Tuesday, August 13, 2013

MEMANG SEDAAAPPP SANGAT

Assalamualaikum
malam tadi..acik dah dapat makan ni
nasi impit goreng kegemaran acik
acik rasa..sedara acik yang sorang ni kalau buat
memang ngam sangat dengan tekak acik
sedap sangat

gambar ni acik dapat dari google
rupanya gambar dari blog sepupu tuan rumah
he he..sama la tu kan
(anim halal ye)
oklah..jumpa lagi,In syaa Allah

28 comments:

  1. Selamat hari raya kak, saya tak pernah mkn lagi nasi impit goreng, mesti sedap kan kak

    ReplyDelete
  2. Saya kalau buat sendiri mesti jadi tak sedap. Tapi kalau mak mertua saya masak, gilerrr sedap...hahahahahha

    ReplyDelete
  3. Wah..nampak mengancam betul, mesti sedap sangat tu..

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya, maaf zahir batin... sedapnya ketupat goreng

    ReplyDelete
  5. Assalam,

    Pernah makan nasi himpit goreng kat Fasa 3 Puncak Alam gerai tepi jalan... sedappp youwww... itu first time makan. kena pi sana lagi...

    ReplyDelete
  6. salam Aidilfitri.... belum pernah cuba nasi impit goreng.

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya kak..
    Nasik himpit goreng?? tak penah makan tu..nanti akak buat pastu jemput kitorang ye..hehe

    ReplyDelete
  8. Lorrrr... saya igt ayam goreng td.. he he he

    ReplyDelete
  9. Salam Aidilfitri buat Acik sekeluarga, maaf zahir batin. Waa, ummi tak pernah rasa lagi tu, nampak pun sedap tu Acik.

    ReplyDelete
  10. Sedap pulak tengok acik erna... tak pernah makan lagi nasi impit goreng... nanti nak cuba pulak :D

    ReplyDelete
  11. rasanya PM tak pernah makan lagi tuh...

    ReplyDelete
  12. selamat ari rayer Acik..nekcik selalu buat..nekcik suker!!

    ReplyDelete
  13. nampak macam sedap. sayangnya..saya tak pernah rasa nasi impit goreng...

    ReplyDelete
  14. makanan ni popular di N9 ke?
    tak pernah rasa lagi.

    ReplyDelete
  15. Kakak saya yang kawen dengan orang jawa Johor tu selalu buat camni kak.. Kalau ada ketupat atau nasi impit yang berlebihan, dia akan buat goreng.. Memang cepat je licin.. Tapi saya memang jarang makan la sbb saya lagi suka makan ketupat/nasi impit ni dengan kuah kacang..

    ReplyDelete
  16. Saya tak pernah makan acik dan tak tahu pun nasi himpit tu boleh di buat goreng jugak. Nak try lah... Mcm buat nasi goreng biasa juga ye?

    ReplyDelete
  17. sy tak pernah buat dan tak pernah makan.. achik.. meh la share resepi.. huhuhu..

    Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir & Batin Achik..

    ReplyDelete
  18. bila nak rasa ni?
    adik2 cakap 'rugi la kami sbb masa akak kol ajak beraya, kami masih kat kg' huhu

    ReplyDelete
  19. pernah dengar, tapi tak pernah buat dan tak pernah makan...nampak memang sedappp..

    ReplyDelete
  20. salam aidilfitri acik...
    sedap juga buat nasi impit goreng...
    tambah itu ini sedappp..

    ReplyDelete
  21. Salam Aidilfitri Acik..

    Nasi impit goreng tu, tengok gambar pun dah nampak sedap sangat.. telan2 liur dah ni.. he..he..

    ReplyDelete
  22. nasi impit goreng atau lontong goreng..goreng mcm mee goreng..mil pernah buat ..sedapppp

    ReplyDelete
  23. nasi impit grg?? first time dgr ni kak..mst sedap kan..hehe

    ReplyDelete