Followers

Friday, January 27, 2012

TERIMA KASIH ANIE..

Assalamualaikum

Balik dari kerja tadi..tengok ada ni atas meja
 Bila buka..ya allah seronoknya tak terkira..suka sangat
 Dan ini..
Dua dua acik suka..suka sangat sangat.

Terima kasih pada Anie yang telah menghadiahkan acik telekung yang cantik ni
Dah macam macam anie bagi acik.
tapikan..memang acik tak patut..belum ada satu pun cenderahati yang acik bagi anie.
Maaf ye anie..Insyaallah suatu hari nanti.

Acik ni memang suka sangat dengan telekung
sebelum raya tahun lepas ada kawan bagi telekung
dia kata sebab dia nampak acik minat sangat dengan telekung
baru seminggu lepas adik acik pulak bagi telekung
sebab ada kawan dia pi Jakarta.
Hari ni telekung dari anie pulak sampai
tu yang suka sangat tu.
Alhamdulillah bersyukur pada Allah.

oklah acik nak sambung belek telekung dan tasbih..

Jumpa lagi..Insyaallah


39 comments:

  1. Alhamdulillah acik..rezeki dapat telekung baru..semoga Orang yg memberi dan yang menerimanya sentiasa dimurahakn rezeki dan sentiasa diberkati olehNya..

    ReplyDelete
  2. ehem..bertuah ada kawan spt anie tu..semuga dia & acik diberkati olih allah selama2nya..amin..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah... Rezeki akak la tu.. Hari tu kan tasbih akak dah putus.. Sekarang dah dapek pengganti ehh..

    ReplyDelete
  4. hadiah best tu akak..apa pendapat akak dgn telekung yang berwarna-warni skrg ni? boleh ke pakai?

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. joki kak ooiii..
    kakngah pun suka kumpul telekung. thn lepas ada blogger p endon, dpt la kakngah kirim telekung 2 pasang harga endon.. hihihi!! kalau harga sini.. 2 kali ganda la jwpnya..

    ReplyDelete
  6. Alhmdulillah Acik.. rezeki tu....Seronokkan bila ada orng yg sntiasa mngingti kita....

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..seronokkankan..ada kawan2 yang pemurah,suri tumpang seronok akak akak dapat barang yang akak suka tu....

    ReplyDelete
  8. alhamdullillah, murah rezeki akak...

    ReplyDelete
  9. kamalia..alhamdulillah.rezeki yang tak dijangka kan..

    ReplyDelete
  10. mamaaini..alhamdulillah..terima kasih mama.

    ReplyDelete
  11. cik azz..boto tu..dapek tasbih pengganti yang dah putus..

    ReplyDelete
  12. Maya..alhamdulillah..
    telekung tak kisah maya ikut kita suka yang macam mana..yang penting ibadat kita kan..acik pun ada telekung yang berwarna warni dan yang bukan berwarna putih.

    ReplyDelete
  13. kak ngah..memang joki akak tu..alhamdulillah.

    ReplyDelete
  14. MP..alhamdulillah..memang seronok sangat bila ada yang mengingati..

    ReplyDelete
  15. suri..terim kasih suri..memang seronok sangat bila dapat hadiah ni..

    ReplyDelete
  16. Zareda..betul tu..alhamdulillah.
    .syukur pada allah.

    ReplyDelete
  17. Murah rezeki akk, semoga bertambah murah rezeki Anie. Cantik telekong tu kak

    ReplyDelete
  18. salam sabtu acik erna.. so dah ada plan ke apa yg nak diadikan bekal tu.. FM tingat zmn FM sekolah asrama dulu.. =}

    ReplyDelete
  19. Assalam rosa..alhamdulillah..amin..semoga murah rezeki

    ReplyDelete
  20. fieda..terima kasih..alhamdulillah

    ReplyDelete
  21. Fatin..hero ni nak makan dirumah aje..bila bawa balik keasrama nak makanan kering je.

    ReplyDelete
  22. dah balik asrama, sunyi rumah nanti kan.. waahhh, murah rezeki acik dapat telekung.. alhamdulillah.. tumpang seronok..

    ReplyDelete
  23. Khairin-anies..memang sungguh tak diduga..

    ReplyDelete
  24. MULAN..terima kasih..acik lagi seronok..he he

    ReplyDelete
  25. salam kenal..

    waaa..kalau anak saya masuk asrama mesti saya menangis meraung sedih terpaksa jauh..ni tiap pagi pun dah cium2 sebab rindu malam tak jumpa (sebab dia dah start tido bilik sendiri)..

    ReplyDelete
  26. cik sibuk..selamat berkenalan ngan acik..
    kalau macam tu nanti memang susah..he he..anak acik masa form one..menangis2 bawak balik..dah form 4 ni..acik bertahan je..demi masa depan..tu pun tawaran SBP dikelantan terpaksa ditolak..tak sanggup..jauh..

    ReplyDelete
  27. cek pun baru dapat benda yang sama. bagus kan dapat kawan-kawan yang ingatkan kita macam ni.

    ReplyDelete
  28. Salam Acik Erna,

    CNY berakhir, anak-anak kita pun mula balik ke asrama masing-masing.

    Tinggalkan kita merindukan mereka.

    ReplyDelete
  29. cek chun..alhamdulillah..memang seronok kan..menerima cenderahati..lebih2 lagi yang memang kita minat sangat.

    ReplyDelete
  30. wkmsallam kaka anie..memang begitulah lumrahnya kan..kena la kita redho ..

    ReplyDelete
  31. acik cantik telekung ngan tasbih tu. rezeki .cik ina pun suka kalau orang hadiah telekung seronok , telekung sekarang ni cantik belaka.

    ReplyDelete
  32. cik ina..memang betul acik pun sangat.cantik..tasbih pun cantik

    ReplyDelete
  33. Salam kak... baru baca entry ni ari ni... anie pun dah banyak dpt dari akak... akak selalu ingat kat anie... tak terbalas apa yang akak beri kat anie...

    Jadi masa ke Medan... teringat kat akak...itu saja yang dpt anie berikan...dan gembira sgt sebab akak suka...

    ReplyDelete
  34. buat sambal ikan bilis kering. boleh makan dgn roti kalau lapar2 ..

    ReplyDelete
  35. cantiknye akak.. :) simple tp cantik.. tenang..

    ReplyDelete