Monday, May 20, 2013

SEMOGA ALONG TABAH

Assalamualaikum
Hari  Jumaat jam hampir pukul 10 lebih  malam
anak sedara telefon.
bagi tau..suami dia baru je meninggal katanya
hari sabtu sebelum tu
dia telefon juga bagitau suami nya masuk icu
dan acik sempat juga melawatnya di hospital besar melaka
masa tu..dah tak boleh bercakap
cuma air matanya aja yang mengalir bila sedara mara bergilir datang melawatnya.
Alfatihah dan takziah along
semoga along tabah




Along anak sedara acik.bersama anaknya
tinggal bersama suaminya di Felcra Ramuan Cina
Nurulizzah..baru berusia 3 tahun sebulan 
yang belum tau apa2.sangat petah bercakap
semua dan apa saja yang orang buat
dia bertanya..tak sanggup acik nak dengar.
 oklah jumpa lagi.Insyaallah

41 comments:

  1. Takziah acik dan along...sedihnyer...izzah sebaya anak sulung saya..

    ReplyDelete
  2. Allahuakbar. sedihnya. Moga keluarga along dilindungi dan dipelihara Allah selalu.

    ReplyDelete
  3. salam kak erna,

    al-fatihah buat arwah

    comel nurul tu..
    berat mata yg memandang ...
    berat lg bahu yg memikulkan kak

    ReplyDelete
  4. innalillah..semoga along tabah.. kesian izzah..sebaya ngan damia.. mmg tengah petah bercakap..

    ReplyDelete
  5. salam takziah .
    alfatihah utk arwah

    ReplyDelete
  6. Alfatihah, semoga along tabah menghadapi dugaan ini, kesiannya kecil lagi nurulizzah tu

    ReplyDelete
  7. Innalillah...salam takziah utk along.sedihnya.. ="( al-fatihah.

    ReplyDelete
  8. takziah buat beliau...
    moga beliau tabah...

    ReplyDelete
  9. Takziah utk along...
    Al-fatihah ....

    ReplyDelete
  10. Allahuakhbar.. Innalillah..Sedihnya baca.. semoga roh Allahyarham ditempatkan dikalangan orang2 beriman dan Along tabah menghadapi dugaan ini..

    Sakit apa arwah tu acik?

    ReplyDelete
  11. slm takziah & al fatihah untuk arwah yer

    ReplyDelete
  12. Allah... budak kecik macam tu manalah dia faham lagi Acik. Yg dewasa pulak bila melihat inilah yg tak tahan sedihnya.

    Takziah dari kakak dan moga Along dan keluarga tabah utk terus mengharungi hidup..

    ReplyDelete
  13. Takziah buat keluarga tersebut.
    comel anak tu acik, anak yang tidak tahu apa2. sesungguhnya, Allah lebih menyayangi arwah.

    Al Fatihah...

    ReplyDelete
  14. Salam Takziah kak.. moga isteri arwah terus tabah..

    ReplyDelete
  15. Takziah buat keluarga anak saudara akak..semoga beliau tabah menghadapi ujian ini...alfatihah.:)

    ReplyDelete
  16. Takziah buat anak saudara acik erna, Along, moga tabah menghadapi ujian ini....

    ReplyDelete
  17. takziah daripada kami...
    alfatihah..

    ReplyDelete
  18. takziah dr sy acik erna....

    ReplyDelete
  19. takziah semoga anak sedara acik sabar

    al fatihah utk arwah...

    ReplyDelete
  20. Salam takziah untuk Along, semoga dia tabah menghadapi dugaan ini. Al-Fatihah..

    ReplyDelete
  21. Al fatihah..

    semoga Along tabah dgn ujian ini

    ReplyDelete
  22. moga roh nya di tempatkan di kalangan org2 yg beriman amiiin..Al-fatihah buat arwah dah moga keluarga arwah dpt menerima qada dan qadar Allah dgn redho dan tabah...

    ReplyDelete
  23. Alfatihah...semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang2 beriman...amin

    ReplyDelete
  24. Innalillah..alfatihah buat arwah..moga anak sedara acik tabah hadapi ujian seberat ini...
    dah takdir sicomel tu akan jadi anak yatim pada usia sekecil itu...

    ReplyDelete
  25. ni along sy saya jumpa tu ke?

    ReplyDelete
  26. Salam takziah, moga Along dan ahli keluarga terus tabah,moga roh arwah suami Along ditempatkan disisi orang2 yang beriman, Al fatihah.

    ReplyDelete
  27. Semoga suami Along ditempatkan sebaris dgn para mukminin dan muttaqin. Dan semoga Allah beri kekuatan pada Along dan keluarganya menempuh hidup tanpa arwah. Amin.

    ReplyDelete
  28. semoga anak sedara Acik tabah menghadapi dugaan ini...

    ReplyDelete
  29. salam takziah...semua tabah hadapi dugaan ini.

    ReplyDelete
  30. salam takziah akak..
    al fatihah untuk arwah.
    moga anak saudara akak tabah meneruskan hidup ini

    ReplyDelete
  31. Al-Fatihah...

    Sakit apa kak suami Along tu..? Moga Along tabah.. Salam takziah...

    ReplyDelete
  32. Salam takziah. Pengakhiran sebuah kehidupan. Semoga mereka terus tabah.

    ReplyDelete
  33. Moga Along tabah demi membesarkan anaknya.. Al Fatihah buat arwah..

    ReplyDelete
  34. al fatihah..tengok sikecil nurulizzah,,menitis air mata..sebaya solehah tu kak erna..mesti mencari ayahnya..moga along tabah kak..sampaikan salam untuk along..

    ReplyDelete