Monday, November 29, 2010

HOSPITAL..

Assalamualaikum...


Ahad 28/11/2010..akak balik kampung..sempat jenguk rumah..tapi tak sempat kemas..
balik sebab ada kenduri dirumah sedara..aqiqah cucu2nya.
sebelum balik..anak sedara talipun..bagi tau.maknya jatuh dan ambulan dah bawak kehospital tampin..
akak teruskan perjalanan balik kampung..nanti lepas kenduri boleh pi hospital tampin..kejap tu..anak sedara sms pulak..katanya..mak dia dah dihantar ke hospital seremban pulak..akak teruskan jugak balik kampung..

dah pi kenduri..akak balik kerumah..lepas solat akak pi..hospital..tengok sepupu akak tu..hari ahad.tau aje la kan..kemain ramai pelawat dihospital tu...disana dapat tau pulak..sedara dikampung..anaknya juga ada diwad sebelah..akak pi jugak tengok...sedih jugak..bila dia cakap..tolong ye kak..doakan la..anak dia sihat.. katanya..
insyaallah..dengan izin allah jua..semuanya akan selamat..


29 comments:

  1. salam
    semoga semuanya sihat..dan sabar dgn ujian Tuhan..sakit yg diberi utk menguji samada kita reda atau sebaliknya..

    ReplyDelete
  2. harap semua akan baik2 jer...sama2 mendoakan...

    ReplyDelete
  3. salam kak erna,

    semoga semuanya selamat..

    sabar dengan ujian Allah

    ReplyDelete
  4. Salam Kak....ujian Allah bagi yang terpilih sahaja, kita hanya berdoa dan terus berdoa agar Allah memberi kesihatan terbaik untuk kita semua.

    ReplyDelete
  5. salam...
    kak,bila sesuatu belaku kat kita atau ditimpa musibah...tuhan tu nk mendunga umat nya....masih ingat lagi kah kita pada NYA...!

    ReplyDelete
  6. salam kembali kamsiah
    .insyaallah semoga semuanya akan kembali sihat

    ReplyDelete
  7. ieza..terima kasih..turut mendoakan..insyaallah..akan kembali sihat..

    ReplyDelete
  8. salam kembali ibuintan..insyaallah..akan sihat kembali semuanya..

    ReplyDelete
  9. ibusayang..terima kasih ..betul tu..berdoa dan redha sentiasa..

    ReplyDelete
  10. salam kembali kak long..betul tu..kak long..dugaan..sentiasa berdoa dan mengingatinya..

    ReplyDelete
  11. salam,
    moga kembali baik semula..

    ReplyDelete
  12. salam ziarah kak.... moga cepat sembuh yg di seremban tu

    ReplyDelete
  13. Semoga cepat sembuh adanya...insyaAllah.

    ReplyDelete
  14. Penyakit kalau nak datang tak kira waktu,semoga kedua2nya cepat sembuh.

    ReplyDelete
  15. salam kak erna
    moga semuanya cepat sembuh yer... insyallah

    ReplyDelete
  16. bawa banyak bersabar dengan ujianNya..harap cepat sembuh

    ReplyDelete
  17. Salam Kak Erna,

    semoga takde yang memudaratkan..

    ReplyDelete
  18. salam my dear sis..:)

    semoga semuanya selamat..
    Hanya iringan doa agar diberikan kesembuhannya..& diberikan kekuatan utk menghadapi ujian dariNya jua..

    ReplyDelete
  19. jadi camana keadaan sepupu akak & anak sedara tu.. hrp2 semuanya sihat & dlm lindungan Allah...

    ReplyDelete
  20. salam..

    semoga semuanya berada dalam sihat2 saja..amin..

    ReplyDelete
  21. lamo den tk poie sepital Tampin..tompek jatuh laie dikonang...inikan pulo tompek persinggahan terakhir org2 tersayang kek bumi ni seblm disemadikan kek tanah perkuburan.

    ReplyDelete
  22. semoga semuanya cepat sihat... malawat org sakit memberi semangat kepada mereka...

    ReplyDelete
  23. InsyAllah semoga dia cepat baik dan sihat..

    ReplyDelete
  24. Semoga semuanya sihat dan bersabar.

    ReplyDelete
  25. HAMIZAH,MAK SU.MOK CIK AZWA,ZAITUN,IBU GURU,DADDY ZIYYAD,A.Z.R.I.N.A.PN.KARTINI,KAK YONG,SEKAMAR RINDU,LUPAKANJE,ZAREDA,IINA,KAK NORA..Terima kasih pada semua yang tinggalkan komen..terima kasih sekalai lagi ata doa dan harapan..
    sepupu tu..tadi dah discharge..dar seremban..anaknya bawak rumah nak ambik kain baju..untuk bawak balik ke kl..sementara nak air sembahyang..terjatuh lagi sekali..dan kali ini disertai dengan muntah..anak dia dah panik..terus bawak ke hospital tampin lagi..dan dalam proses..tunggu ambulan dari hospital pantai melaka..nak bawak ke hospital pantai bangsar..kalau tak silap..
    terima kasih semua..dengan harapan dan doa dari semua..semoga sepupu akak kembali sihat..kesian sangat dengan suaminya yang tak henti menangis dari semalam..

    ReplyDelete
  26. Mudah2an semuanya selamat kak...

    Sebut spital Tampin, teringat lak kisah sy dulu... menggamit memori sungguh... Bila cerita kat anak2 buah ni, dorang gelak2kan je... huwaaaa....

    ReplyDelete
  27. salam kak erna
    semoga sepupu akak sihat segera.dugaan kan kak.hadir tanpa diduga.

    ReplyDelete
  28. azz..sekarang ni..ada disepital pantai..ada pendarahan di kepa..sebab jatuh tu..dr.tengh bincang nak buat camana..

    ReplyDelete
  29. salam ummu..masih lagi hospital..tapi dah berpindah ke hospital pantai..anak dia bawa..dekat nak ulang katanya..sebab anak kerja dikl..

    ReplyDelete