Friday, May 17, 2013

MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI

Assalamualaikum
Tajuk n3 ni..tajuk buku dibawah
mari kita membaca



26 comments:

  1. Saya beli tahun lepas rasanya...memang insaf bila baca..

    ReplyDelete
  2. duha setiap pagi ...satu cara nak murah rezeki.

    ReplyDelete
  3. berapa RM ni acik.nak kena ada satu kat rumah ni..

    ReplyDelete
  4. menariknya kak, nanti akak share isinya..
    dah lama saya tak beli buku2

    ReplyDelete
  5. dah baca baru terbuka minda...
    bagus juga buku ni...

    ReplyDelete
  6. Dah baca, nanti share ye Acik, nak tau juga apa isi perbincangannya.

    ReplyDelete
  7. Satu cara nak memotivasikan diri ni Acik. Elok benar utk kita jadikan panduan dlm pada kita mencari rezeki kan..

    ReplyDelete
  8. Assalam kak, dah habis ke baca buku tu, rajin akk

    ReplyDelete
  9. Setuju dengan ummiross, nanti Acik share ye, sikit. :)

    ReplyDelete
  10. Motivasi betul acik erna ni... kongsi sikit ceritanya ye ;-)

    ReplyDelete
  11. Acik, saya pun sama jugak nak tau. Lepaih baca nanti Acik cerita la pasal isinya ya :)

    ReplyDelete
  12. acik..cikda pun nk jugak.. hihi..

    ReplyDelete
  13. Wahh... Akak dah mulo membaco balik dah ni.. hehe.. Boli kek mano buku ni kak..?

    ReplyDelete
  14. bersyukur dan berkongsi pada yg sikit, insyaAllah akan digandakannya...

    dhuha jgn diabaikan...alwaqiah jadikan teman setia...itu cara saya hehehe

    ReplyDelete
  15. dah habih baco lom kak... kongsi la kek sini

    ReplyDelete
  16. akak share lah sikit2 kat sini

    ReplyDelete
  17. Salam acik..

    tengok tajuk pun dah rasa sangat menarik.. insyaAllah, klu ada masa boleh pergi cari buku ni..

    ReplyDelete
  18. Buku ni pasal apa acik? Nak gak caghik lopeh ni.

    ReplyDelete