Followers

Monday, February 28, 2011

BERCUTI..SEBENTAR..

Assalamualaikum..


Akak akan bercuti dari menulis disini 
Tak lama..
dalam seminggu sahaja insyaallah.

Minggu ni akak sibuk sikit..
sampai tak sempat nak menjenguk dan tinggal komen di blog kawan kawan..


Ada hal yang perlu akak uruskan..
Insyaallah..bila semuanya selesai..akak akan kembali

Akak juga mengucapkan terima kasih pada kawan kawan semua
yang sentiasa ingatkan dan menjenguk blog akak.
Akak jugak mohon maaf sebab tak balas komen dalam N3 akak yang lepas.

Insyaallah..panjang umur kita akan berjumpa lagi.
Akak akan rindukan 
coretan kawan kawan semua.

37 comments:

  1. ok kak selamat bercuti...
    nanti kembali lagi ye kak

    ReplyDelete
  2. kak erna
    take care kak.. selamat bercuti.. apapun urusan akak moga moga dipermudahkan

    ReplyDelete
  3. a;kum kak.

    selamat bercuti.

    rehat dan selesaikan hal penting dulu k

    ReplyDelete
  4. rindu dengan komen akak...selamat bercuti yo,semugo semuo ea berjalan dengan lancar..insyallah!

    ReplyDelete
  5. Utamakan mana yang penting dulu kak..

    Sy pun nak bercuti jugak ni...

    Tenet selow melow bebenau..

    ReplyDelete
  6. semuga apa yg di rancang berjalan lancar.... berdebar2 dah ni hehe

    ReplyDelete
  7. salam my dear sis..:)
    moga dipermudahkan segala urusan:)
    ada masa dan ketika...insyaAllah ketemu jua kita di sini..:):)

    Take care sis:)

    ReplyDelete
  8. as salam kak erna,

    selamat bercuti rehat sebentar.. sebentar saja tau!

    semoga urusan akak dipermudahkan dan selesai dengan baik

    ReplyDelete
  9. selamat bercuti yer kak..:)

    ReplyDelete
  10. iyo lah erna.. kito ni somo tak lopeh dari tanggungjawab kan...
    see u.

    ReplyDelete
  11. slmt bercuti kak..
    semoga apa yg dirancang berjalan lancar..

    ReplyDelete
  12. Assalam kak erna..ok selesaikan tugasan akk dulu, ada masa menulislah pulak ..selamat berciti kak..rindu akk

    ReplyDelete
  13. selamat bercuti kak..smoga sumenya berjalan sperti yg dirancangkan..take care..

    ReplyDelete
  14. Sesekali bercuti tentu seronok.....
    Semoga Kak Erna selamat kembali semula.

    ReplyDelete
  15. xpe kak..setel dulu keje2 tu yer
    pasni..hepi2 blogging

    ReplyDelete
  16. SALAM ...
    Akak...nak kemana.?..yang pasti saya akan rindukan tulisan akak..apapun...Selamat Bercuti!.

    ReplyDelete
  17. salam kak..selamat menyutikan diri..huhu..semoga akak cepat kembali menulis ye..awal lagi dari seminggu tu

    ReplyDelete
  18. selamat bercuti kak erna..
    semoga happy selalu ye...

    ReplyDelete
  19. berjumpa lagi kita kak di lain masa dan ketika...rindu akak selalu...

    ReplyDelete
  20. Akak nak timo menantu ke kakk.... hehe...

    ReplyDelete
  21. ok kak, take care..... jumpa lagi :D

    ReplyDelete
  22. sekom kkerna;

    kkerna pun bercuti ya.kita pun bz.nak n3 pun tiada ms.

    kalo dah free cit..cot..cit..cet..ya

    ReplyDelete
  23. Assalamu'alaikum kak Erna

    Semoga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  24. Semoga akak mendapat cuti yang penuh nikmat dan dipermudahkan segala urusan. AMIN ;) Jangan lupa balik rumah ;)

    ReplyDelete
  25. Semoga selamat segala urusan akak.

    Jangan lama sangat kak. Seminggu cukup lah tau !


    Saya perasan bila akak tak komen tau.. Akak dan IbuIntan antara yg awal mengomen di blog saya..

    ReplyDelete
  26. Assalamualaikum.
    Selamat bercuti.
    Semoga bahagia.

    TQ

    ReplyDelete
  27. Sibuk, ya kak? Tak pe... slow-slow... kita tunggu entry terbaru kak erna.

    ReplyDelete
  28. Selamat bercuti ye kak..
    Sampai berjumpa kita lagi ye :)
    dan semoga cepat selesai segala urusan akak tu ye:)

    ReplyDelete
  29. Ooo... patut la dah lama tak nampak kak Erna. Takpe kak. Bercuti tu bagus juga, dapat rehat.

    ReplyDelete