Sunday, August 11, 2013

EMPAT HARI TELAH BERLALU

Assalamualaikum
Alhamdulillah dah pun 4 syawal hari ni
acik sakan berjalan raya
pada raya pertama je
raya kedua..abang dah bagi tau nak datang
awal pagi lagi acik dah siap masak
menunya..seperti gambar dalam pinggan hero bongsu tu le
acik bukan ingat nak ambik gambar pun
sibuk la masak..kononnya kan he he
Syawal ketiga pun ada tetamu..
acik masak2 juga..walaupun acik dah mula puasa
sebab tukang rasa ada ramai kan 
 hari ni punya menu..
sebab zino kata nak datang sarapan
nasi lemak la yang sesuaikan
esok..dah mula kerja.
oklah jumpa lagi,In syaa Allah

6 comments:

  1. makan malam pun nasi lemak yg di bekalkan tadi hehe

    ReplyDelete
  2. Rajin betul acik puasa.. selalu baca entri tentang puasa, che mid bab puasa liat sikit.. aduii..selalu cipta alasan utk menidakkan puasa..

    ReplyDelete
  3. Rajin acik erna masak, kalau dekat dah datang raya rumah acik ehe :D

    Selamat hari raya acik, saya pun dah kerja hari ini :)

    ReplyDelete
  4. rajin acik memasak utk tetamu walaupun berpuasa.

    ReplyDelete