JellyPages.com

Saturday, April 30, 2011

MISI DITERUSKAN

Assalamualaikum


Pagi ni..misi diteruskan..he he..
ye ye je akak ni kan.

majlis semakin hampir..
misi menemankan bakal pengantin mencari
keperluan

Doakan segalanya berjalan lancar ye.
nanti akak berkongsi cerita..berkongsi rasa.

Doakan la yang terbaik buat adik akak.

Rasa sedih tetap ada
kedua ibubapa dah tiada.

Semoga akak dan adik beradik yang lain dapat memberi yang terbaik buat dia.

78 comments:

  1. Semoga selamat semuanya kak..







    *baru on pc nak buat n3 nampak pulak n3 akak ni.. ;o)

    ReplyDelete
  2. assalam kak..teruskan perjuangan mencapai misi itu hehehe..hari kat kwasan mana lak akk nk g redah tu.

    ReplyDelete
  3. assalam reen..terima kasih
    teruskan buat n3 reen balik nanti akak baca..

    ReplyDelete
  4. wkmsallam rosaliza..
    he he ye la...hari i nak teruslan perjuangan
    rasa2nya nak pi melaka pulak hari ni.

    ReplyDelete
  5. shopping...seronok ooo...walaupun sekadar menemani org lain hehe

    ReplyDelete
  6. insyaAllah akak & adik-beradik lain mesti dpt buat yg terbaik utk majlis adik akak tu :)

    ReplyDelete
  7. Insyallah kk Erna.

    Kk Erna kenelah jd org kuat lam majlis tu....bleh gak kita jd penyibuk...hihihihi

    ReplyDelete
  8. Akak..
    Selamat membeli belah ye kak...saya doakan apa yang dicari akan dapat dibeli....dan segala urusan akan dipermudahkan olihNya....Amin...

    ReplyDelete
  9. kakErna, semoga semua urusan dipermudahkan...

    itulah untungnya ada kakak2 yg prihatin ya kak

    mesti akak pergi Nilai3 kan?


    .

    ReplyDelete
  10. moga dapat menjalankan tugas dengn sempurna..

    misi berjalan ngan lancar..

    apabila org tua dah tiada, kitalah yg jadi org tua yee..memikul tngjwb..moga semua dpt handle..

    ReplyDelete
  11. bila ibu bapa sudah tiada, abang kakaklah yang menjadi pengganti...moga dapat memberikan yang terbayekkk...amin...

    ReplyDelete
  12. assalam kak erna..moga di permudahkan Allah segala urusan kak erna n adik akak...moga dpat diskaun yang banyak2..hihi
    shopping kat nilai kerr?? boleh rambang mata kalau pergi situ !!

    ReplyDelete
  13. Kalau ada kata sepakat apa pun berjalan lancar,insyaallah semuanya selamat.

    ReplyDelete
  14. Waaa kak pat soping soping nie laa paling seronok..juling mata dibuatnyer kan..hehehehe semuga misi akak akakn berjaya dan hasil yang berbaloi2...meh laa tempah doorgift ke coklat hantaran ngan kita..hihihihi promosi kat akak lak..

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum my dear Kak Erna:)

    Semoga segala urusan dipermudahkanNya...

    :)

    ReplyDelete
  16. Mudah2an semuanya selamat dan dipermudahkan segala urusan...

    Amin...

    ReplyDelete
  17. semuga semuo berjalan lancar.. kalau nak khidmat nasihat buleh yo den ado pengalaman sikit hehe

    ReplyDelete
  18. teruskan misi... bila emak dah tiada, kakak dan abanglah jadi pengantinya


    banyak borong barang tak tadi?

    ReplyDelete
  19. InsyAllah kak.. semoga semuanya berjaln dgn baik

    ReplyDelete
  20. Aslmkm Erna.
    Hmmm ... kerana tu ke antara sebab Erna tukar pangkat naik jadi 'Acik' pula. :)

    ReplyDelete
  21. insyaAllah kak... Allah kan ada.. :)

    ReplyDelete
  22. Ingat pesan arwah ayah dulu...jika ayah meninggal...tolong uruskan majlis pnikahan adik bongsu spt mana yang ayah dah laksanakan pada adik beradik lain. Dan Alhamdulillah segala urusan pnikahan adik bongsu kami dpt dilaksanakan spt mana amanah ayahanda :)

    ReplyDelete
  23. salam nak jemput sertai contest saya

    http://www.abgshah.com/2011/05/contest-selamat-hari-guru-cikgu.html

    ReplyDelete
  24. semoga semuanya berjalan lancar...

    ReplyDelete
  25. bagusnya ada kakak mcm kak Erna ni..semoga segala urusan dipermudahkan Allah..:)

    ReplyDelete
  26. Insyaallah,
    Majlis pasti berjalan lancar
    berkat adik beradik yang ada :)

    ReplyDelete
  27. harap semuanya berjalan lancar. Poi nyoping ko..

    ReplyDelete
  28. kamsiah..betul..setakat tengok2 bagi pendapat pun dah seronok dah..

    ReplyDelete
  29. AiTotYatie..alhamdulillah..terima kasih ye..

