Thursday, January 12, 2012

HAMPIR BERMALAM DIWAD.

Assalamualaikum

Alhamdulillah..berjumpa lagi kita
Sebenarnya bukan lappy aje yang masuk wad
tuannya pun hampir masuk sama.
sabtu pagi..acik sakit perut.
rasa tak tahan nak tunggu klinik bukak.
selepas pi klinik dapat satu das.
biasanya baik..
tapi kali ni..tidak
malamnya tu kena pulak kewad kecemasan dihospital besar.
dan masuk air..Alhamdulillah ada rasa elok sikit
bila doktor tanya acik terus kata dah kurang
dapat la acik balik kerumah.
Ok la..ini aje yang acik dapat kongsikan hari ni..
Insyaallah bila dah elok lappy 
acik akan melawat kawan2 semua.
Insyaallah jumpa lagi.


p/s terima kasih pada kawan2 smua yang sudi meninggalkan komen disini

43 comments:

Ati Masrif said...

salam kak,

sakit perut apa sampai i kena masuk air?
cirit birit ke...?

Kamalia said...

Alhamdulillah.:)

Anamarza said...

Alhamdulillah dah okey sikit ya achik...

♥MAMASYAZA♥ said...

musim orang sakit perut kot sekrg ni. anyway semoga cepat sembuh

EmbunRosaliza said...

gastrik menyerang akk lg ke, jaga diri kak, kalo lappy je msk wad ok lg, jgn tuan lappy yg kena tahan, jaga diri kak

Nazayiena said...

Syukur alhamdulillah dah ok....

Mak-Imma said...

alhamdulillah xkene tahan ward. knp Acik,gastrik ker??? mak pun slu kene serangan gastrik xtentu masa, pergi ER jgk lah...huhuhuhu

Ucu Faridah said...

kesian acik...tapi acik kuat semangat kan....

lieynanilaz said...

alhamdulillah....jaga kesihatan ye kak!!

suri solehah said...

semoga semua nya baikkan..

cikceriacorner said...

moga cepat sembuh akak...banyakkan rehat ye

kaklong said...

syukur alhmdulillah..
rumah pun baru ha,
eh,kok kaklong ko yg ketinggalan...heheheh!

Dalila Hamid said...

alhamduillah.. sib baik dah sihat sikit... jaga kesihatan ye

ieja amieja said...

syukur..salah makan ke acik??.take care ye

JunAina said...

Acik keracunan makanan ke atau kena gastrik? Rajin2 macam ubat ye...

Zaitun said...

Alhamdulillah...semoga sakitnya bertambah baik.

Nur-nba said...

Syukurlah sakit tu tak melarat.. Jaga diri ye Kak Achik..

eita said...

gastrik kot...
alhamdulillah takde apa2

Pia said...

"dugaan mendatang tanpa kita duga...alhamdulillah dah baik kan kak.."

Zareda Norman said...

jaga diri baik baik kak erna.. semoga sembuh cepat

Kamsiah said...

salam
stok ubat gastrik ada dalam peti ais tak?

Fatin Mraz said...

achik sakit perut?
semoga cepat sembuh ya~

sal said...

jaga diri baik2 yee..
diusia kita ni..dah tak berapa nak cergas mcm mudo2 dulu..sesekali terasa, kurg sihat....moga cepat ok,amin..

MulutPayau said...

jaga kesihatan ya Acik...semoga cepat sembuh....

LadyBird said...

jaga pemakanan yer acik...

mslh kesihatan bermula dr ape yg kite makan..

Papa Mifz said...

perut masuk angin kot acik oi...

MULAN said...

makan obat & take care ya...

get well soon..

Maya Mayana said...

jaga diri ye kak...mkn ubat...rehat cukup2 :)

MaryaYusof said...

Get well soon ;)
Salam kenal & follow di sini ~

suri solehah said...

assalamualikum kak :-)

Teacher Basariah said...

cikgu follow sini..salam perkenalan..eh, macam kenal org kat atas tu..hehe

Ahmad Ali (bukan nama sebenar) said...

alhamdulillah .
jom singgah sana

Nieda said...

Acik, anak sulung saya masuk asrama pun jadi macam ni. Lps ambil ubat kampung penguat semangat. Sekarang asyik puji sekolah dialah yang terbaik.

Queenie said...

acik salah makan ker? sekarang dah ok?

acik, anak2 akak bila masuk asrama, bukan dia jer, dgn omak2 eh skali hangauuu....

Yunus Badawi said...

nanti dia dah ramai kawan tu hilanglah rasa rindu nak balik tu.

Fatin Mraz said...

apa cita-citanya acik?
nak tahu juge nih...

Ms.Lilies said...

air tgn mak mmg dirindui selalu....bau mak pun sama :)

Zareda Norman said...

Kak erna

Biasalah hero bongsu mesti drama lebih sikit.. Hehhe

kasihredha said...

semoga cepat sembuh kak

kalau rindu, tiap minggu boleh visit kak

So Shy Lady said...

sy stuju..klau llaki better amik course yg lbih practical.
sy ex student mrsm. mmng agak mltihkn jugak coz nk kna bkpit dngn buku spjng ms. pressure skit lah!

oh mcm srius sakit prut tu, take care ye kak

ieda said...

alhamdulillah getting better ye kak
dah lama juga saya x sampai ke sini huhuhu sebuk noo kak .. huhuh

iina said...

Salam Kak..

Lama tak singgah sini..
Alhamdullilah mula2 je kan.. lama2 tuh nanti oklah..

Dulu adik bongsu pun camtu gak.. sibuk nak p sekolah teknik.. tapi sebab dah fikir2 buruk baik dan terutama minat dia pada subjek.. Saya cakap kat mak.. tak yah pergi sekolah teknik.. ambik kat sekolah menengah biasa pun sama jek..

Lagipun bukan apa.. dia tuh manja sangat.. lagipun sebenarnya kalau nak p sekolah teknik kena betul2 minat subjek yang nak ambik tuh.. kalau setakat suka2 nak ikut kawan memang susahlah takut nanti SPM tak skor.. but so far Alhamdullilah.. SPM dia ok pun.. yg lagi best dia xnak buat diploma tapi nak ambik STPM terus masuk uni..

Sebenarnya duk asrama ke duk umah ke sama jek kak.. itu bukan penentu cemerlang bila masuk universiti.. ;) Banyak lagi cabaran lain sebenarnya..

Jaga kesihatan ye

Cik Ina Do Do Cheng said...

acik biarlah dah itu minat dia, cik ina suka tau kalau budak nak masuk sekolah teknik, nanti nak mintak keja senang sikit sebab ada kemahiran.doakan yang terbaek buat anak bongsu acik tu.