JellyPages.com

Saturday, May 15, 2010

Assalamualaikum..


Esok..aku akan ke Telok chengai kedah..kursus lagi..bertolak pukol lapan pagi esok...16.5.2010 dan akan balik pada 21.5.2010..

selama seminggu la aku tak dapat melawat ke blog kawan kawan semua..
kerja gomen ni macam tu la kan..dah ada syaratnya..sekurang kurangnya 7 hari setahun..bagi aku memang tak kesah la..memang ada aje kursus..pada kawan kawan yang tak berapa minat nak pi berkursus ni..rupanya dia orang dapat surat tunjok sebab..nasib la aku tak pernah lagi dapat surat tu..

Tadi pun aku dah pi ke pasaraya..siap belikan bekalan untuk hero yang tinggal..buat buat tanya pulak hero bongsu ni...''mak pergi seminggu aje...banyaknya mak beli...amboi..nanti kalau tak beli..komplen..lapar..

salam untuk semua..insyaallah..balik nanti kita jumpa lagi..mesti aku rindukan cerita kawan kawan semua..

p/s baru dapat call dari anak sedara..yang diwad tu..sedih pulak..kesian dia..sebak rasanya..dia kata.

.enok gi kursus bila..aku pun jawab esok..enok pi la kursus..boy tak apa2 katanya..tadi doktor baru masukan darah merah...dia kata..
nanti enok balik kursus..boy nak makan laksa johor yang enok buat ye..

alahai..anaku..kesiannya..mak dah tak de..bila sakit2 macam ni,,mak sedara la tempat dia bermanja ..

34 comments:

  1. salam kak erna
    jalan2 ke utara nampak ...........singgah2 le

    ReplyDelete
  2. ibu guru..keutara la kali ni..nak singgah kemana tu..kalau senang nak cari bolih saja..

    ReplyDelete
  3. Salam...
    Ingat nak menyorok barang sehari dua dari dunia maya...
    Tapi sebab akak dah nak pergi, saya muncul juga untuk ucapkan selamat jalan...
    Jumpa lagi ya

    ReplyDelete
  4. Kak...selamat berkursus ye...jaga diri...sayu je baca pesanan anak sedara tu...maklumlan pada mak sedara je tempat bermanja sekarang...

    Hehehe...hero bongsu tu saje2 aje buat2 tanya tu...heheheh

    ReplyDelete
  5. kak erna
    sesekali kena kuar ofis jugak.. baru ada semangat nak balik masuk ofis semula

    ReplyDelete
  6. zino..timo kasih...kali ni en abang pun poi samo.budak kek gumah..ucu e toman..

    ReplyDelete
  7. cklah..terima kasih sebab muncul juga..jangan la menyorok lama lama ye..nanti ramai yang rindu..selamat hari guru dan tahniah kerana telah menjadi guru yang berjaya..... berjaya mendidik anak2 murid sehingga menjadi manusia yang berguna..

    ReplyDelete
  8. anie..terima kasih anie...memang sedih..dulu arwah mak dia selalu buat laksa johor..maklum orang johor..
    hero bongsu nak kena tinggal seminggu anie..macam tu la...

    ReplyDelete
  9. zar..memang betul kan..bila keluar tu suka..tapi hati risau teringatkan kan rumah..
    dan lagi bila nak balik opis semula..risau lagi..ada sorang kat opis tu..sentiasa cari salah akak dan en.abang ..pelik betul akak..

    ReplyDelete
  10. Salam Erna

    Selamat berkursus dan selamat kembali, kalau dah balik nanti jangan lupa cerita ceriti semasa di utara.

    Sayu saya baca permintaan Fakaruddin, harap2 dia cepat sembuh.Mak adalah segala2nya.......

    ReplyDelete
  11. selamat berkursus...blk nanti tentu banyak entri baru...

    ReplyDelete
  12. Salam kak Erna,
    Dah ke Kedah terus la mai ke Perlis.. boleh pekena pulut mempelam kat sini.

    ReplyDelete
  13. Salam..:):):)
    Tinie bab2 g kursus ni lee yg malas sekali!!!aduhaii..
    Pe2 akak kursus elok2 yaaa..:):)
    Moga kan lebih bersemangat nanti..:)

    ReplyDelete
  14. slmt berkursus....smoga slmt pegi n balik :)

    ReplyDelete
  15. erna, makk dah kena TAG, sila amik Sunshine Award kat blog haku nooo,

    salamm,

    ReplyDelete
  16. Salam kak Erna,

    Selamat berkursus

    ReplyDelete
  17. kita pun nak lakse Johor!!!
    :)

    ReplyDelete
  18. kak, selamat berpergian, selamat kembali.

    saya doakan moga anak sedare akak baik-baik sahaja.

    ReplyDelete
  19. salam kenal dan ziarah.
    singgah dari rumah TB.


    Selamat Pergi dan Balik.

    Kuatkan semangat ye kak..

    ReplyDelete
  20. salam zai..terima kasih..kursus tak habis lagi ni..curi masa bukak blog..pepagi..sebelum kursus bermula

    ReplyDelete
  21. kamsiah..terima kasih..banyak gambar ni..nanti balik saya upload..

    ReplyDelete
  22. salam acik..dah pi perlis semalam dan dah pun pekena pulut mempelam..memang sedap...nanti balik nak cuba buat sendiri lah...

    ReplyDelete
  23. Tini..terima kasih ye..malas tak malas..kena jugak tini..

    ReplyDelete
  24. ibuhani..terima kasih..semoga akak selamat balik dan jumpa lagi kengkawan dialam maya..rindu nak baca ni..

    ReplyDelete
  25. tunbegia..salam..balik kursus nanti saya..ambik ye..

    ReplyDelete
  26. salam ibu sayang..terima kasih..

    ReplyDelete
  27. Dr.singa..belum balik kusus ni..tak sempat buat lagi..

    ReplyDelete
  28. mak su..terima kasih..akak juga berharap..anak sedara semboh dan bebas dari penyakit dia..

    ReplyDelete
  29. a.z.r..i.n.a..terima ksih..nanti balik kursus..akak bala kunjungan ye..

    ReplyDelete
  30. selamat menjalankan tugas...selamat pergi dan kembali demi tugas yg digalas...

    ReplyDelete
  31. SMM..terima kasih..alhamdulillah..selamat..

    ReplyDelete
  32. selamat bertugas diluar kawasan
    sesekali keluar kawasan sangat best kan kak.. ;p

    ReplyDelete
  33. sayangsayangibu..memang best berubah suasana..tapi letih letih jugak..sebab jauh..

    ReplyDelete