Wednesday, May 22, 2013

3 RM5

Assalamualaikum




26 comments:

  1. Tempat kakak macam tak adalah Acik. Tak tahulah kalau ada tapi kakak tak nampak. Murah lagi tu...

    ReplyDelete
  2. saya pun masak rebung jugak hari ni...gulai rebung campur ayam

    ReplyDelete
  3. murahnya...
    kalau masak anak2 sure cakap bau apa ni mama, busuknya he..he..

    ReplyDelete
  4. Tak pandai nak masak rebung...

    ReplyDelete
  5. oh rebung, sedap buat masak lomak kuning

    ReplyDelete
  6. salam kak,

    dah siap masak ke kak

    ati tak makan tapi suka kuahnya :)

    ReplyDelete
  7. saya dah lama tak makan rebung,sedapnya kak..
    **jumpa ikea di blog ni :)

    ReplyDelete
  8. beli kt mana tu acik? dana tak reti mkn rebung sgt... tak biasa ngn bau nyer

    ReplyDelete
  9. Suka makan kuah dia jer, rebungnya x taw makan..

    ReplyDelete
  10. Mcm murah je kak..

    Kalau rebung ni, saya suka acar rebung.

    ReplyDelete
  11. Tak makan rebung..takleh bau..tapi lau akak masak mesti sedap..

    ReplyDelete
  12. acik...
    sy tak pandai makan rebung...huhuhu

    ReplyDelete
  13. ummi suka rebung, masa kat Sarawak selalu juga beli, senang dapat kat pasar Satok.

    ReplyDelete
  14. Rebung ni, kalau makan...tangan berbau...hahaha...tu pasal saya tak suka makan..:)

    ReplyDelete
  15. cantik bekasnya.. lama tak makan..

    ReplyDelete
  16. Yang di jeruk ke kak?kalau belah utara ni byk tanam rebung madu ni,,senang nk ambil tak dak miang..suri suka buat msk lemak ngan perut or ayam..aduhai

    ReplyDelete
  17. sedapnya rebung masak lemak cili api..

    ReplyDelete
  18. Sey dah tak lalu dah nak makan rebung ni kak.. Omak sey selalu na masak.. huhuhu..

    Kek rumah akak sey kek Nilai ado tanam pokok rebung madu.. Memang sodap rebung ehh.. tapi tu la, kocik na bona.. hehe..

    ReplyDelete
  19. Tumpang tengok saja sebab saya tak makan rebung :)

    ReplyDelete
  20. Bli kt mn ni k.erna? Cantik dlm bekas pulak rebung tu!

    ReplyDelete
  21. Ada jual yg dah pek mcm ni ye kak...ketinggalan betul Saya ni
    Saya suka masak lemak rebung

    ReplyDelete
  22. Semalam kat tempat abg okje ada menu rebung.... tak makan punnn!

    ReplyDelete