Saturday, August 30, 2014

MINYAK KELAPA?

Assalamualaikum

malam tadi.mak kata..dik ambikan 
mak minyak kelapa.
Nampak dia terintai intai je lagi.
Cepat la dik..
dia jawab..minyak kelapa tak de mak..
minyak jagung je ada..
ooo alahai..tu..mak dari jauh dah nampak.
botol yang kamu  pegang tu.
ni bukan minyak kelapa mak..
ni minyak 'SAJI'
ooo aloh..minyak saji tu mak panggil
minyak kelapa ka dik oii.

9 comments:

  1. acik guna minyak saji ye? sokong keluaran bumiputera

    ReplyDelete
  2. ialah acik minyak SAJI tu minyak kelapa sawit ....kalau saya lah cakap minyak kelapa tu minyak yg dibuat dari kelapa biasa tu...org2 dulu selalu buat sendiri minyak kelapa....boleh buat minyak rambut juga.

    ReplyDelete
  3. ingatkan minyak kapa dara Aciiik

    ReplyDelete
  4. Hero balik yeh AE.....nak masak apalah agaknya tu yek....mesti special tu....
    Budak sekarang mmg tak kenal minyak kelapakan kalau minyak kelapa sawit haruslah jugak AE hehe

    ReplyDelete
  5. Anak anak zaman sekarang tu la dia.

    ReplyDelete
  6. ahahaha..kalau JM pun tak tahu minyak kelapa tu minyak saji

    ReplyDelete
  7. Kalau saya pun, saya tak ambil botol minyak Saji tu, Acik :) Saya ingatkan minyak kelapa dara ke, minyak kelapa buat sendiri ke. Kalau minyak saji tu saya panggil minyak masak je :D

    ReplyDelete