    ReplyDelete
  30. Nadiah..terima kasih..insyaallah

    ReplyDelete
  31. anie,nagiya..terima kasih..memang akak tunggu pun..anie janagn lupa ntau 28.5 nanti..tak jauh pun tampin ngan kota tu..nanti balik le semua sekali akira,sato dan suami anie..

    ReplyDelete
  32. Imanshah..dah selesai..dan insyaalah lepas ni misi akan disambung lagi..

    ReplyDelete
  33. untung ado mak sedaro camnia ha...moga segalanya bejalan lancar kak..

    ReplyDelete
  34. Azi..amin..terima kasih azi..insyaallah..

    ReplyDelete
  35. SMM..terima kasih,
    nak harapkan siapa lagi yatie..dah kaka nya cuma orang aje..yang ain abang..orang lelaki ni lain sikit..

    ReplyDelete
  36. zuriey..insyaallah..semoga semuanya berjalan lancar.

    ReplyDelete
  37. sal terima kasih sal..dah tak de orang tua ni macam tu la kan..

    ReplyDelete
  38. sham..terima kasih..insyaallah sham..

    ReplyDelete
  39. Wkmsallam..mokwonik terima kasih
    mokwo..akak memang rambang mata..nasib baik boleh beli ikut keperluan aje..he he

    ReplyDelete
  40. Asma..memang nya bila tengok macam2 dijual tu..mau tak juling mata.

    ReplyDelete
  41. Wkmsallam tini..insyaallah..terima aksih tini

    ReplyDelete
  42. azz..amin..terima kasih ye..

    ReplyDelete
  43. zino..terima kasih ..insyaallah..ada apo2 se tipun..

    ReplyDelete
  44. ibuintan..betul tu..camtu lah kita ni bila dah tak de orang tua kan..

    ReplyDelete
  45. iina..terima kasih..insyaallah..

    ReplyDelete
  46. wkmsallam kak G..he he..naik pangakt jadi Acik pulak kan..saja suka2 tukar2 kak G..terima aksih kak G..

    ReplyDelete
  47. Kasih..betul tu..arwah jugak pernah pesan..insyaallah akan dicuba sebaik mungkin..

    ReplyDelete
  48. IMANSHAH,..terima kasih keran menjemput.

    ReplyDelete
  49. Nieza..terima kasih..mudah2an berkat doa semua..

    ReplyDelete
  50. missgee..terima kasih...insyaallah

    ReplyDelete
  51. kak pah..terima kasih kak pah..insyaalllah..

    ReplyDelete
  52. Acik..timo kasih cik..insyaallah.

    ReplyDelete
  53. harap2 semuanya lancar..
    semoga setiap perkara yg dirancang..akan dpt dilaksanakan dgn jayanya..

    ReplyDelete
  54. sonoknyerr nak kawen kanns.. ehehe

    ReplyDelete
  55. sarah-najwan..amin..terima kasih

    ReplyDelete
  56. En.me..yang nak kawen tu yang seronok..he he..

    ReplyDelete
  57. salah satu perkara yg saya suka lakukan ialah membuat persiapan perkahwinan, tak kira lah untuk anak sendiri atau sedara2..seronok.

    ReplyDelete
  58. hai kak erna....sihat?
    waaa...sibuk ekk...xpe

    ReplyDelete
  59. hani@debumelukut..
    akak jarang sangat sibuk macam ni..bila dah adik sendiri dan mak bapak pulak dah tak de..baru terasa sibuk..dan macam2 nak fikir..

    ReplyDelete
  60. Adinda Amy..akak sihat..tapi sibuk sikit.harap adinda jugak sihat..

    ReplyDelete
  61. Insya Allah semuanya akan berjalan dengan lancar..saya doakan :)

    ReplyDelete
  62. Tihara..terima kasih turut sama mendoakan..

    ReplyDelete
  63. Salam Kak Erna.
    Semoga diberkati dan dirahmati Allah swt.Ingatkan misi ape, rupanya nak beli-belah yea kak. Mesti lah sedih kak tapi macam akak tulis tu....misi mesti diteruskan biar apa jua keadaaan sekalipun. Moga selamat semuanya akak dan misi berjalan seperti yang dirancang dan diharapkan .Amin.

    ReplyDelete
  64. salam kak erna..moga semua berjalan lancar..pentingnya ikatan adik beradik yg erat walau ibu bapa dah takdekan..boleh tolong menolong

    ReplyDelete
  65. kak,
    bila kah majlis nya tu?
    semoga persiapan berjalan lancar... :)

    ReplyDelete
  66. Roha..salam kembali..semua berjalan lancar.

    ReplyDelete
  67. surisolehah..salam kembali..
    terima kasih suri..

    ReplyDelete
  68. asalam yong..majlisnya nanti hujung bulan mei..insyaallah.

    ReplyDelete
  69. assalam..

    InsyaAllah.. segala pasti lncr

    ReplyDelete
  70. salam kembali maiyah..terima kasih ye

    ReplyDelete
  71. Kak Erna sibuk buat persiapan kenduri adik akak ya. Semoga semua berjalan dengan lancar. :)

    ReplyDelete
  72. assalam yatie..memang sibuk sikit sekarang ni..terima kasih yatie..

    ReplyDelete