete
  45. Assalamualaikum

    Anak2 kecil yang tengah membesar ni, kena pantau lebih sikit..tengah lasak...

    Kesian laaa .. Kecik2 dah bersimen tangan..

    Harap semua nya akan beransur baik..

    ReplyDelete
  46. ehem untungkan ada kawan2 yg mengirimkan hadiah.. :)

    ReplyDelete
  47. lepas tengok ika berbalut dua tangan tu ..sampai ke malam sy duk teringat kat dia..kesiannnya :(
    teringat kembali kisah si hero jatuh kat taman dan patah tangan.sy doakan ika kembali normal..kena buat fisio bila dah baik tangan tu

    ReplyDelete
  48. Alhamdulillah rezeki...moga dilimpahi rezeki yang tidak putus2..amin.

    ReplyDelete
  49. salam Acik, untung dapat rezeki org bagi..cantik..geram sy nengoknya..

    ReplyDelete
  50. bes nye..acik dpt cenderahati dr negara matahari terbit........

    ReplyDelete