Wednesday, August 27, 2014

WW..

Assalamualaikum


27 comments:

  1. Sedapnya bahulu. Lama dah teringin tp blm dpt lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ummi..nak ye..bagi aci alamat nanti acik pos kan

      Delete
  2. kalau makan panas2, lagi sodapppppppppp ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umi..masa acik sampai memang panas lagi..baru buat

      Delete
  3. mesti gebuzzzz gebas tu kan...

    ReplyDelete
  4. Suka bahulu ni.. pastu cicah dgn air kopi 0 panas.. perghhh sodappp ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yang suka cicah kopi yatie..tapi ada 2 orang sedara acik makan baulu cicah rendang

      Delete
  5. Ww? Ingatkan ape td upanya wordless wednesday heeee

    ReplyDelete
  6. Dah lama tak makan bahulu... menarik kan..makna dgn air teh o kalau saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acik pun dah lama tak makan..bila beli tempat x biasa macam tak menepati piawaian tekak..beli di kg acik ni sedap

      Delete
  7. bahulu baru buat sedap tu acik....anak saya iman suka ...dicicahnya dengan air teh o ,boleh abis 4, 5 ketul.

    ReplyDelete
  8. Sedap ! Sy suka yg tradisional pnya Acik...payah nk dpt dah skrng kan...bakar sndiri..kasi bnyk tpung...x la keras sngt kan...agak2 dpt cicah air kopi tu kan...mmg dah....walah!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yang suka cicah air kopi ni syifa

      Delete
  9. di tempat saya masih dapat harga 10-12 ringgit lagi.

    ReplyDelete
  10. Anak saya si Abang tu suka betul makan bahulu. Jauh berbeza dengan maknya yang ala-ala eksyen modenlah kononnya :)

    ReplyDelete
  11. aisy suka cicah ngan air kuih ni.. hehehe

    ReplyDelete
  12. Terkenang arwah bapak...suka sgt makan baulu ni.

    ReplyDelete
  13. ini kak cecah ngan kopi o panas2 mmg layan...sebekas leh tala sorang2 ni eheheeheh

    ReplyDelete
  14. cicah kopi o sedap ni kak...

    ReplyDelete
  15. Saya suka bahulu tapi kalau dapat macam bahulu dulu2 lagi sedap.

    ReplyDelete
  16. Dulu dulu rajin gak beli baulu ni tapi la ni dah lama tak beli AE...belum kepingin lagi ....
    Tunggu sampai kepingin baru terasa nikmat makan!


    ReplyDelete