Friday, January 27, 2012

TERIMA KASIH ANIE..

Assalamualaikum

Balik dari kerja tadi..tengok ada ni atas meja
 Bila buka..ya allah seronoknya tak terkira..suka sangat
 Dan ini..
Dua dua acik suka..suka sangat sangat.

Terima kasih pada Anie yang telah menghadiahkan acik telekung yang cantik ni
Dah macam macam anie bagi acik.
tapikan..memang acik tak patut..belum ada satu pun cenderahati yang acik bagi anie.
Maaf ye anie..Insyaallah suatu hari nanti.

Acik ni memang suka sangat dengan telekung
sebelum raya tahun lepas ada kawan bagi telekung
dia kata sebab dia nampak acik minat sangat dengan telekung
baru seminggu lepas adik acik pulak bagi telekung
sebab ada kawan dia pi Jakarta.
Hari ni telekung dari anie pulak sampai
tu yang suka sangat tu.
Alhamdulillah bersyukur pada Allah.

oklah acik nak sambung belek telekung dan tasbih..

Jumpa lagi..Insyaallah


39 comments:

Kamalia said...

Alhamdulillah acik..rezeki dapat telekung baru..semoga Orang yg memberi dan yang menerimanya sentiasa dimurahakn rezeki dan sentiasa diberkati olehNya..

mama aini said...

ehem..bertuah ada kawan spt anie tu..semuga dia & acik diberkati olih allah selama2nya..amin..

~ Cik Azz ~ said...

Alhamdulillah... Rezeki akak la tu.. Hari tu kan tasbih akak dah putus.. Sekarang dah dapek pengganti ehh..

Maya Mayana said...

hadiah best tu akak..apa pendapat akak dgn telekung yang berwarna-warni skrg ni? boleh ke pakai?

kakngah said...

alhamdulillah.. joki kak ooiii..
kakngah pun suka kumpul telekung. thn lepas ada blogger p endon, dpt la kakngah kirim telekung 2 pasang harga endon.. hihihi!! kalau harga sini.. 2 kali ganda la jwpnya..

MulutPayau said...

Alhmdulillah Acik.. rezeki tu....Seronokkan bila ada orng yg sntiasa mngingti kita....

suri solehah said...

alhamdulillah..seronokkankan..ada kawan2 yang pemurah,suri tumpang seronok akak akak dapat barang yang akak suka tu....

Zareda Norman said...

alhamdullillah, murah rezeki akak...

Acik Erna said...

kamalia..alhamdulillah.rezeki yang tak dijangka kan..

Acik Erna said...

mamaaini..alhamdulillah..terima kasih mama.

Acik Erna said...

cik azz..boto tu..dapek tasbih pengganti yang dah putus..

Acik Erna said...

Maya..alhamdulillah..
telekung tak kisah maya ikut kita suka yang macam mana..yang penting ibadat kita kan..acik pun ada telekung yang berwarna warni dan yang bukan berwarna putih.

Acik Erna said...

kak ngah..memang joki akak tu..alhamdulillah.

Acik Erna said...

MP..alhamdulillah..memang seronok sangat bila ada yang mengingati..

Acik Erna said...

suri..terim kasih suri..memang seronok sangat bila dapat hadiah ni..

Acik Erna said...

Zareda..betul tu..alhamdulillah.
.syukur pada allah.

EmbunRosaliza said...

Murah rezeki akk, semoga bertambah murah rezeki Anie. Cantik telekong tu kak

fieda said...

alhamdulillah rezeki...

Fatin Mraz said...

salam sabtu acik erna.. so dah ada plan ke apa yg nak diadikan bekal tu.. FM tingat zmn FM sekolah asrama dulu.. =}

Acik Erna said...

Assalam rosa..alhamdulillah..amin..semoga murah rezeki

Acik Erna said...

fieda..terima kasih..alhamdulillah

Acik Erna said...

Fatin..hero ni nak makan dirumah aje..bila bawa balik keasrama nak makanan kering je.

KhaiRin - anies said...

rezeki x terduga

MULAN said...

dah balik asrama, sunyi rumah nanti kan.. waahhh, murah rezeki acik dapat telekung.. alhamdulillah.. tumpang seronok..

IMANSHAH said...

tahniah

Acik Erna said...

Khairin-anies..memang sungguh tak diduga..

Acik Erna said...

MULAN..terima kasih..acik lagi seronok..he he

Acik Erna said...

IMANSHAH..terima kasih..

Cik Sibuk said...

salam kenal..

waaa..kalau anak saya masuk asrama mesti saya menangis meraung sedih terpaksa jauh..ni tiap pagi pun dah cium2 sebab rindu malam tak jumpa (sebab dia dah start tido bilik sendiri)..

Acik Erna said...

cik sibuk..selamat berkenalan ngan acik..
kalau macam tu nanti memang susah..he he..anak acik masa form one..menangis2 bawak balik..dah form 4 ni..acik bertahan je..demi masa depan..tu pun tawaran SBP dikelantan terpaksa ditolak..tak sanggup..jauh..

cek chun said...

cek pun baru dapat benda yang sama. bagus kan dapat kawan-kawan yang ingatkan kita macam ni.

Kunang-Kunang said...

Salam Acik Erna,

CNY berakhir, anak-anak kita pun mula balik ke asrama masing-masing.

Tinggalkan kita merindukan mereka.

Acik Erna said...

cek chun..alhamdulillah..memang seronok kan..menerima cenderahati..lebih2 lagi yang memang kita minat sangat.

Acik Erna said...

wkmsallam kaka anie..memang begitulah lumrahnya kan..kena la kita redho ..

Cik Ina Do Do Cheng said...

acik cantik telekung ngan tasbih tu. rezeki .cik ina pun suka kalau orang hadiah telekung seronok , telekung sekarang ni cantik belaka.

Acik Erna said...

cik ina..memang betul acik pun sangat.cantik..tasbih pun cantik

aNIe said...

Salam kak... baru baca entry ni ari ni... anie pun dah banyak dpt dari akak... akak selalu ingat kat anie... tak terbalas apa yang akak beri kat anie...

Jadi masa ke Medan... teringat kat akak...itu saja yang dpt anie berikan...dan gembira sgt sebab akak suka...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

buat sambal ikan bilis kering. boleh makan dgn roti kalau lapar2 ..

LadyBird said...

cantiknye akak.. :) simple tp cantik.. tenang..