JellyPages.com

Saturday, June 12, 2010




Assalamualaikum..


Pagi ni..aku kepasar tani..kemudian..kerumah abang..melawat cucunya yang baru berkhatan..dari rumah abang ..balik pulak kekampong..rumah kakak..dan petangnya aku dah berjanji dengan adik aku yang sorang ni....untuk berjumpa di JJ seremban 2..rindu dengan dia dan anak2nya..dan layan aje cerita bergambar aku kali ni..


Kakak dan abang..anak dik irfa yang sulong dan yang no.dua

Baby siti Hajar Awatif..aku bagi juga dia makan..sorry dik..sian hajar..takkan tengok aje kan..
Hero bongsu dan ayah dia..itulah dia en.abang aku ni..sanggup hantar aku kemana saja..tak perlu pandai memandu katanya..dia sanggup hantar...dari aku berani..dah jadi penakut balik..sudahnya..lesen aku gantong buat loket..biar pun dah 21 tahun umor lesen aku tu..

Aku dan baby..tak puas rasanya..sekejap sangat entah bila nak jumpa lagi..
Awatif yang comel..
Kakak,ngan adik..sementara umminya pi ambil kete kat tempat parking..
Siti Hajar Awatif..


Seronok rasanya hari ni..walaupun tak puas menggomoi sikecik..rasa sekejap sangat..Tapi..tak bolih lama..dah nak maghrib.aku pun risau nanti..adik aku 4 beranak je..cik abang dia keje..

Satu kepuasan bagi aku..bila dapat mendokong dan bermain2 ngan budak kecik ni..nak ada anak kecik..dah tutup kedai bak kata kak pah..bila la aku nak ber cucu pulak ni..hehe berangan aje la nampaknya...

38 comments:

  1. comel dak awatif ni..geram gak tengoknya..tapi satu lagi suke tengokk..kak erna la..awet muda la kak....

    ReplyDelete
  2. Betul tu kata izah...lain kali buat n3 pasal awet da lak..heh..heh..

    ReplyDelete
  3. izah..memang comel budak tu..geram akak..
    ye ke ke izah awet muda..gambar je tu...

    ReplyDelete
  4. Wan..nantilah..cuma akak nampak macam tu kat dalam gambar je tu..sebenar dah ramai juga kawan mintak akak tulis kat sini..nantilah..akak segan juga..nak tulis,,takut nanti ada yang kata perasan..dan satu lagi..taaaakuuuuttt sangat andai ada timbul riak walaupun sedikit..Insyaallah ye..

    ReplyDelete
  5. Kak...rasa puas kan dpt memegang baby yang dirindu tu...hehehe...tgk abang & kakak tu dah tau anak saper...

    ReplyDelete
  6. kak erna...ain pun nak jugak tahu rahsia akak awet mude ....apa salahnye kongsi rahsia akak erna tu...

    ReplyDelete
  7. kak erna ni memang awet muda.. agaknya dapat hubby suka melawak so senyum aje kekdahnya..

    ReplyDelete
  8. Salam caiyang...

    Nak gak menambah2 petua awet muda...ihikkss

    ReplyDelete
  9. Salam my dear sis..:)

    Cute!!suka...:):)
    akak pun cantik juge..:):):):):)

    Pe2..take care sis..:)

    ReplyDelete
  10. Anie..memang betul tu..palagi hajar tu..tak menangis lansong..buat la apa pun ngan dia gomoi la macam mana pun..tu yang geramm sangat tu..he he..anie mesti tau..tengok budak2 tu dah tau ibu dia sape...

    ReplyDelete
  11. ainoraini..tak de rahsia apa2 sbenarnya..tapi..insyaallah nanti akak akan tuliskan..petua orang tua2 je..

    ReplyDelete
  12. Zar..ha ha..itulah dia..pandai zar..selain suka melawak..rajin..tak nak susahkan kita..kadang2 tak suroh kita buat pun..tau dah siap aje..

    ReplyDelete
  13. mamawana..bolih2 tapi sebenarnya aku pun tak tau akak awet muda ke hapa kan..orang2 aje yang kata..kita sendiri tak tau ape2..biasa lah..semuanya patut seiring usia..

