Monday, August 12, 2013

SEBAHAGIAN GAMBAR RAYA 2013

Assalamualaikum







satu yang acik tengok dikampung kali ni
ramai yang pasang khemah
diluar rumah.
macam kita pi kenduri tu
mudah..semua dah dihidang
makan cara buffet.
ok la jumpa lagi,In syaa allah

25 comments:

  1. Buek khemah sonang kot.. Dalam ghumah tak bosepah.. Tapi kek sini takdo pasang khemah2 doh..

    ReplyDelete
  2. Makan kat khemah... senang nak mengemaskannya rumah pun tak bersepah dan selesa bagi tetamu nak makan, tak perlu nak pasang kipas angin bagai...Tuan rumah pun tak banyak kerja... Tapi kalau di lihat pada sudut lain...cam tak best lah pulak... samo macam kenduri plak. Rayo ni lain... tak ghoti lah ese nak torangkan macam mano acik. Ponek2 buek langsir, mengomehkan rumai bagai malam rayo tu... alih2 orang datang duduk bawah yo pulak. Itu pendapatan ese lah.

    Cantik lah kampung acik!

    ReplyDelete
  3. Wah acik erna pun merah ye...

    Senangkan kalau ada khemah... taklah bersepah dalam rumah... tapi tak macam suasana hari raya pulak :D

    ReplyDelete
  4. rumah kecik acik..jd nk x nk kena la pasang khemah

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin kepada seluruh muslimin & muslimat...

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya aidilfitri kak erna.. maaf salah silap terkasar bahasa..

    ReplyDelete
  7. Selamat hari raya acik :) Meriahnya raya depaaa hehe

    ReplyDelete
  8. merah nyer.....
    tapi memang meriah sangat2....


    selamat hari raya kak acik...

    ReplyDelete
  9. raya tahun ni bukan saja keluarga acik bertema merah , saudara mara acik pun merah juga. macam berjanji je...

    ReplyDelete
  10. Raya nan merah...meriahnyerr... Selamat hari Raya 2013

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya acik. Maaf zahir & batin.

    ReplyDelete
  12. gelombang merah kak, selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  13. nasib baik ada juga kaler biru hehe

    ReplyDelete
  14. Bergaya sungguh baju raya merah ni acik.. Nampak gembira semuanya, alhamdulillah ....

    ReplyDelete
  15. Tema merah ya acik tahun ni. Kak tema hitam-putih tahun ni!

    ReplyDelete
  16. merahnya mak ngah.... tapi nampak meriah sangat!

    ReplyDelete
  17. selamat hari raya aidilfitri.... Maaf zahir & batin. Ramai tema merah raya kali ni :)

    ReplyDelete
  18. Merah..meriah dan ceria Acik sekeluarga.

    ReplyDelete
  19. time raya lagi seronok bila dapat berjumpa dan borak2 dalam rumah berbanding kat khemah.. ;)

    ReplyDelete
  20. siap pasang khemah yer orang kampung sana , dorang takut rumah bersepah kot Acik...hehe

    ReplyDelete
  21. serba merah semua yer..ceria gitew..

    ReplyDelete
  22. Lawa baju ghayo acik. Bokonan sayo nengok e. Memang tahun ni stail khemahlah acik. Momulo sayo ingek ado kondughi, ghupo e tak pun.

    ReplyDelete