JellyPages.com

Saturday, February 18, 2012

MAJLIS BERTANDANG

Assalamualaikum


Gambar gambar dimajlis bertandang
Kali ni acik letak gambar pasangan pengantin
di N3 yang lepas ada yang bertanyakan gambar pengantin
acik minta maaf masa tu kan jadi tuan rumah
sibuk sikit tak sempat nak ambil gambar
 Pasangan Pengantin Ejat dan Su
 Pengantin di Meja makan 
 DiPelamin
 Bersama keluarga
 Acik ngan pengantin(anak sedara acik)
Pengantin ngan ucu(adik acik)

Penuh lagi program acik hari ni

Terima kasih pada semua yang mendoakan hero acik
Alhamdulillah..demam dah baik
cuma batuk dan selsema yang belum baik
Insyaallah dengan izin Allah dan doa semua
hero akan sembuh sepenuhnya.

Sampai jumpa lagi
Terima kasih pada semua.

46 comments:

  1. cantik warna tema nie kak ..
    jarang org berani buat warna oren kak .. ;)

    ReplyDelete
  2. Salam acik Erna

    Manisnya anak saudara akak...semanis mak saudaranya...

    ReplyDelete
  3. asalam ieda..oren hitam..memang nampak cantik pulak..

    ReplyDelete
  4. Assalam Farid..anak sedara memang manis..mak sedara dah masam..he he dah berumur ni dah tak de manisnya..

    ReplyDelete
  5. Manis manis cantik....cantik semuaaa..

    ReplyDelete
  6. moga kekal dan panjang usia jodoh anak saudara acik..

    tahniah..

    PS"suka lihat baju mereka yang terang... tepat istilah raja sehari

    ReplyDelete
  7. Aine..terima kasih..memang meriah.

    ReplyDelete
  8. saya suka kenduri kawin.. seronoknya ramai2..

    moga pengantin kekal bahagia..

    ReplyDelete
  9. diana..oren hitam lagi..cerah..ceria..

    ReplyDelete
  10. mamawana.terima kasih..alhamdulillah.

    ReplyDelete
  11. Citara Rinduan..
    terima kasih ayu.insyaallah semoga berkekalan.

    ReplyDelete
  12. MULAN..terima kasih..insyaallah semoga berkekalan

    ReplyDelete
  13. comel nya....
    macam raja plok yang kawen...tema kuning...
    selamat penganti baru...moga2 berkekalan hingga akir hayat...

    ReplyDelete
  14. eita..terima kasih..amin..insyaallah mudah2an.

    ReplyDelete
  15. moga anak sedara acik berbahagia dunia akhirat..amin

    ReplyDelete
  16. cantik jugak tema ni ceria je kan kak ..nice nice :)

    ReplyDelete
  17. wah mnyerlah btul warna tu dlm gmbar ..moga mrk bdua bahagia hingga k syurga, amin ;D

    ReplyDelete
  18. Kak...selamat pengantin baru untuk anak sedara akak...semoga kekal bahagia ke anak cucu

    ReplyDelete
  19. bukan saja meja makan yg bersalut kain kuning oren itu berseri, malah acik erna makin berseri2..ape rahsianya ..turunkanlah petua..

    ReplyDelete
  20. anitare..insyaallah mudah2an..terima kasih ye anita

    ReplyDelete
  21. fieda..he he..pilihan ibu pengantin lelaki tu..

    ReplyDelete
  22. Tihara terima kasih..memang cerah..ceria suasana di majlis tu

    ReplyDelete
  23. SSL..terima kasih..amin.mudah2an..

    ReplyDelete
  24. anie..terima kasih anie..insyaallah..mudah2an

    ReplyDelete
  25. sal..kalau ada petua dah tentu akan dikongsikan..he he..jangan tertipu dengan gambar sal..realitinya tak gitu.

    ReplyDelete
  26. maksedara sama cantik dengan anak sedara :)
    sweet

    ReplyDelete
  27. mcm tetakut je prantin prempuan tu.

    ReplyDelete
  28. KASIHREDHA..terima kasih..anak sedara cantik..boleh percaya..mak sedara dah terlambat..he he

    ReplyDelete
  29. acik..maso kenduri sebolah lelaki..undang ado datang..tu yang banyak bona nak kono ikut adat..memang dio takut sikit..takut salah..he he

    ReplyDelete
  30. meriahnya kenduri acik..
    selamat pengantin baru untuk mereka berdua..semoga kekal bahagia hingga ke jannahNya..:)

    ReplyDelete
  31. tak sangka ye kaler tu nampak cantik. sesuai sangat.pasangan sama pandan.meriah majlis tu.

    ReplyDelete
  32. prettyweite terima kasih yana..insyaallah mudah2an amin..

    ReplyDelete
  33. cik ina..tu le mula2 dia sebut oren hitam macam pelik pulak..bila dan pakai..memang nampak cantik..

    ReplyDelete
  34. Amboiiii merriahnye kaler acik, cerah mata sy memandang... Heee

    ReplyDelete
  35. Melati Qistina..meman gmeriah sungguh..he he

    ReplyDelete
  36. salam acik.. acik gi lah lawat dia.. sannye :(

    mesti die perlukan seseorang saat spt skrg :(

    ReplyDelete
  37. Orang tengah sedih memang cepat sensitif

    ReplyDelete
  38. simpati pula saya dengar acik..saya pun dpt rasa kesedihan dia..mmg terkilan tp nak buat cane kan...

    **Al- Fatihah untuk arwah

    ReplyDelete
  39. Assalamualaikum Puan..

    Ada kalanya kita terlepas pandang, terlupa, x ingat di sebabkan Kesebokan yang melanda.

    ReplyDelete
  40. ehem cantik sgt pengantin tu..meriah kan majlisnya..semuga pengantin berbahagia selama2nya..amin..

    ReplyDelete