    ReplyDelete
  14. salam tini..memang cute..baby tu..akak memang selalu bagi tau adik2 anak2 yang muda2 ni..beranak la sementara sehat dan umor muda lagi..

    ReplyDelete
  15. Memeluk budak kecik, satu jenis terapi juga kan kak..
    :)

    ReplyDelete
  16. cklah..tersangat la betulnya..bila berpisah macam semalam tu..sampai hari ini teringat2 nya..

    ReplyDelete
  17. salam kak erna..
    salam kenal eek.seremban kat mana yer kak?kita duk rembau taw!!!kalau dekat leh laa dtgkan..

    ReplyDelete
  18. oo..ye ke..akak kat ttj.la..selalu pi rembau..kampong kat kota..alahai tak sangka kan..

    ReplyDelete
  19. alhamdulillah.. keseronokkan tu yg kita nak kan..

    ReplyDelete
  20. salam...kak,

    lamanya x pergi jj....

    ReplyDelete
  21. seronok main ngan baby kan.....teringat masa anak2 kita kecik2 dulu. Cam tulah.....kemana pegi.....mengendong dia org......hehehe....kita tunggu cuculah pulak..... :)

    ReplyDelete
  22. maiyah..betul...lain seronoknya dapat menggendong baby ni...

    ReplyDelete
  23. sekamar rindu..ye ke..akak memang rajin gak kesana..terutama bila nak beli buah..

    ReplyDelete
  24. Ibuhani..memang pun..minggu ni tak jumpa pulak cucu sedara tu..nasib jumpa baby awatif ni..seronok juga..cucu sedara balik kelantan...

    ReplyDelete
  25. cik erna...bila nak baby lagi? hehehe...
    aiseh...kita bace cerita jelah, walaupon dekat. tak berkesempatan nak berjumpa:)

    ReplyDelete
  26. erna, kodai tutup buleh bukak balik. lainlah macam kakpah ni. dah taruk jeriji bosi. dah tak leh bukak lai dah...

    ReplyDelete
  27. sha..dekat lagi ke..acik ingat sha dah pindah..sah.
    Dah tak bolih ada ank kecik dah..kena tunggu cucu pulak..cucu sedar pun o.k gak

    ReplyDelete
  28. kak pah..ha ha samo lah kak pah tak leh bukak dah..tapi kak pah untong dah ado cucu..dan ado kanak2 ribena..

    ReplyDelete
  29. kak erna, makan - makan dan lagi dan lagi...best ehhhh............

    ReplyDelete
  30. annie..memang best la..makan makan ni..membesarkan size..he he..

    ReplyDelete
  31. tumpang lalu :-)
    kengkawan kalau nak tahu petuanya apa meh saya bgtau..12 tahun sapa kenal kak erna dari dulu smpi macm tu lah rupanya..suka senyum,suka tolong orang..suka budak2 tu pasal comel je macam budak2..hahaha

    ReplyDelete
  32. eh? dah boleh mamam dah.... dah besar dah baby Hajar :)

    ReplyDelete
  33. assalammualaikum

    salam ziarah dan salam perkenalan

    dok baca komen kat atas... katanya ada petua awet muda.
    naklah juga tumpang sekaki

    ReplyDelete
  34. salam kak erna..

    apa khabar?
    moga sihat selalu..

    ReplyDelete
  35. Haapyirfa..dik..kemain dia kempen ye..memang la adik rasa tak berubah..kita selalu jumpa..cuba jarang2 jumpa..nampak la perubahannya..

    ReplyDelete
  36. Mak su..memang dah beesar dah hajar tu...akak main suap je..tak tanya pun ummi dia..sian..tak kan dia tengok je kan...

    ReplyDelete
  37. a kl citizen..terima kasih..sudi kenal dan singgah disini..sebenarnya tak ada apa2 pun..saja je budak2 ni..

    ReplyDelete
  38. cik Amy..alhamdulillah..akak sehat selalu...

    ReplyDelete