Wednesday, May 1, 2013

TERINGIN..DAPAT MAKAN PANAS2..SEDAPNYA

Assalamualaikum

20 comments:

  1. lemang..rasa mcm hari raya pulak..hehe

    ReplyDelete
  2. haha.. awal tu teringin lemang...

    ReplyDelete
  3. semalam saya beli 3 potong kat pasar malam...tapi yang dah sejuk lah ..

    ReplyDelete
  4. hehe..kalau musim raya kat Bangi banyak ni Acik.

    ReplyDelete
  5. Salam k.Erna..kat pasar tpt atie(arini lar)...pasti ada jer org jual lemang.

    ReplyDelete
  6. sedapnya...tapi pastu ngantuknya.....

    ReplyDelete
  7. selamat hari pekerja....
    lemang ini utk meraikan cuti hari pekerja
    ke acik?

    ReplyDelete
  8. Kalau dapat yg hangat2, cicah dengan rendang, yummeh!

    ReplyDelete
  9. Okje kurang sikit benda ni AE....tp makan tetap makan.....haha

    ReplyDelete
  10. makan panas2 memang sedap kan ..:):)

    ReplyDelete
  11. aduhai..lagi2 bahagian paling ataskan kak

    ReplyDelete
  12. lemang...js suka ketupat je...hehe

    ReplyDelete
  13. aduiii Acik... rasa dekat nak raya dah...

    ReplyDelete
  14. Kena ada rendang baru sodapp kak

    ReplyDelete
  15. Kat psr malam kdg ada..tp kena panaskan sendiri guna mikrowave la..

    ReplyDelete
  16. Beli yang dah siap tu acik balik masuk dalam mikrowave...:)

    ReplyDelete
  17. Acik kan pandai. Kalau kakak selalu beli yg di tepi jalan aje Acik..

    ReplyDelete
  18. sedapnya..tak sabar nak tunggu raya..hehehe

    ReplyDelete
  19. aritu mama kepagoh sengaja ikut jln biasa (N9) sbb nak beli lemang & rendang yg sedap tu.. :)

    ReplyDelete