Wednesday, August 13, 2014

SELFIE?

Assalamualaikum
mak tak tau la apa ke bendanya selfie
rupanya macam ini ye dik.

25 comments:

  1. Lepas dah tahu ni bolehlah berselfie sendiri ye...

    ReplyDelete
  2. Hihihi lepas ni mesti entri penuh dengan gambar selfie Acik Erna.. sebab dah tau kan :)

    ReplyDelete
  3. lepas ni rajin2 berselfie tau Acik...hahaha

    ReplyDelete
  4. Waaa...ye..camni la Acik...pasni kat ig pun jgn lupa pos tau...:)

    ReplyDelete
  5. pandai mak dah kan..hehe ana tak pandai achik, ada je yg tak kena bila selfie ni hehe..suruh je anak2 ambilkan :)

    ReplyDelete
  6. waa Acik, berselfie jgk ye, tapi memang seronok melayan anak2 berselfie sekali-sekala.

    ReplyDelete
  7. akak pun berselfie tapi bersama anak..kalau sendiri rasa pelik pulak..haha

    ReplyDelete
  8. Haha...sy pun segan Nk berselfie sorang2 klau ramai2 ok le jugak.

    ReplyDelete
  9. Berselfie kadang-kadang ok juga. Boleh tengok jadikan gambar kenangan bukan.

    ReplyDelete
  10. ehehee...dah pandai selfie, lepas ni bolehlah berselfie selalu ye,hee

    ReplyDelete
  11. comel Acik...lepas ni bolehla selfie lebih banyak ya...

    ReplyDelete
  12. Cantik Berseri2 la acik...pos la kt ig

    ReplyDelete
  13. pasni banyak kali lah acik berselfie ek... heheheh

    ReplyDelete
  14. Acik comey la... lps ni selfie byk2 letak d cni yer ;)

    ReplyDelete
  15. Raya tahun ini lagilah acik semuanya bermonopod itu yg tak henti-henti berselfie...

    ReplyDelete
  16. budak2 skrg
    selfie everywhere
    dlm toilet, dlm keta, semua ada

    ReplyDelete
  17. Baguslah Acik tak tahu. Kalau tidak, sekejap-sekejap nak berselfie. Pantang ada peluang tau :)

    ReplyDelete
  18. Tarikan acik pada tahi lalat dekat dagu tu... itu yang menambahkan maniiiiisssssnya....

    ReplyDelete
  19. cantik lah gambar selfie acik...Iman ni pun bila tepon kat tangan dia mula lh berselfie....tengok2 bnyk gambr dia je.

    ReplyDelete
  20. Ibu dan anak ber selfie, ternyata ibunya memang awet muda dan cantik.

    ReplyDelete
  21. mak adik ni lawa tau
    akak nanti selfie lagi kak :)

    ReplyDelete
  22. Hero AE ni muka sapa yek....Muka abah dia yeh AE...

    ReplyDelete
  23. Hihihi lps ni boleh la selfie banyak2 lagi... :)

    ReplyDelete