Friday, August 9, 2013

MOHON MAAF..

Assalamualaikum
baru acik berkesempatan nak mengucapkan 
selamat hari raya pada semua
maaf zahir dan batin.
maaf ye kot silau pulak
nak buat camana kan
dah tu pilihan anak2
mak ayah ikut je.he he

19 comments:

  1. Salam K.Erna ..Slmt hari raya juge dr atie sekluarga.takpe..berseri 1 umah..semua meroh (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya..maaf zahir dan batin atie

      Delete
  2. Salam Lebaran ... maaf zahir batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hariraya eidulfitri maaf zahir dan batin

      Delete
  3. Selamat hari raya utk Acik dan fmly. Maaf zahir dan batin.
    Anak2 saya pun pilih warna merah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya juga buat mp sekeluarga

      Delete
  4. selamat hari raya aidil fitri maaf zahir dan batin. semoga persahabatan di alam maya terus berkekalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hariraya eidulfitri..insyaallah nieda..persahabatan dialammaya akan berkekalan

      Delete
  5. cantik dan ceria je warna merah,,, selamat hari raya acik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya sr..maaf zahir dan batin

      Delete
  6. Sedondon merah... jarang anak2 lelaki suka warna merah. Pandai mereka memilih warna yang cepat jadi perhatian orang. Pasti 1 syawal semalam semua mata tertumpu pada acik anak beranak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sweetie..sungguh la..tak de satu rumah pun tak tegur.asalnya..anak2 nak warna merah hati..acik kirim la dengan adik yang nak pi vietnam.
      Anak2 terus kata..mak ucu pandai ke beli..ha ha..apo nak dikato...tempah jugak la..sayang jauh datangnya kan

      Delete
    2. Oooo beli kat oversea la ni....

      Delete
  7. Okje muda sikit dpd tu AE hehe....
    Selamat hari raya maaf zahir batin....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okje selamat hariraya maaf zahir dan batin

      Delete
  8. Replies
    1. Selamat hari raya maaf zahir dan batin bunda

      Delete
  9. Selamat Hari Raya buat Acik sekeluarga...

    Eh sama yer kita tahun nih pun warna merah...hehe

    Insya-Allah jika ada kelapangan PM sekeluarga akan singgah beraya rumah Acik yo...:)

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya kak dr m3h sekeluarga..
    wah besar2 dah hero acik ni..

    ReplyDelete