Monday, May 27, 2013

XTVT HARI SABTU

Assalamualaikum
xtvt wajib cuti sekolah
memenuhi jemputan kenduri

 Kot ada yang rindu dah lama tak tengok senyuman manis 
sedara acik ni
hari sabtu kenduri kawen anak sedara..
anak abang anymz my kitchen
majlis berlangsung di MPN..Nilai
dari Nilai terus ke Kampung Solok
rumah kawan sekolah acik yang menerima menantu .

 kenal tak pasangan yang sedang
menjamu selera ni.
mem ni pun sama sekolah ngan acik dulu ni.
 kawan baik acik dari sekolah rendah lagi
sampai la sekarang..
 Yang dibawah ni kawan sekolah juga..
dan ni la mak pengantin
ok lah..jumpa lagi,Insyaallah



38 comments:

  1. Dah start musim kenduri kawin kan Acik...:)

    1 Jun ni saya ada 3 undangan..+ undangan ke rumah Dato LF ( gathering blogger tu)...Acik pergi tak nanti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada 3 juga juga doktor..tak tau sempat ke tak nak krumah dato'..jauh2 kendurinya

      Delete
  2. Penuhlah aktiviti acik ms cuti sekolah ni kan? Nmpk gaya, periuk belanga ngan kuali kt dapur tu, kering jelah eh? Heheheheheh....

    ReplyDelete
  3. Cuti sekolah, banyaklah jemputan kahwin kan acik erna...

    Abah Zino pun ada tu ya.

    ReplyDelete
  4. Cuti ni banyak kenduri kawen. Kenyang :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak dinas..
      nape saya xleh masuk blog akak?
      huhu

      Delete
  5. skrg hadiri jemputan kengkawan
    xlama lg akak la pulak sambut menantu ;)
    dah ada calon ke?

    ReplyDelete
  6. Lamanya kawan dari sek rendah lagi..kawan Teena time sekolah byk yg dah loss contact..

    ReplyDelete
  7. Saya ni rindu nak tengok aciklah. Dah lama tak nampak gamba acik dalam blog. Hari ni ada jugak gamba acik.

    ReplyDelete
  8. time cuti sekolah mmg bz ngn kenduri kawin ye acik... kite pun bile dh dpt undangan tuh msti nk pg kan...

    ReplyDelete
  9. Bila musim kenduri kawen dapur dah tak berasaplah ye Acik. Kakak pun pergi kenduri kawen juga sabtu/ahad lepas tapi bukan saudara tapi kawan abang..

    ReplyDelete
  10. Time suti sekolah ni, memang sibuk dengan jemputan kenduri..saya hari ni baru balik kenduri...:)

    ReplyDelete
  11. Bestnya Erna...dari sekolah sampai sekarang silaturahim dengan kawan2 masih tersimpul. Saya tak pernah jumpa rakan2 sekolah sebab dah lama tinggalkan kampung.

    ReplyDelete
  12. Suka makan nasi kenduri khwn... mmg di tunggu2.. hihihi

    ReplyDelete
  13. Sama la kak..kita pun baru balik dr kenduri kawen sepupu..minggu ni jek ada 8 jemputan..huhu!

    ReplyDelete
  14. Kalau dah cuti ni AE...memang musim mengawan haha...so terpaksalah memenuhi jemputankan...

    ReplyDelete
  15. Seronok nya Acik.. pergi kenduri khawin terus jumpa kawan2 lama kan..cuti2 ni sibuk memenuhi jemputan kenduri...:)

    ReplyDelete
  16. xtvt wajib bila cuti sekolah..

    ReplyDelete
  17. assalam acik..
    camni la selalunya kalau time cuti sekolah.Kalau undangan cuma satu untuk satu hari masih ok.Kalau sampai 3-4 jemputan untuk satu hari..alamat tak sempat la nk pi...

    ReplyDelete
  18. Seronok bila pi kenduri dpt jumpa kawan2 sekolah.. Makchaq pun hujung minggu ni ada kawan sekolah kawinkan anak, tapi makchaq tak dpt pi pulak.. miss la nampaknya nak jumpa kawan lama..

    ReplyDelete
  19. Tahniah kepada pengantin....sama cantik sama padan...

    ReplyDelete
  20. Selamat pengantin baru buat kedua mempelai... bagai pinang dibelah dua, cantik!

    ReplyDelete
  21. kenyanglah makan nasi kenduri cuti ni ya

    ReplyDelete
  22. seronoknya jumpa kawan2 lama ye acik...
    sekarang ni musim kerja kahwin..sya pun dpt bnyk kd jemputn drp rakan2...

    ReplyDelete
  23. Kadang2 jemputan banyak sgt sampaikan serbasalah nak pergi majlis mana.

    ReplyDelete
  24. cuti sekolah.. cam sinonim dengan kenduri perkahwinan.. tiap2 hari ahad.. periuk kuali telangkup.. hehehehe

    ReplyDelete
  25. x berasap dapur ye kak...mkn free je ;-)

    ReplyDelete
  26. kenduri kawin aje lahh kan acik ;)

    ReplyDelete
  27. Best lah acik erna... weekend jer tak payah masak, kita makan rumah kenduri jer :D

    ReplyDelete
  28. skrg mmg musim kenduri kwin kan..cantik pengantin..

    ReplyDelete
  29. singgah melawat Acik di ptg selasa:)

    ReplyDelete
  30. musim cuti bermulalah kenduri kawin kan..
    tak menang nk mkn sbb byk kenduri terutama kalau duk kt kampung..hihi
    silap2 hari2 dpt mkn gulai kawah...^^

    ReplyDelete
  31. lama tak tengok kak erna, meriah dengan jemputan kenduri ey :)

    ReplyDelete
  32. sekarang org kawen tk tunggu cuti sekolah kan acik, boleh dikatakan tiap2 minggu ada org wat kenduri kawen.sediakan envelope secukupnya jer la hahaha...

    makan sakan pun iya jugak, kan? hehe

    ReplyDelete
  33. Salam Kak Erna..hehehe akak dengan Zino kan bersaudara, tak heranlah kalau selalu terserempak kat majlis kawan sedara mara kan hehehe

    ReplyDelete
  34. salam acik...

    seronok dpt pegi kenduri kawinkan, meriah

    ReplyDelete