JellyPages.com

Saturday, April 16, 2011

MARI KITA MERIAHKAN CONTEST KOMENSEN

Assalamualaikum..

Teringin nak turut serta walau pun tak berbakat ..
 Hari ni bila bw..ramai yang dah mula..
mari kita memeriah contest anjuran KOMENSEN ni.
sempena birthday mak ngah.

                               


Pak ngah : Yang..copek yang..tolong dah tak boleh bangun ni


Mak ngah : Kan dah koba an tadi..jangan makan banyak  bona
                      haaa...kan daahhh.

22 comments:

  1. wah..!pandai akak buek kelaka yo..!
    hahahha!!!

    ReplyDelete
  2. berbakat juga kak erna karang ceta2 lucu..teruskan usaha

    ReplyDelete
  3. berapo markah nak bori ni agak e.. limo cukup la.. hehe

    ReplyDelete
  4. Haha... nanti kalau dapat hadiah kongsi kita, ekk!! :)

    ReplyDelete
  5. terima kasih kakerna kerana sudi memeriahkan kontes saya.

    saya dah senaraikan di no. 15.

    lopeh ni nampak eh kono kurangkan makan.

    ReplyDelete
  6. Thumbs up pd kakerna..gud luck

    ReplyDelete
  7. huh! KakErna dah jadi pesaing saya ni ....hihihihihi...

    Semoga berjaya..:)

    ReplyDelete
  8. har har har...gud luck kak...har har...

    ReplyDelete
  9. Akak..
    he..he..pandai jugak ye akak berdailog...nak ketawa pun ada ni...tak sangka akak ni lucu jugak ye orangnya...saya doakan mudah-mudahan akak akan berjaya..

    ReplyDelete
  10. Jom join teka teki mama kat

    http://nurqasehbiz.blogspot.com/2011/04/contest-ga-sempena-dua-hari-di-shangri.html

    ReplyDelete
  11. semoga berjaya kak...tumpang gembira..

    ReplyDelete
  12. Berbakatlah kak Erna ni.

    Saya tengah skodeng mereka yg ambil bahagian nak curi idea hehehe

    ReplyDelete
  13. moga berjaya kak


    hahaha terduduk pak ngah kekonyangan

    ReplyDelete
  14. salam

    meriah sungguh contest ni..sana sini bila masuk blog kengkawan mesti ramai yg join

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete