Followers

Thursday, January 12, 2012

HAMPIR BERMALAM DIWAD.

Assalamualaikum

Alhamdulillah..berjumpa lagi kita
Sebenarnya bukan lappy aje yang masuk wad
tuannya pun hampir masuk sama.
sabtu pagi..acik sakit perut.
rasa tak tahan nak tunggu klinik bukak.
selepas pi klinik dapat satu das.
biasanya baik..
tapi kali ni..tidak
malamnya tu kena pulak kewad kecemasan dihospital besar.
dan masuk air..Alhamdulillah ada rasa elok sikit
bila doktor tanya acik terus kata dah kurang
dapat la acik balik kerumah.
Ok la..ini aje yang acik dapat kongsikan hari ni..
Insyaallah bila dah elok lappy 
acik akan melawat kawan2 semua.
Insyaallah jumpa lagi.


p/s terima kasih pada kawan2 smua yang sudi meninggalkan komen disini

43 comments:

  1. salam kak,

    sakit perut apa sampai i kena masuk air?
    cirit birit ke...?

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dah okey sikit ya achik...

    ReplyDelete
  3. musim orang sakit perut kot sekrg ni. anyway semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  4. gastrik menyerang akk lg ke, jaga diri kak, kalo lappy je msk wad ok lg, jgn tuan lappy yg kena tahan, jaga diri kak

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah xkene tahan ward. knp Acik,gastrik ker??? mak pun slu kene serangan gastrik xtentu masa, pergi ER jgk lah...huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. kesian acik...tapi acik kuat semangat kan....

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah....jaga kesihatan ye kak!!

    ReplyDelete
  8. moga cepat sembuh akak...banyakkan rehat ye

    ReplyDelete
  9. syukur alhmdulillah..
    rumah pun baru ha,
    eh,kok kaklong ko yg ketinggalan...heheheh!

    ReplyDelete
  10. alhamduillah.. sib baik dah sihat sikit... jaga kesihatan ye

    ReplyDelete
  11. syukur..salah makan ke acik??.take care ye

    ReplyDelete
  12. Acik keracunan makanan ke atau kena gastrik? Rajin2 macam ubat ye...

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah...semoga sakitnya bertambah baik.

    ReplyDelete
  14. Syukurlah sakit tu tak melarat.. Jaga diri ye Kak Achik..

    ReplyDelete
  15. gastrik kot...
    alhamdulillah takde apa2

    ReplyDelete
  16. "dugaan mendatang tanpa kita duga...alhamdulillah dah baik kan kak.."

    ReplyDelete
  17. jaga diri baik baik kak erna.. semoga sembuh cepat

    ReplyDelete
  18. salam
    stok ubat gastrik ada dalam peti ais tak?

    ReplyDelete
  19. achik sakit perut?
    semoga cepat sembuh ya~

    ReplyDelete
  20. jaga diri baik2 yee..
    diusia kita ni..dah tak berapa nak cergas mcm mudo2 dulu..sesekali terasa, kurg sihat....moga cepat ok,amin..

    ReplyDelete
  21. jaga kesihatan ya Acik...semoga cepat sembuh....

    ReplyDelete
  22. jaga pemakanan yer acik...

    mslh kesihatan bermula dr ape yg kite makan..

    ReplyDelete
  23. perut masuk angin kot acik oi...

    ReplyDelete
  24. makan obat & take care ya...

    get well soon..

    ReplyDelete
  25. jaga diri ye kak...mkn ubat...rehat cukup2 :)

    ReplyDelete
  26. Get well soon ;)
    Salam kenal & follow di sini ~

    ReplyDelete
  27. cikgu follow sini..salam perkenalan..eh, macam kenal org kat atas tu..hehe

    ReplyDelete
  28. Acik, anak sulung saya masuk asrama pun jadi macam ni. Lps ambil ubat kampung penguat semangat. Sekarang asyik puji sekolah dialah yang terbaik.

    ReplyDelete
  29. acik salah makan ker? sekarang dah ok?

    acik, anak2 akak bila masuk asrama, bukan dia jer, dgn omak2 eh skali hangauuu....

    ReplyDelete
  30. nanti dia dah ramai kawan tu hilanglah rasa rindu nak balik tu.

    ReplyDelete
  31. apa cita-citanya acik?
    nak tahu juge nih...

    ReplyDelete
  32. air tgn mak mmg dirindui selalu....bau mak pun sama :)

    ReplyDelete
  33. Kak erna

    Biasalah hero bongsu mesti drama lebih sikit.. Hehhe

    ReplyDelete
  34. semoga cepat sembuh kak

    kalau rindu, tiap minggu boleh visit kak

    ReplyDelete
  35. sy stuju..klau llaki better amik course yg lbih practical.
    sy ex student mrsm. mmng agak mltihkn jugak coz nk kna bkpit dngn buku spjng ms. pressure skit lah!

    oh mcm srius sakit prut tu, take care ye kak

    ReplyDelete
  36. alhamdulillah getting better ye kak
    dah lama juga saya x sampai ke sini huhuhu sebuk noo kak .. huhuh

    ReplyDelete
  37. Salam Kak..

    Lama tak singgah sini..
    Alhamdullilah mula2 je kan.. lama2 tuh nanti oklah..

    Dulu adik bongsu pun camtu gak.. sibuk nak p sekolah teknik.. tapi sebab dah fikir2 buruk baik dan terutama minat dia pada subjek.. Saya cakap kat mak.. tak yah pergi sekolah teknik.. ambik kat sekolah menengah biasa pun sama jek..

    Lagipun bukan apa.. dia tuh manja sangat.. lagipun sebenarnya kalau nak p sekolah teknik kena betul2 minat subjek yang nak ambik tuh.. kalau setakat suka2 nak ikut kawan memang susahlah takut nanti SPM tak skor.. but so far Alhamdullilah.. SPM dia ok pun.. yg lagi best dia xnak buat diploma tapi nak ambik STPM terus masuk uni..

    Sebenarnya duk asrama ke duk umah ke sama jek kak.. itu bukan penentu cemerlang bila masuk universiti.. ;) Banyak lagi cabaran lain sebenarnya..

    Jaga kesihatan ye

    ReplyDelete
  38. acik biarlah dah itu minat dia, cik ina suka tau kalau budak nak masuk sekolah teknik, nanti nak mintak keja senang sikit sebab ada kemahiran.doakan yang terbaek buat anak bongsu acik tu.

    ReplyDelete